Dat geldt niet voor alle leden van The Whoquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:27 schreef Sersjee het volgende:
Hope I die before I get old, nou, da's mislukt...
the Who
* silverx gaat even 10 sigaretten roken.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik een spiegeltje maken zodat ik op mn werk naar 3fm kan luisteren, vergeet ik thuis de schuif open te zetten -_-
Gevolg: Stilte op de stream!
(Ik heb een stream op een niet-geblockte poort geopend, poort 443, altijd handig dus)
Slimme oplossing, matige uitvoeringquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik een spiegeltje maken zodat ik op mn werk naar 3fm kan luisteren, vergeet ik thuis de schuif open te zetten -_-
(Ik heb een stream op een niet-geblockte poort geopend, poort 443, altijd handig dus)
Juistem!quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Slimme oplossing, matige uitvoering
Altijd he, dan bedenk je de meest geniale oplossingen, loopt't mis op zo'n klein ding
Ach, vanavond schuif open en morgen genieten
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:10 schreef Glacier het volgende:
[..]
OMG
Leden van de Jeremy's: gecondoleerd.
Je kan ook gewoon een shoutcast DNAS opstarten met relay op het 3fm shoutcast-adres.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Een van de leukste reclames van dit jaarquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:26 schreef Marc63 het volgende:
"Das ist doch viel zu superficial!"
"Das rockt nicht, wir sind underground!"
Heb er zelf echt bijzonder weinig mee.. Hun eerste single vind ik trouwens nog wel gaan maar de rest is niet zo heel bijzonder. De zanger is trouwens wel een vaag figuur. Heb lang gedacht dat het een vrouw wasquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Misschien zijn de leden van TH wel harstikke aardig..maar die muziekEn dat publiek
Volgens de fans is hij heel mannelijk...quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:45 schreef -Hans- het volgende:
Heb er zelf echt bijzonder weinig mee.. Hun eerste single vind ik trouwens nog wel gaan maar de rest is niet zo heel bijzonder. De zanger is trouwens wel een vaag figuur. Heb lang gedacht dat het een vrouw was
Mijn hemel..quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:55 schreef Glacier het volgende:
[..]
Volgens de fans is hij heel mannelijk...
[ afbeelding ]
Dan ben ik ook heel mannelijk. Echt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:55 schreef Glacier het volgende:
[..]
Volgens de fans is hij heel mannelijk...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |