Haha ik had net dezelfde zitten pielen, beter als dit lukt me niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
Voordat ik mijn pc afsluit toch nog even dit. Is Amanda gevlucht naar Boekarest en heeft ze daar een nieuwe pruik gekregen?
Breaking News.
FOK! is ook top.![]()
Ik heb al een ava voor Huub gemaakt, maar ja.
[ afbeelding ]
quote:
Maar ja wat?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
Voordat ik mijn pc afsluit toch nog even dit. Is Amanda gevlucht naar Boekarest en heeft ze daar een nieuwe pruik gekregen?
Breaking News.
FOK! is ook top.![]()
Ik heb al een ava voor Huub gemaakt, maar ja.
[ afbeelding ]
DGK [SC#2] Hij wiens naam niet genoemd mag wordenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Plus de SC en de COS zijn nu samen.![]()
Waren het geen 100 dagen BB,
maar iets van zo'n 624 DGK-dagen,
dat is een hele tijd en waarschijnlijk
komt er zelfs een DGK 2........
quote:
Dank je, dus toch weer los van elkaar?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:30 schreef blomst het volgende:
DGK [SC#2] Hij wiens naam niet genoemd mag worden
Er is wel meer Nederlands verkracht tijdens DGK1.quote:
Als je er eentje maakt, dan zou die van hem met Jaap (als Nadia en Dennis) wel aardig zijn....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:32 schreef Prospera het volgende:
Zit mijn caps wat door te kijken, deze is ook wel leuk
[ afbeelding ]
als je shift ingedrukt houdt, opent ie in een nieuw venster.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Als ik via hier een YT-filmpje kijk, opent het niet in een nieuw venster, ik vind dat niet fijn
"Nieuwe pagina openen in een nieuw venster" kun je instellen met FF, en volgens mij ook met IEquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Als ik via hier een YT-filmpje kijk, opent het niet in een nieuw venster, ik vind dat niet fijn
Had je geen plaatje van Natasia ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:42 schreef T-lex het volgende:
Die Nasa stream is best cool....ze zijn druk bezig. Ik zag net wel iets raars....kon het nog net cappen.![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, bedanktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
als je shift ingedrukt houdt, opent ie in een nieuw venster.
(of met je muis, openen in nieuw venster)
Ik heb er ook nog wel 1 voor hemquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:12 schreef Prospera het volgende:
Iemand die een alternatieve coole Avatar voor Huub kan maken?
bv
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[x] geschiktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wel 1 voor hem![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |