Ik ben ik hier totaal niet om je te bashen, ik wil gewoon echt serieus uit interessequote:
En ik wil ook geen medewerker van een site die te pas en te onpas die site loopt te promoten. Dat heet toch spammen? Of staat LS daarin boven de FOK regels ofzo?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:44 schreef Gert het volgende:
Mensen, niet zo op de persoon aub. Negeren, scrollen, dat werk. Niet schelden. Want dan loopt het hier uit de hand. En dat willen we niet. Toch?![]()
Nee, dat willen we niet.
Nee hoor. Maar een site van een ex-bewoner is toch een wat ander verhaal, ook al bevalt de boodschapper je niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:54 schreef akveor het volgende:
[..]
En ik wil ook geen medewerker van een site die te pas en te onpas die site loopt te promoten. Dat heet toch spammen? Of staat LS daarin boven de FOK regels ofzo?
tuurlijk, iedereen mag meedoenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:51 schreef Keekaboo het volgende:
Jhee, Huub heeft de weg naar Fok gevonden!![]()
Oh en nog iets ik ga een poging doen niet zoveel te lurken, duss mag ik meedoen?
Want stiekem lees ik al heel lang mee omdat ik het hier best gezellig vind!
We hebben ook heul veel streams nu! Thx to Hidihoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:56 schreef yvonne het volgende:
Het is drukker met de COS nu dan met sommige dagen DGK
[POLL] Hoe oud zijn de COSsersquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:52 schreef petraa het volgende:
Ff een serieuze vraag! Hoe oud zijn we hier allemaal???? Sjesus het lijkt wel een kleuterschool met teruglezen!
Leven en laten leven zegguh ze toch?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:56 schreef yvonne het volgende:
quote:
Yvon, is het te regelen dat oudbewoners van BB en DGK een speciaal groen kleurtje krijgen met als tagje 'oudbewonerDGK' oid, om ze te promoten en het kaf van het koren te scheiden?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:56 schreef yvonne het volgende:
Elke dag een verrassing wat er op de streams isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Ach gossie, dat nestje uiltjes had ik nog niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |