Jaar geleden bij Miralem Sulejmani ook, zegt dus niets.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:33 schreef MaxPower het volgende:
Stond een paar weken geleden al op zijn hyves dat ie het wel gezien had in heerenveen.
Bij Robin Faber ook ja ik ga naar Den Haag etc en nergens is er nog een officeel bericht maar als hij het zegt dan zal die wel gaanquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:33 schreef MaxPower het volgende:
Stond een paar weken geleden al op zijn hyves dat ie het wel gezien had in heerenveen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:24 schreef Radegast het volgende:
Die Chinees die bij PSV 'speelde', Xiang Sun, gaat het weer proberen in Europa en wel bij Austria Wien.
L-E-Z-E-N!quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sun Xiang, de cultheld, naar Austria Wien.
Overheen gelezenquote:
Spreek uit: Gristodoelopoelosquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Anders breekt hij zijn tong wel als hij zich voorstelt aan de selectie en z'n naam moet uitspreken. Deze gaat nog even wat verder dan Papastathopoulos.
Goed nieuws voor Vitessequote:Op woensdag 2 juli 2008 14:38 schreef venomsnake het volgende:
Andreas Isaksson ---> PSV
Mooi, PSV dit seizoen een tegendoelpunt of 15 erbijquote:
En Rachid Bouaouzanquote:
Die eerste drie ken ik niet eens...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:20 schreef J.Herrer het volgende:
En Barazite, van Aanholt, Brouwer, John, Colin () etc.
Nacer Barazite > Arsenalquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Die eerste drie ken ik niet eens...
Barazite is van NEC naar Arenal gegaan in de jeugd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Die eerste drie ken ik niet eens...
Owja en emre zeker niet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:01 schreef xminator het volgende:
harry kewel -> galatasaray
Hij solo'ed vaak en is best blessuregevoeligdus een echte galatasaray spelert.
emre solo'ed gelukkig niet zo vaak en emre is ook wat jongerquote:
twee jaar verschil, wowquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:00 schreef xminator het volgende:
[..]
emre solo'ed gelukkig niet zo vaak en emre is ook wat jonger
Nou? Wat heeft dat er mee te maken?quote:bovendien is emre ook turks.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:35 schreef RayMania het volgende:
Sulejmani naar Ajax.
Bronquote:Ajax en SC Heerenveen akkoord over Sulejmani
Amsterdam, 04 jul 2008
Ajax en SC Heerenveen hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Miralem Sulejmani. Met de transfer van de aanvaller is een bruto bedrag van 16,25 miljoen euro gemoeid.
De 19-jarige Sulejmani werd op 5 december 1988 geboren in Servië. Voordat de aanvaller naar SC Heerenveen kwam speelde hij voor Partizan Belgrado. Afgelopen seizoen stond de Serviër 34 wedstrijden voor de Friese club op het veld en hij maakte daarin 15 doelpunten.
Op 6 februari 2008 debuteerde Sulejmani in het nationale elftal van Servië in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Macedonië (1-1).
In het seizoen 2007-2008 ontving Sulejmani uit handen van een vakjury de Johan Cruijff prijs voor Talent van het Jaar in de Eredivisie.
Maar wel een geweldige aanvaller rijkerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:04 schreef Prosac het volgende:
waarom dat er nou bij moet? Dat is alleen voor Heerenveen van belang, Ajax is gewoon 16,25 miljoen armer en nog geen verdediger rijker.
wat gaat Ajax spelen komend seizoen? 2-4-4?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:06 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Maar wel een geweldige aanvaller rijker
Hoewel ik 16,25 miljoen wel errug veel vind..
Gekkie, je weet toch dat Ajax met 3 middenvelders speelt en geen verdedigers heeft?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
wat gaat Ajax spelen komend seizoen? 2-4-4?
De beste verdediging is de aanvalquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
wat gaat Ajax spelen komend seizoen? 2-4-4?
Haha je weet niets van voetbal af. 2 jaar kan wel degelijk een grote verschil zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:31 schreef magnifor het volgende:
[..]
twee jaar verschil, wow
[..]
Nou? Wat heeft dat er mee te maken?
In dat geval zal Erwin Mulder dit seizoen op huurbasis voor Excelsior spelen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Graafland naar Vitesse, achter Piet.
Kloptquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
In dat geval zal Erwin Mulder dit seizoen op huurbasis voor Excelsior spelen.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En nu balen ze bij Feyenoord :´)
Is ooit aangeboden bij Feyenoord in de Wotte-periode. Steef heeft hem toen een paar keer lopen scouten en afgeraden. Is te lezen in de e-mailsessies met Wotte die Steef op fora heeft gezet.quote:
Dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Is ooit aangeboden bij Feyenoord in de Wotte-periode. Steef heeft hem toen een paar keer lopen scouten en afgeraden. Is te lezen in de e-mailsessies met Wotte die Steef op fora heeft gezet.
[CENTRAAL] Is it a bird? Is it a plane? No it's Steef (AT)#2quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:22 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop.
Wie is die Steef dan? Je e-mailsessies op fok gooien als scout.
sporza.bequote:Manasseh Ishiaku heeft een akkoord
met de Duitse eersteklasser Keulen. De
ex-spits van Club Brugge kan er voor 4
jaar tekenen. Ishiaku is vorig seizoen
uit de Bundesliga gedegradeerd met
Duisburg. Nu is het aan de clubs om een
overeenkomst te bereiken. Duisburg wil
meer dan twee miljoen euro vangen voor
de spits. Een jaar geleden betaalde het
1 miljoen euro aan Club Brugge.
Die is al van voor het weekendquote:Op zondag 6 juli 2008 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Zarate inmiddels officieel naar Lazio
Palladino van Juve naar Genoa.
Goeie speler, die Van Recreativo?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gerard van Recreativo naar PAOK is nu helemaal officieel.
quote:Doelman Juan Pablo Carrizo maakt na
een seizoen vertraging eindelijk de
overstap naar Lazio.De Italiaanse club
was vorig jaar al rond met de 24-jarige
Argentijn,maar had problemen met de
benodigde werkvergunning.
Argentijnen / Duitsers, weinig verschil natuurlijk.quote:
100% zeker is ook iets anders, het is nog niet te zien op Fenerbahçe TV of op fenerbahce.orgquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Het is nu 100% zeker. Daniel Güiza komt voor vijf seizoenen naar Fenerbahçe. Hij hoeft alleen nog maar te tekenen. Fenerbahçe moet voor hem 17 miljoen euro neertellen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:21 schreef xminator het volgende:
[..]
100% zeker is ook iets anders, het is nog niet te zien op Fenerbahçe TV of op fenerbahce.org
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]http://www.fenerbahce.org/icerik/haber/12319/ http://fanatik.ekolay.net/Fanatik/Default.aspx?aType=Detail&articleID=110855&CatId=34 http://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_G%C3%BCiza http://en.wikipedia.org/wiki/Fenerbahce#Current_Squad
Hoeveel denk je dat een spits kost van een jaar of 25 die er 2 jaar op rij ongeveer 20 inknalt in de PD?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Mooie aankoop voor Fenerbahce, wel een flinke prijs.
Geen idee.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoeveel denk je dat een spits kost van een jaar of 25 die er 2 jaar op rij ongeveer 20 inknalt in de PD?
Goeie deal voor Groningen lijkt mequote:Op woensdag 9 juli 2008 13:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Andreas Granqvist van Wigan naar Groningen.
Zeker een goede deal. Heb je ook een bron?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Andreas Granqvist van Wigan naar Groningen.
RTV Noord.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:15 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Zeker een goede deal. Heb je ook een bron?
quote:Zweeds international Granqvist naar FC
FC Groningen heeft de selectie voor volgend seizoen versterkt met Andreas Granqvist. De 23-jarige centrale verdediger komt over van Wigan Athletic. De Zweedse international tekent in Euroborg een contract voor vier seizoenen. FC Groningen betaalt aan de Engelse club een afkoopsom van één miljoen euro.
Granqvist stond nog tot medio 2009 onder contract bij Wigan Athletic. In Engeland kwam hij in twee seizoenen tot veertien wedstrijden in de Premier League. Vanaf januari van dit jaar tot aan het Europees kampioenschap in Oostenrijk en Zwitserland speelde hij in zijn geboorteland op uitleenbasis bij zijn oude club Helsingsborg IF. Granqvist maakte deel uit van de nationale Zweedse selectie, die afgelopen juni deelnam aan de EK eindronde. Tijdens de drie groepswedstrijden van het toernooi kwam hij echter niet in actie.
Granqvist heeft drie A-interlands achter zijn naam staan en kwam bovendien 22 keer uit voor Zweden onder-21. “In een aantal van die wedstrijden hebben wij hem aan het werk gezien”, vertelt manager technische zaken Henk Veldmate. “Wij volgen hem al langer. Granqvist is een echte centrale verdediger; groot, sterk en een goede kopper. Hij wil bovendien graag van achteruit voor een voetballende opbouw kiezen.”
Granqvist begon zijn carrière in 2004 bij Helsingborgs IF. In drie jaar tijd speelde hij voor die club 72 competitiewedstrijden, waarin hij één keer scoorde. Daarna vertrok de verdediger medio 2006 naar het Engelse Wigan Athletic. Het afgelopen half jaar werd Granqvist weer verhuurd aan zijn voormalige club in Zweden. Hij kwam toen in elf competitiewedstrijden (één doelpunt) in actie. “Daar hebben wij hem toen opnieuw bekeken”, zegt Veldmate. “Hij heeft zich de laatste jaren goed ontwikkeld.”
Voor Granqvist was meer belangstelling. Over zijn keuze voor FC Groningen zegt hij: “Ik beschouw FC Groningen als een club waar ik me verder kan ontwikkelen. Ik heb bij Wigan Athletic niet veel gespeeld en voor mij was het nu belangrijk een club te kiezen die ook qua voetbal bij me past. Ik ben een speler die liever voor de opbouw kiest, dan de lange bal hanteert. Ik ben nog jong en wil me graag verbeteren. Ik zie in Groningen de club die me deze mogelijkheid biedt.”
Zijn eerste indrukken doen hem denken aan Zweden. “Ik ben hier nu twee keer geweest en de stad doet me in veel opzichten denken aan Helsingborgs. Het voelt vertrouwd en ik heb er een goed gevoel bij. Wat het stadion betreft: ik heb in Engeland heel wat gezien, maar Euroborg is ook echt een fantastisch stadion.”
Bron: FC Groningen
Als Rooney geblesseerd is, zijn de voorste 2 spelers bij Engeland dus Portsmouth-spelersquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Crouch naar Portsmouth
Goede aankoop. Raar hoe Twente daar in een keer komt. Rutten is wegquote:
McClaren heeft blijkbaar veel aanzien in Engelandquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goede aankoop. Raar hoe Twente daar in een keer komt. Rutten is weg
Huurbasis dan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:04 schreef KingOfPop het volgende:
Rajkovic voor één jaar naar FC Twente.
Alleen medische keuring nog, dus is wel wat meer dan een gerucht.quote:Op woensdag 9 juli 2008 om 19:41 schreef xminator het volgende:
[..]
meer een gerucht ipv. bevestigde transfer.
Neuh, al zeker.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:41 schreef xminator het volgende:
[..]
meer een gerucht ipv. bevestigde transfer.
quote:Mehmet Aurelio gaat aan de slag bij Real Betis Sevilla. De Spaanse club neemt de Braziliaanse Turk over van Fenerbahçe.
Aurelio tekent een driejarig contract bij Betis, dat het afgelopen seizoen afsloot als nummer veertien van de Primera División. De dertigjarige verdedigende middenvelder kon ook kiezen voor Deportivo La Coruña, Villarreal en enkele Engelse clubs.
Mehmet Aurelio belandde in de zomer van 2001 als Marco Aurelio in Turkije. Bij Trabzonspor maakte hij in zijn eerste twee jaar zo veel indruk, dat Fenerbahçe hem in de zomer van 2003 overnam.
In 2006 liet de geboren Braziliaan zich naturaliseren tot Turk. In augustus 2006 maakte hij zijn debuut als international van Turkije en tijdens het afgelopen EK was hij een van de opvallendste spelers in de ploeg van bondscoach Fatih Terim. Hij speelde vier van de vijf EK-duels van begin tot eind mee. Hij was één wedstrijd geschorst.
Roque Junior, Ricardinho, Wilton... zijn allen wel van een goed niveau.quote:Op donderdag 10 juli 2008 04:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoals wie?
Hij moet eerst nog gekeurd worden en met die schouder....quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:12 schreef Positive_Thinking het volgende:
Tarvajärvi -> Vitesse
Hebben wij bij Vitesse ineens alletwee de spelers wiens schouders regelmatig uit de kom schieten (Tarvadinges en Jenner)quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hij moet eerst nog gekeurd worden en met die schouder....
quote:Vjatjeslav Hleb blijft nog minimaal een jaar in Kerkrade. Roda JC heeft de Wit-Russische stagiair echter (nog) niet definitief overgenomen.
Roda JC en FC MTZ-RIPO Minsk hebben elkaar gevonden in een constructie, waarbij Hleb voor een jaar op huurbasis naar Kerkrade komt. Ná dit seizoen kan de Limburgse club een optie lichten, waarmee de 25-jarige aanvallende middenvelder voor drie jaar extra vastligt. Dat meldt de UEFA.
Hleb streek twee weken geleden neer in Kerkarde voor een stage bij Roda JC. Trainer Raymond Atteveld was te spreken over de Wit-Rus, wat voor de clubleiding reden was mogelijkheden te zoeken voor het binnenhalen van aanvallende middenvelder.
Na contracten met VfB Stuttgart en Hamburger SV keerde Hleb in 2005 terug in eigen land, waar FC MTZ-RIPO Minsk de 23-voudig international onderdak bood. In 2007 maakte hij nog een kortstondig stop bij het Litouwse FBK Kaunas.
Zo ver ik weet is hij de keuring door..quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hij moet eerst nog gekeurd worden en met die schouder....
Joh, misschien omdat hij dus nog niet door die keuring heen is....quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:15 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Zo ver ik weet is hij de keuring door..
Daarnaast staat het bericht staat al op de vItesse site alleen nog niet gepubliseerd naar de buitenwereld.
Vitesse huurt Tarvajärvi van sc Heerenveenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Joh, misschien omdat hij dus nog niet door die keuring heen is....
Wat jij wil.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Geen één transfer is zeker tot dat een team het zelf bevestigd.
Neen, alleen ik zei dat ik het niet geloof voordat één van de clubs het naar buiten brengt. That's it. Nadat dat gebeurd is het pas een bevestigde transfer en daarvoor dus nog steeds een gerucht.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Blijf vooral dromen dat ie blijft.
Spurs heeft het goed voor elkaar qua transfer.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:01 schreef DIGGER het volgende:
Mancini naar Inter is nu eindelijk rond.
Andere officiele transfers:
Dessena ---> Sampdoria
Luis Garcia --->Spurs
Juan Pablo ---> Numancia
Want Renato Augusto is een aanvallende middenvelder.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Topaankoop. Als ze die bij Ajax van de winter hadden gekocht hadden ze nu een betere verdediging gehad en minimaal de CL voorronde gehaald
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Neen, alleen ik zei dat ik het niet geloof voordat één van de clubs het naar buiten brengt. That's it. Nadat dat gebeurd is het pas een bevestigde transfer en daarvoor dus nog steeds een gerucht.
quote:MEHMET AURELIO YA ES JUGADOR DEL REAL BETIS
Mehmet Aurelio es oficialmente nuevo jugador del Real Betis Balompié. Ya ha estampado su firma y se ha convertido en el primer fichaje de la temporada 2008-2009. El jugador se marchará a su país para continuar con sus vacaciones y a su llegada a Sevilla será presentado oficialmente. El brasileño nacionalizado turco se vestirá de verdiblanco por los próximos tres años, si en la última temporada juega 25 partidos renovará una más automáticamente.
Idd, want het is zo'n goede verdediger!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Topaankoop. Als ze die bij Ajax van de winter hadden gekocht hadden ze nu een betere verdediging gehad en minimaal de CL voorronde gehaald
quote:Erik Pieters speelt de komende vier seizoenen voor PSV. De Eindhovense club en FC Utrecht hebben vrijdag een akkoord bereikt over de overgang van de 19-jarige verdediger.
Pieters was zelf al rond met de landskampioen. De jeugdinternational moet nog wel een medische keuring ondergaan. Hij had bij FC Utrecht nog een doorlopend contract tot medio 2011. Hij doorliep bij de club uit de Domstad de jeugdopleiding en veroverde afgelopen seizoen een basisplaats in het eerste elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |