Oja, dat ga ik zo ook eens doen.quote:
Ik heb de mijne alweer op.quote:
tsss, fotoboekenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ghèh! Euh. Nou jullie mogen wel een reactie in m'n fotoboek achterlaten.
Da's bést leuk.quote:
Neequote:Op woensdag 4 juni 2008 12:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is het niet komnichiwa? met een M er tussen?
De mijne nietquote:
Ieder z'n keus!quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:56 schreef Pheno het volgende:
De mijne niet
Welke film hebbie gezien?quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dat was wel een geinig film.
b je de mijne nog nooit gezien zeker?!quote:
Hm, zegt me niets.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
The Darwin Awards, geen nieuwe film....
quote:
Mij verder ook niet, hij lag voor een euro in de winkel, dus dan neem ik hem wel mee.. meestal wel aardige films, soms ook een misser.. maar goed, dan weet ik ook dat ik die niet aan hoef te bevelen aan anderen Cloverfield is zo'n kut-filmquote:
die hebben we in de bioscoop gezienquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mij verder ook niet, hij lag voor een euro in de winkel, dus dan neem ik hem wel mee.. meestal wel aardige films, soms ook een misser.. maar goed, dan weet ik ook dat ik die niet aan hoef te bevelen aan anderen Cloverfield is zo'n kut-film
Cloverfield leek me in den beginne ook wel wat, maar bij nader inzien hoef ik die toch niet te zien.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Mij verder ook niet, hij lag voor een euro in de winkel, dus dan neem ik hem wel mee.. meestal wel aardige films, soms ook een misser.. maar goed, dan weet ik ook dat ik die niet aan hoef te bevelen aan anderen Cloverfield is zo'n kut-film
nee, ik kom er nooit, een fotoboek is net zo'n feature als PM's in mijn gevalquote:
je kijkt er nooit naar?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik kom er nooit, een fotoboek is net zo'n feature als PM's in mijn geval
wassie daar net zo kut als hier? Ik bedoel... de tape was op, dus de film stopt.. compleet ruk dus.. (tenzij je hebt liggen krikken in een lege zaal natuurlijkquote:Op woensdag 4 juni 200813:07 schreef Muck het volgende:
[..]
die hebben we in de bioscoop gezien [afbeelding]
je krijgt er geen spijt van in ieder geval, zeker wetenquote:Op woensdag 4 juni 200813:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Cloverfield leek me in den beginne ook wel wat, maar bij nader inzien hoef ik die toch niet te zien.
ssstquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wassie daar net zo kut als hier? Ik bedoel... de tape was op, dus de film stopt.. compleet ruk dus.. (tenzij je hebt liggen krikken in een lege zaal natuurlijk)
Wat is er te zien? Een lege inbox of meldingenquote:
Zit wat in...quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er te zien? Een lege inbox of meldingen
Preciesquote:
Hoi JortKquote:
Jamaar.. Ik heb een volle PMboxquote:
quote:
XD? Je geeft hem een geheugenkaart voor zijn camera?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:51 schreef cablegunmaster het volgende:
mijne ook nietmaarja.
hey mn broer is vandaag jarig XD...
Neequote:Op woensdag 4 juni 2008 13:44 schreef Muck het volgende:
[..]
zit je nou daar ook al te postpostposten?
Idem. Ik ben de meest gehate user van fok denk ik. of meest onopvallend, oninteressantst, niet meetwaardig, etc.quote:
Volgende keer sta je op de PM-lijst als ik iets rondstuur over een KSC-meetquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Idem. Ik ben de meest gehate user van fok denk ik. of meest onopvallend, oninteressantst, niet meetwaardig, etc.
Jij jaquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende keer sta je op de PM-lijst als ik iets rondstuur over een KSC-meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |