Mensen die nog ouder zijn dan oma en al in bed liggen horen te slapenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
oma's horen pas over 500 topics hier te posten
En waarom is dat?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mensen die nog ouder zijn dan oma en al in bed liggen horen te slapen
Ik heb de instellingen zo gezet dat ik nog maar 1 pagina heb, bevalt veel beter!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:25 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, ik wil nog even dit topic naar pagina 3 zien gaan, dan kan ik pas echt met een voldaan gevoel gaan slapen
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:26 schreef iamredleader het volgende:
Zou MaJo trouwens met haar mobieltje gaan Internetten tijdens haar raadsvergadering? Dan ligt ze vast in een stuip met al die fijne grappen hier
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weet je wat er niet klopt?
Het hart van een dooie
AHA! Daarom zijn die servers van Fok! zo overbelast!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb de instellingen zo gezet dat ik nog maar 1 pagina heb, bevalt veel beter!
Hoi MaJo!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ik mag hopen van niet
Zoja: hoi MaJo
In een rebelse bui heb ik ooit de instelling op 63 gezet. Omdat niemand anders dat had.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:29 schreef wyccie het volgende:
Ik heb 75 posts op 1 pagina.
* iamredleader doet mee *quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
* nembrionic trekt gekke bek op mobiel schermpje
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk dat MaJo in een scheur ligt als ze dit straks gewoon thuis weer leest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |