Jahoor wat is je bod? en ophalen asd of opsturen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:50 schreef T42 het volgende:
VDigi kabel om de Wii aan te sluiten op een VGA monitor
doe je die los weg?
verzenden weet nie wat die waard isquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:05 schreef backontrack het volgende:
[..]
Jahoor wat is je bod? en ophalen asd of opsturen?
foto? hmmm nieuwstaat? voldoet dat? geen krassen of beschadingen!
je moet ongeveer 3 euro voor verzenden rekenen!quote:
Wat een manieren om met potentiele klanten om te gaanquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:10 schreef backontrack het volgende:
[..]
Rot op met je bod .. ik zei bieden vanaf 275![]()
zal me vanaf nu wat volwassener gedragen, je bod van 300 staat stiekem genoteerdquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:52 schreef ChickenSpikey het volgende:
met deze reacties van TS hoef ik hem niet meer. Ik ga niet eens bieden. Dus mijn bod van 300,- zul je niet krijgen.
13 vind ik goed pm me maarquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:11 schreef backontrack het volgende:
[..]
je moet ongeveer 3 euro voor verzenden rekenen!
10 voor de kabel? ik weet echt niet wat die lost mag kosten![]()
ik kan hem in een kleine kartonnetje doen wat door je brievenbus moet passen
knakkertquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:52 schreef ChickenSpikey het volgende:
met deze reacties van TS hoef ik hem niet meer. Ik ga niet eens bieden. Dus mijn bod van 300,- zul je niet krijgen.
echt wel dat we lief tegen mekaar gaan doen vanaf nuquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:22 schreef NanKing het volgende:
Zo doen we weer even kusjeknufjekroel met elkaar.
pijp hier. kom er later op terug. eerst ff bij marktplaats kijken of het een goede deal is.quote:
ik wacht even van zoals het is reactie af, ik laat het vanavond nog weten maar de vt44 heeft voorrangquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:54 schreef Llewy het volgende:
Die VGA-kabel nu al verkocht? Anders wil ik 'm wel
je hebt een pmquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:09 schreef backontrack het volgende:
[..]
ik wacht even van zoals het is reactie af, ik laat het vanavond nog weten maar de vt44 heeft voorrang
Ik ga hiermee akkoord, geef me een PM met je gegevensquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:20 schreef blondiej_1989 het volgende:
Nintendo Wii (met alle boekjes+kabels)
2 controllers
2 nunchucks
voor dit hierboven bied ik ¤250 incl verzenden
Daar zal die het niet voor doenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pijp hier. kom er later op terug. eerst ff bij marktplaats kijken of het een goede deal is.
leef je nog blondje? of ben je vergeten te adem te halen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:20 schreef blondiej_1989 het volgende:
Nintendo Wii (met alle boekjes+kabels)
2 controllers
2 nunchucks
voor dit hierboven bied ik ¤250 incl verzenden
leef jij nog? er zijn meer mensen die hebben geboden voor diverse spullen!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:03 schreef backontrack het volgende:
[..]
leef je nog blondje? of ben je vergeten te adem te halen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |