Ik ben ik hier totaal niet om je te bashen, ik wil gewoon echt serieus uit interessequote:
En ik wil ook geen medewerker van een site die te pas en te onpas die site loopt te promoten. Dat heet toch spammen? Of staat LS daarin boven de FOK regels ofzo?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:44 schreef Gert het volgende:
Mensen, niet zo op de persoon aub. Negeren, scrollen, dat werk. Niet schelden. Want dan loopt het hier uit de hand. En dat willen we niet. Toch?![]()
Nee, dat willen we niet.
Nee hoor. Maar een site van een ex-bewoner is toch een wat ander verhaal, ook al bevalt de boodschapper je niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:54 schreef akveor het volgende:
[..]
En ik wil ook geen medewerker van een site die te pas en te onpas die site loopt te promoten. Dat heet toch spammen? Of staat LS daarin boven de FOK regels ofzo?
tuurlijk, iedereen mag meedoenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:51 schreef Keekaboo het volgende:
Jhee, Huub heeft de weg naar Fok gevonden!![]()
Oh en nog iets ik ga een poging doen niet zoveel te lurken, duss mag ik meedoen?
Want stiekem lees ik al heel lang mee omdat ik het hier best gezellig vind!
We hebben ook heul veel streams nu! Thx to Hidihoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:56 schreef yvonne het volgende:
Het is drukker met de COS nu dan met sommige dagen DGK
[POLL] Hoe oud zijn de COSsersquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:52 schreef petraa het volgende:
Ff een serieuze vraag! Hoe oud zijn we hier allemaal???? Sjesus het lijkt wel een kleuterschool met teruglezen!
Leven en laten leven zegguh ze toch?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:56 schreef yvonne het volgende:
quote:
Yvon, is het te regelen dat oudbewoners van BB en DGK een speciaal groen kleurtje krijgen met als tagje 'oudbewonerDGK' oid, om ze te promoten en het kaf van het koren te scheiden?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:56 schreef yvonne het volgende:
Elke dag een verrassing wat er op de streams isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Ach gossie, dat nestje uiltjes had ik nog niet gezien
Je hebt me gespot in Oirschot zag ik ergensquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:06 schreef Prospera het volgende:
Chips, heb ik Huub nu al een paar keer gemist![]()
+2quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:01 schreef patjuh001 het volgende:
FOK is top
Die gast zal vannacht wel weer op komen dagenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:06 schreef Prospera het volgende:
Chips, heb ik Huub nu al een paar keer gemist![]()
Yeah, maar je was wel goed gecamoufleerd, moest wel 3x kijken voordat ik je zagquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je hebt me gespot in Oirschot zag ik ergens![]()
Kijk hier eens: Wedstrijdjes foto-pielen tijdens saaie streams # 2quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:12 schreef Prospera het volgende:
Iemand die een alternatieve coole Avatar voor Huub kan maken?
Je bent nog steeds goed bezigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Elke dag een verrassing wat er op de streams is
Dat groene kleurtje vind ik ook wel een goed ideequote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:12 schreef Prospera het volgende:
Ja ik kan dat wel:)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:12 schreef Prospera het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:12 schreef Prospera het volgende:
Leuk idee!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk hier eens: Wedstrijdjes foto-pielen tijdens saaie streams # 2
Ja, dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:01 schreef patjuh001 het volgende:
FOK is top
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:17 schreef Lady-night het volgende:
NENA
http://media.putfile.com/Filmpje-voor-Nena
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
Voordat ik mijn pc afsluit toch nog even dit. Is Amanda gevlucht naar Boekarest en heeft ze daar een nieuwe pruik gekregen?
Breaking News.
[ afbeelding ]
Ey, superquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk hier eens: Wedstrijdjes foto-pielen tijdens saaie streams # 2
Haha ik had net dezelfde zitten pielen, beter als dit lukt me niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
Voordat ik mijn pc afsluit toch nog even dit. Is Amanda gevlucht naar Boekarest en heeft ze daar een nieuwe pruik gekregen?
Breaking News.
FOK! is ook top.![]()
Ik heb al een ava voor Huub gemaakt, maar ja.
[ afbeelding ]
quote:
Maar ja wat?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
Breaking News.
FOK! is ook top.![]()
Ik heb al een ava voor Huub gemaakt, maar ja.
[ afbeelding ]
DGK [SC#2] Hij wiens naam niet genoemd mag wordenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Plus de SC en de COS zijn nu samen.![]()
Waren het geen 100 dagen BB,
maar iets van zo'n 624 DGK-dagen,
dat is een hele tijd en waarschijnlijk
komt er zelfs een DGK 2........
quote:
Dank je, dus toch weer los van elkaar?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:30 schreef blomst het volgende:
DGK [SC#2] Hij wiens naam niet genoemd mag worden
Er is wel meer Nederlands verkracht tijdens DGK1.quote:
Als je er eentje maakt, dan zou die van hem met Jaap (als Nadia en Dennis) wel aardig zijn....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:32 schreef Prospera het volgende:
Zit mijn caps wat door te kijken, deze is ook wel leuk
[ afbeelding ]
als je shift ingedrukt houdt, opent ie in een nieuw venster.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Als ik via hier een YT-filmpje kijk, opent het niet in een nieuw venster, ik vind dat niet fijn
"Nieuwe pagina openen in een nieuw venster" kun je instellen met FF, en volgens mij ook met IEquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Als ik via hier een YT-filmpje kijk, opent het niet in een nieuw venster, ik vind dat niet fijn
Had je geen plaatje van Natasia ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:42 schreef T-lex het volgende:
Die Nasa stream is best cool....ze zijn druk bezig. Ik zag net wel iets raars....kon het nog net cappen.![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, bedanktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
als je shift ingedrukt houdt, opent ie in een nieuw venster.
(of met je muis, openen in nieuw venster)
Ik heb er ook nog wel 1 voor hemquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:12 schreef Prospera het volgende:
bv
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[x] geschiktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wel 1 voor hem![]()
[ afbeelding ]
Leukquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als jij ooit nog eens wil wisselen![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het een hele leuke knul, echt een droppie.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk![]()
Gooi hem even hier neer, dan kan je een etentje met Huub winnen![]()
Wedstrijdjes foto-pielen tijdens saaie streams # 2
Dat etentje verzon ik er zelf bijquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het een hele leuke knul, echt een droppie.
En hij was mijn absolute favoriet in dat hok.
Maar als ik met hem uit eten zou gaan, dan zou ik me toch een beetje een kinderlokster vinden![]()
Maar jij mag hem daar wel zetten hoor. En mocht je winnen, dan stuur je met het toetje per e-mail
LOLquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat etentje verzon ik er zelf bij![]()
Dus je kan hem er met een gerust hart neer zetten, zonder het risico te lopen voor kinderlokster te worden aangezien
Mazaru... doe zelf ook mee....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij staat er bijquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:56 schreef Desii het volgende:
[..]
Mazaru... doe zelf ook mee....
wat een leuke gif
quote:
Heej kom op zo oud ben je nog nie!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het een hele leuke knul, echt een droppie.
En hij was mijn absolute favoriet in dat hok.
Maar als ik met hem uit eten zou gaan, dan zou ik me toch een beetje een kinderlokster vinden![]()
Maar jij mag hem daar wel zetten hoor. En mocht je winnen, dan stuur je met het toetje per e-mail
Lekker slapen mspoez en veel plezier op kamp!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:10 schreef mspoez het volgende:
Ben naar bed, lievelingen...fijne nacht en tot vrijdag (moet op kamp)!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:10 schreef mspoez het volgende:
Truste mspoez, sterkte op kampquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:10 schreef mspoez het volgende:
Wanneer gaat die pruik er nou eens af, ziet er toch niet uit zoquote:
M'n scrollwiieltje zit vast.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Lekker slapen mspoez en veel plezier op kamp!![]()
Lieve Huub is gecheckt door Noekje. Hij is het echt!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:37 schreef Lieve het volgende:
Zit net de laatste serie cossen bij te lezen (hoe dom, toch niet cold turkey gegaan. Terwijl ik weet dat ' een beetje stoppen' geen optie is) en lees tot mijn stomme verbazing dat Lekker Simpel denkt dat Jaap gewonen heeft mede dank zij het afzeiken van Huub en de rellen van hem?
Jaap heeft op Anti Brian stemmen gewonnen omdat Huub niet meer kon winnen ( dank zei John de Mol en zijn kontenkruipers. Als het over dat gedeelte van het menselijk lichaam gaat hebben Dennis, Brian en John nogal wat gemeen met elkaar)
Dus helaas voor LS, ik heb Jaap gestemd en met mij veel anderen VOOR HUUB. Op zich lijkt het zuur, maar Huub heeft meer in zijn mars dan het winnen van deze prijs. Huub is namelijk geen materialist. Die gaat het gewoon maken in de wereld!
En Huub die hier post?.... ik weet niet hoor. Brian spreekt zichzelf met zijn naam aan ( omdat wij Rat zeggen waarschijnlijk en hij is bang dat anders zelf vergeet hoe hij heet en hij zo dus een bewerkstelligde naam bezit.)
Maar Huub noemt zichzelf gewoon IK? Toch? Beetje vreemd anders?
Mocht je het wel echt zijn Huub..... zet dan een fotoavatar van een wat prettiger gezicht bij je naam. Gewoon een foto van jezelf met de krant van vandaag in je hand?![]()
![]()
Lieve noemt zich wel Lieve, maar die is toch .. nou ja....een beetje ... soort van..bewerkstelligd
Weet je wat het is Lieve, Ik maak me over de onderlinge verhoudingen allang niet meer druk. De hut is leeg, ieder doet zijn ding en op Fok wordt een beetje nagenoten van DGK. Af en toe wat gezeik tegen voor en tegenstanders van de een of de ander, maar het gebeuren op Fok is wat mij hieraan heeft gebonden, en ik geniet daar nu ook nog van naquote:...
Lieve noemt zich wel Lieve, maar die is toch .. nou ja....een beetje ... soort van..bewerkstelligd
Ik heb die site een keer uit de lucht gehaald met Opera. Weten je dat nog?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben ik hier totaal niet om je te bashen, ik wil gewoon echt serieus uit interesse
weten wat dan de stappen zijn die je kan doen om iemand populair te maken via inet. Ik ga met
jouw informatie verder ook niets doen, alleen begrijp ik gewoon niet hoe jij dat dan gedaan hebt
wat www.kingjaap.nl betreft : in het begin deden een aantal fokkers zo'n speedrefresher op
kingjaap.nl zetten zodat hij hoog in de top-10 van meest gelezen blogs zou worden.
Iemand van jullie had daar echter andere ideeeen over en ik heb al JAREN een ip-ban daar.
(84.245.10.96 mochten jullie me weer willen toelaten)
Hoezo gecheckt dan? Waarop dan? Door die lieve Noekje? Die is net zo lief als Claire. Die gelooft alles toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Lieve Huub is gecheckt door Noekje. Hij is het echt!
Ik heb die site-uit-de-lucht-halers niet zo hoog zitten. Als je dat ook nog maar weten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:49 schreef ikletgoedop het volgende:
[..]
Ik heb die site een keer uit de lucht gehaald met Opera. Weten je dat nog?
Het was leukquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet je wat het is Lieve, Ik maak me over de onderlinge verhoudingen allang niet meer druk. De hut is leeg, ieder doet zijn ding en op Fok wordt een beetje nagenoten van DGK. Af en toe wat gezeik tegen voor en tegenstanders van de een of de ander, maar het gebeuren op Fok is wat mij hieraan heeft gebonden, en ik geniet daar nu ook nog van na
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:56 schreef Lieve het volgende:
[..]
Het was leuk![]()
bij periodes. Ik mis de leuke SHE tijd ook. Zoals de eerste BB. Die Bart won
en waar ik toen blij mee was
![]()
![]()
![]()
Ik maak me zelfs over mijn keuzes van toen niet meer druk.
En we genieten na.
Hoeft ook niet hoor...........quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb die site-uit-de-lucht-halers niet zo hoog zitten. Als je dat ook nog maar weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |