Jij ook musje, het ga je goedquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:52 schreef Musje456 het volgende:
Mijn laatste post hier: ik ben afgekicked en heb het het wel gezien hier. Love yhou Lobasca, Tipsch, Desii, Mazaru en allen ongenoemden hier.
De zomer is begonnen, DGK is ten einde... Ik grijp mijn leven terug en geniet van de zon en mijn boek. Een van mijn laatste postings... Dank voor alle die mooie Cossen... dank voor mijn vele leesplezier!
Een zitzak zei ie, maar wat moet je ermeequote:Op woensdag 4 juni 2008 01:53 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Een kingsize scheetkussen, zei het toch!
Is het heus, ben je echt afgekicked??? Wat knap!quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:52 schreef Musje456 het volgende:
Mijn laatste post hier: ik ben afgekicked en heb het het wel gezien hier. Love yhou Lobasca, Tipsch, Desii, Mazaru en allen ongenoemden hier.
De zomer is begonnen, DGK is ten einde... Ik grijp mijn leven terug en geniet van de zon en mijn boek. Een van mijn laatste postings... Dank voor alle die mooie Cossen... dank voor mijn vele leesplezier!
Mijn allerliefste Musje, ik miste je al.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:52 schreef Musje456 het volgende:
Misschien verstond je het verkeerd en zei hij shitbag ipv sitbag!quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een zitzak zei ie, maar wat moet je ermee
Nu maar hopen dat ie niet lek gaatquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:56 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Misschien verstond je het verkeerd en zei hij shitbag ipv sitbag!
(in dat geval wik ik dat ding NU uit beeld!)
Begin de dag met een dansjequote:Op woensdag 4 juni 2008 01:59 schreef Ziet het volgende:
oja! moet ik nog ff vertellen!
ik was vandaag met mijn zoontje naar zwemles (nouja, teddybeerzwemmen)
en die teddybeer (zwemleraar) gaat liedjes met zingen
zingt ie: begin de dag met een dansje...![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:59 schreef Ziet het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:59 schreef Ziet het volgende:
Weltruste HoneyBunnyquote:Op woensdag 4 juni 2008 02:02 schreef HoneyBunny het volgende:
Fokkies, ik ga ook lekker mn mandje in. Moet morgen weer vroeg bij school de fris en fruitige mamma uithangen en dat lukt een stuk beter met minder dan 5 cm wal onder mijn oog.
Lees morgen wel of de shitbag nog is geklapt!
Thanks voor de streams Heidie, kom morgen weer kijken naar Blair Witch en Apollo 13.
En Lobassie en Ziet, jullie ook truste!!
Trustels Honey Bun, sperti op je wallen helpt écht!quote:Op woensdag 4 juni 2008 02:02 schreef HoneyBunny het volgende:
Fokkies, ik ga ook lekker mn mandje in. Moet morgen weer vroeg bij school de fris en fruitige mamma uithangen en dat lukt een stuk beter met minder dan 5 cm wal onder mijn oog.
Lees morgen wel of de shitbag nog is geklapt!
Thanks voor de streams Heidie, kom morgen weer kijken naar Blair Witch en Apollo 13.
En Lobassie en Ziet, jullie ook truste!!
mapje stond openquote:Op woensdag 4 juni 2008 02:04 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Stond diie onder speeddial, die had je opvallend snel gevonden!
Nou ben ik echt weg!!
Hoi lief musje. Ik hoop volgend seizoen ook weer van jou te mogen genieten. Fijne zomer.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:52 schreef Musje456 het volgende:
Ah joh..ik ben 36 en nog geen rimpel te bekennen, geen enkele grijze haar en meestal zonder wallen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 02:07 schreef Ziet het volgende:
sperti op je wallen dus....
moet ik onthouden, want ik heb natuurlijk nog lang geen wallen
maar als ik zo doorga, dan zullen ze ook niet wegblijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |