Helemaal gelijk! Het hoge opleidingsniveau van veel Verdonk- en Wildersstemmers laat dat immers duidelijk zien!quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:39 schreef ngh het volgende:
Goed punt. Ik bedoelde natuurlijk de kansloze autochtone MBO'er, die niets beters te doen heeft dan overal topics openen 'dat het echt heel erg gesteld is met die moslims en allochtonen'.
Ik vraag mij alleen af of de media dit wel blijvend kan doen. Vroeger raakte men nog helemaal van slag wanneer er een mishandeld persoon op de tv in beeld kwam. Tegenwoordig doet veel mensen dat niets meer.quote:Communicatie is niet alleen randvoorwaardelijk voor de interculturele dialoog tussen
burgers, maar ook voor de ‘bestuurlijke weerbaarheid’. Dit laatste heeft betrekking op de
communicatie met de media. De scenario’s leren dat beeldvorming in de media een
sleutelvariabele is. Het is van belang dat de politici en bestuurders de media benutten voor
het uitdragen van een standpunt, voor de confrontatie met mensen die het radicale
gedachtegoed uitdragen en mogelijk voor delegitimering. Benutting van de media voor deze
doeleinden vraagt heel veel van (met name landelijke) politici, bestuurders en
eerstelijnswerkers. Zij zullen hiertoe geëquipeerd moeten worden.
Van rechtsextremisme niks, als je onder een steen hebt gelegen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:22 schreef LXIV het volgende:
Wat vreemd dat rechtsextremisme veel waarschijnlijker wordt gehouden dan links of moslimextremisme. Terwijl we van die laatste twee categorieën de laatste jaren veel gehoord hebben, zie de voorbeelden in bovenstaande posts, en van rechtsextremisme eigenlijk niks.
Kom eens met feiten dan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Van rechtsextremisme niks, als je onder een steen hebt gelegen.
De aanslagen op Islamitische basisscholen, brandstichting in moskeeén, haatzaaierij op diverse rechts-extremistische websites bijvoorbeeldquote:
Ja maar ik bedoel concrete voorbeelden. En kom dan niet aanzetten met een puberbrandje (bij de makro was er bijvoorbeeld voor tientallen miljoenen schade aangericht), haatzaaierij of pesterijtje op school.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De aanslagen op Islamitische basisscholen, brandstichting in moskeeén, haatzaaierij op diverse rechts-extremistische websites bijvoorbeeld
Of wat dacht je van de grote wapenvondsten bij extreem rechtse groeperingen vorig jaar.
Je weet die voorbeelden gewoon niet te verzinnenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:37 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens mij zijn de voorbeelden zo concreet als wat. Of wil je zeggen dat die gebeurtenissen niet hebben plaatsgevonden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |