Dan Nes, dan ik, dan Yuri, volgens mijquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben een middenmotertje met m'n 23 geloof ik
en volgens mij is PS de jongste
en vol AKQ SC #429 Age is just a number
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zien jullie ons al zitten, over 30 jaar, nog steeds in de SC, en dan maar schelden op 'de jeugd van tegenwoordig' en roepen dat 'vroeger alles beter was'?![]()
![]()
één miljoen? Zo snel posten we nu al niet meerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"AKQ SC #1.451.724 waar de oude garde zich beklaagd over de jeugd van tegenwoordig"
moet je biergisttabletten gaan slikkenquote:
Schijnt te helpen ja maar heeft pas na 3 maanden effect en kun je dus beter het hele jaar door slikken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
moet je biergisttabletten gaan slikken
goedemorgen![]()
ik heb een mailtje van m'n stagebegeleider maar ik heb geen zin om die te openen![]()
ik ben al een tijdje bezig, ben nog niet gepriktquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Schijnt te helpen ja maar heeft pas na 3 maanden effect en kun je dus beter het hele jaar door slikken.
neequote:Heb je wel zin om 'm ongeopend te verwijderen?
Volgens mij is Nes jonger dan ikquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan Nes, dan ik, dan Yuri, volgens mij
ik moet nog steeds een cijfer krijgen voor m'n stagequote:
Heb nu pas tijd om even terug te lezen en de TT te begrijpen...quote:
thanksquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
Weet een van jullie of ik het bier dat ze bij de Lidl verkopen met enig fatsoen aan mn gasten voor kan zetten?
Mn vriendenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af wat voor gasten je verwacht
Ik ook, maar het probleem bij mij is dat het weekend nog drukker gaat wordenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
same here
totaal gebrek aan motivatie, wil weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |