Dan Nes, dan ik, dan Yuri, volgens mijquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben een middenmotertje met m'n 23 geloof ik
en volgens mij is PS de jongste
en vol AKQ SC #429 Age is just a number
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zien jullie ons al zitten, over 30 jaar, nog steeds in de SC, en dan maar schelden op 'de jeugd van tegenwoordig' en roepen dat 'vroeger alles beter was'?![]()
![]()
één miljoen? Zo snel posten we nu al niet meerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"AKQ SC #1.451.724 waar de oude garde zich beklaagd over de jeugd van tegenwoordig"
moet je biergisttabletten gaan slikkenquote:
Schijnt te helpen ja maar heeft pas na 3 maanden effect en kun je dus beter het hele jaar door slikken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
moet je biergisttabletten gaan slikken
goedemorgen![]()
ik heb een mailtje van m'n stagebegeleider maar ik heb geen zin om die te openen![]()
ik ben al een tijdje bezig, ben nog niet gepriktquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Schijnt te helpen ja maar heeft pas na 3 maanden effect en kun je dus beter het hele jaar door slikken.
neequote:Heb je wel zin om 'm ongeopend te verwijderen?
Volgens mij is Nes jonger dan ikquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan Nes, dan ik, dan Yuri, volgens mij
ik moet nog steeds een cijfer krijgen voor m'n stagequote:
Heb nu pas tijd om even terug te lezen en de TT te begrijpen...quote:
thanksquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
Weet een van jullie of ik het bier dat ze bij de Lidl verkopen met enig fatsoen aan mn gasten voor kan zetten?
Mn vriendenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af wat voor gasten je verwacht
Ik ook, maar het probleem bij mij is dat het weekend nog drukker gaat wordenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
same here
totaal gebrek aan motivatie, wil weekend
Kan ik niet gewoon bier drinken?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
moet je biergisttabletten gaan slikken
goedemorgen![]()
ik heb een mailtje van m'n stagebegeleider maar ik heb geen zin om die te openen![]()
hoe gaat je het met brouwsel eigenlijjkquote:
Ik ga volgende week beginnen. Vandaag even gist bestellenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hoe gaat je het met brouwsel eigenlijjk
Oh, de mensen blijven nog langer weg?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga volgende week beginnen. Vandaag even gist bestellen
quote:
Ik heb één keer een TV-kaart gehad met grote hoop maar het bleef slecht.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:26 schreef Whiteguy het volgende:
$*)(@$*)@#&$@&@#&()$#@
Na 3 uur klooien.. nog steeds mn tv kaart niet werkend op de manier dat ik het wil. Ik geef het op. Aargh.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:08 schreef Etcetera het volgende:
dat vraagt om foto's MM, we moeten zelf een oordeel vellen
Op zich werkt bijna alles goed, maar ik wil eigenlijk voor het EK nog wat zenders (zoals BBC HD en ITV HD) in hd aan de gang krijgen. En laat dat nou juist niet lukkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb één keer een TV-kaart gehad met grote hoop maar het bleef slecht.
ik doelde meer op oude en nieuwe fotoquote:
Ik ben redelijk cameraschuw, dus dat ik deze spaarzame foto heb en ook nog plaats is op zich al redelijk uniek...quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik doelde meer op oude en nieuwe foto
maar dit voldoet
Wat is er eng aan een slak?quote:net zo gelachener was een slak op ons raam gekropen. en m'n moeder háát slakken. ik naar buiten, maar durfde niet
die krengen voelen spongy
![]()
![]()
toen m'n vader naar buiten gesleept, en die heeft het beestje weggehaald
succesquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb nu een (voor mij) belangrijk sollicitatiegesprek. Duim voor me aub
dat je rimpelloos bentquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben redelijk cameraschuw, dus dat ik deze spaarzame foto heb en ook nog plaats is op zich al redelijk uniek...
Maar welk oordeel vel je op basis van deze foto
ze voelen sponzig aanquote:Wat is er eng aan een slak?
Mijn buurvrouw loopt altijd hard gillend, bijna kokhalzend, weg als ze een slak ziet en ik begrijp daar werkelijk niets van...
Deze foto is 2 jaar oud, maar toen was ik ook al een veertiger...quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:38 schreef Etcetera het volgende:
dat je rimpelloos benten ik ga er een beetje vanuit dat het een niet al te oude foto is
Ooit een zeekomkommer gevoeld/aangeraakt?quote:ze voelen sponzig aanverder heb ik er niet zoveel moeite mee, m'n moeder kan er niet eens naar kijken
Ik duim al jaren niet meerquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb nu een (voor mij) belangrijk sollicitatiegesprek. Duim voor me aub
PS wel, dan heb je duimelottequote:Op woensdag 4 juni 2008 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik duim al jaren niet meer
Ik heb het nooit gedaan volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |