SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op woensdag 4 juni 2008 02:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ah joh..ik ben 36 en nog geen rimpel te bekennen, geen enkele grijze haar en meestal zonder wallen.
maar het kan ook zijn dat ik de spiegel eens moet schoonmaken
quote:Op woensdag 4 juni 2008 02:14 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik ben net iets jonger, dus ik denk niet dat het aan je spiegel ligt dan
(fijn!!)
*strooit nog maar een keer*
quote:Op woensdag 4 juni 2008 02:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die XTZiet-pillen zijn het schoonheidsgeheim
quote:Op woensdag 4 juni 2008 02:12 schreef HiDiHo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moeten we nu ook al naar de AA?
het lijkt hier ineens het riagg wel![]()
*strooit*
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
quote:Op woensdag 4 juni 2008 02:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die XTZiet-pillen zijn het schoonheidsgeheim
Doet de AA ook XTZiet afkicken danquote:Op woensdag 4 juni 2008 02:23 schreef Ziet het volgende:
[..]
moeten we nu ook al naar de AA?
het lijkt hier ineens het riagg wel![]()
*strooit*
quote:Op woensdag 4 juni 2008 02:31 schreef Prospera het volgende:
Wat is er normaliter hier te zien![]()
[ afbeelding ]
Tis goed, lieve mus, en het komt goedquote:Op woensdag 4 juni 2008 02:33 schreef Musje456 het volgende:
En Lobasca (k) lieve, lieve COSser: I'll be back! Ik droom ook over jou, meer dan je weet. Ook Disana's kattelieverds...
Ik lees mee en kom terug: maar ja, ben niet meer afhankelijk. Ik heb zelfs niet meer alle postst van Huub nagelezen...;)
Ik volg de Cos zo veel als ik kan, maar miste er drie vanavond. Ik voel geen sorry en mis mijn boek eigenlijk meer...
Sorry
Dat is de uit/in-gangquote:Op woensdag 4 juni 2008 02:31 schreef Prospera het volgende:
Wat is er normaliter hier te zien![]()
[ afbeelding ]
Speciaal voor jouquote:Op woensdag 4 juni 2008 02:38 schreef Musje456 het volgende:
Mus denkt *er bestaan nog wel lieve mensen* Dank ziet en Lobasca *zingt haar mussezang*
Trustels Fokdealer.slaap lekkerquote:Op woensdag 4 juni 2008 02:41 schreef Ziet het volgende:
*is bezig met haar afsluitritueel*
elk venster wordt met beleid afgesloten,
plas is gedaan
alleen fok nog.
truste allemaal!
als huub nog komt,
vraag dan meteen of ie Tommy ook vraagt of ie hier wil schrijven!!![]()
![]()
![]()
truste!
Dank lieve dame: ik zit even te genieten en te avslapppen...quote:
Ik denk dat ze daar vrij moeilijk over doen, maar als het kan wel.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 02:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik was deze ook nét aan het luisteren!
Hoe bedoellie? Dat het niet mag van de NOS?quote:Op woensdag 4 juni 2008 02:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar vrij moeilijk over doen, maar als het kan wel.
Dat ze het niet via internet uitzendenquote:Op woensdag 4 juni 2008 02:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe bedoellie? Dat het niet mag van de NOS?
Dat zal toch wel?quote:Op woensdag 4 juni 2008 03:01 schreef Musje456 het volgende:
In Noorwegen is het via internet niet te zien. Ik mag hopen dat ze dingen hier uitzenden via TV...
http://www.nu.nl/news/158(...)it_via_internet.htmlquote:Op woensdag 4 juni 2008 03:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat ze het niet via internet uitzenden
thxquote:Op woensdag 4 juni 2008 03:03 schreef chelsepels het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/158(...)it_via_internet.html
Ik hoop het, die idioten hier hadden elke keer net niet de wedstrijden die ik wilde zien (Nederland dus) Ik heb wel foto's van Nederland - Portugal de laatste keer hahahahaPffff neeeeeee die wil je niet zien! Gruwlijk: mijn Noorse man maakte foto's van dat slachtveldquote:
Luister en je kent deels mijn verhaal...quote:Op woensdag 4 juni 2008 03:03 schreef Lobasca het volgende:
Musje, ik wil de magie niet verstoren, maar ik vroeg aan iemand "wat is mus in het engels? ", want ik wilde een toepasselijk nr voor je zoeken, en die kwam met die link van Sparrow. Terwijl ik het aan het beluisteren ben, plaats jij de link.
Weltrustequote:Op woensdag 4 juni 2008 03:11 schreef Lobasca het volgende:
ik ga ook de luiken maar eens sluiten. Bye bye
I did and I doquote:Op woensdag 4 juni 2008 03:14 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Luister en je kent deels mijn verhaal...
Slaap lekker Lobascaquote:Op woensdag 4 juni 2008 03:11 schreef Lobasca het volgende:
ik ga ook de luiken maar eens sluiten. Bye bye
Dus: in Noorwegen niet te zien... ik mag du hopen dat ze het hiet uitzenden :Squote:Op woensdag 4 juni 2008 03:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
thx
ook leuk![]()
Een extra element dat de NOS toevoegt, is dat tijdens de wedstrijden realtime statistieken worden bijgehouden. Zo kan de kijker precies zien welke ploeg het meeste balbezit heeft of de meeste overtredingen maakt.
Internetgebruikers buiten Nederland kunnen de NOS-streams niet volgen. De NOS heeft alleen rechten voor live-uitzendingen in Nederland en stelt voordat de internetverbinding start vast of de kijker in Nederland is.
We zullen zien...
quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:45 schreef PeterNB het volgende:
Ik mag niet internetten op mijn werk.
(Mocht De Baas erachter komen heb ik alvast mijn strafregels geschreven)
Mijn teamleider is er vandaag niet, dus ik kan jullie de HEEELEEEE dag vervelenquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhh je mag niet internetten op je werk! Ik ook nie, maar jah ik doe het lekker ook!
quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:08 schreef easy-going het volgende:
Evert Santegoeds vertelde net op Radio 538 dat Nadia in de Gouden Kooi gaat spelen
Ja, ik editte alquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat gaat Nadia doen? Wees eensch duidelijker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |