Zeekomkommers zijn bah!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zal ik later je nog een andere foto laten zien...
Waar was de sollicitatie voor?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het collectief duimen werkte voor Soepmies huis. Ik hoor het maandag pas en ik hoop op een beetje van die AKQ-Team power
Je gelooft het nooit maar gisteren nog geluisterd!quote:
Dat vroeg ik me ook net afquote:
Handenvoetenmeisje bij Soapquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook net af
Ik wil best wel even duimen.
dat komt mij om 1 of andere reden heeeeel erg bekend voorquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Handenvoetenmeisje bij Soap
Een soort stadse thermen ofzo. Sfeer is superrelaxed en het is mooi daar!
Van dat nummer wordt ik nou blij etc
Van deze word ik tegenwoordig ook heel vrolijk:
Hey beestje!quote:
vertelquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:06 schreef Soempie het volgende:
Ben weer in Groningen.![]()
Heb geen gekke acties gehad dit weekend.Sven wel.
Het begin is ENORM geripped van een jaren 80 nummer. Ik geloof niet dat het een volle cover is.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat komt mij om 1 of andere reden heeeeel erg bekend voor
Soempie!
Ze draaien het bij heel veel promo's op tvquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat komt mij om 1 of andere reden heeeeel erg bekend voor
Soempie!
quote:
ik las hondenvoetenmeisjequote:Op woensdag 4 juni 2008 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Handenvoetenmeisje bij Soap
Een soort stadse thermen ofzo. Sfeer is superrelaxed en het is mooi daar!
het gaat mij meer om dat 'we love this ... woho' stukjequote:Op woensdag 4 juni 2008 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het begin is ENORM geripped van een jaren 80 nummer. Ik geloof niet dat het een volle cover is.
hmm misschien daar wel van danquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ze draaien het bij heel veel promo's op tv
Nouquote:
Bustedquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
NouWe waren zondag 's morgens de aanhanger aan het inladen. Sven staat in de aanhanger en wil mij wat vragen: 'poepie.....'. Hij draait zich om en verwacht mij te zien, maar daar stond m'n ex-schoonmoeder dus. Ik was nog boven.
![]()
![]()
Oja ook een mooie. Bij de verhuizing van Sven kwam ik in het busje 3 oude muismatten tegen.Ik mopperen dat we hadden afgesproken dingen uit te zoeken en troep niet mee te nemen.
![]()
Dag later staat Sven dozen van mij in de wagen te laden. Een doosje met een losse deksel wilde hij op z'n zijkant tussen twee andere dozen zetten. Ging niet en vervolgens valt de hele inhoud in de wagen. Sven pakt het op: 'Onbeschreven kerstkaarten? Jij hebt kerstkaarten ingepakt!'![]()
![]()
auquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
NouWe waren zondag 's morgens de aanhanger aan het inladen. Sven staat in de aanhanger en wil mij wat vragen: 'poepie.....'. Hij draait zich om en verwacht mij te zien, maar daar stond m'n ex-schoonmoeder dus. Ik was nog boven.
![]()
![]()
tsssquote:Oja ook een mooie. Bij de verhuizing van Sven kwam ik in het busje 3 oude muismatten tegen.Ik mopperen dat we hadden afgesproken dingen uit te zoeken en troep niet mee te nemen.
![]()
Dag later staat Sven dozen van mij in de wagen te laden. Een doosje met een losse deksel wilde hij op z'n zijkant tussen twee andere dozen zetten. Ging niet en vervolgens valt de hele inhoud in de wagen. Sven pakt het op: 'Onbeschreven kerstkaarten? Jij hebt kerstkaarten ingepakt!'![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:26 schreef Soempie het volgende:
Dag voor de verhuizing liepen we door het park. Sven: 'moet je zien wat een grote eenden!'
'Lieverd, dat zijn ganzen'![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:26 schreef Soempie het volgende:
Dag voor de verhuizing liepen we door het park. Sven: 'moet je zien wat een grote eenden!'
Remedie:quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:22 schreef Etcetera het volgende:
tssskerstkaarten zijn handig, hoef je niet elk jaar nieuwe te kopen want die krengen zijn duur. Muismatten heb je maar 1 of 2 van nodig
Whahaquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:26 schreef Soempie het volgende:
Ik voorspel:quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik voorspel een vervolg:
Moet je zien van een grote ganzen!
- dat zijn zwanen lieverd
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik voorspel een vervolg:
Moet je zien van een grote ganzen!
- dat zijn zwanen lieverd
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voorspel:
'Kijk, wat een grote gans...'
'Dank je lieverd, dat ben ik...'
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voorspel:
'Kijk, wat een grote gans...'
'Dank je lieverd, dat ben ik...'
Pfoe... toch nog BBC HD aan de gang gekregen. Laat dat EK maar beginnen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
au
[..]
tssskerstkaarten zijn handig, hoef je niet elk jaar nieuwe te kopen want die krengen zijn duur. Muismatten heb je maar 1 of 2 0 van nodig
hmmm ik hou er niet van als m'n muis 'wegloopt' op het beeldscherm, wat nogal eens wil gebeuren bij reflecterende oppervlaktesquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Pfoe... toch nog BBC HD aan de gang gekregen. Laat dat EK maar beginnen.
Waar moet je voor leren?quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan me er echt niet toe zetten te gaan leren![]()
![]()
Proefwerkweek. Morgen behoorlijk groot pw geschiedenis en alleen nog maar de titel van het eerste hoofdstuk gelezen (De zieke man van europa)quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waar moet je voor leren?
Ik heb ook geen zin, alleen heb ik wel een stok achter de deur: om 10 uur komt de eigenaar van deze computer thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |