Dus we kunnen nog jaren van hem genieten?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat ze dan eerst een wat betere verdedigers kopen dan Oleguer en Henrique
De mensen die denken dat Sulemanj 99% zeker voor meer geld wordt verkocht over 2 á 3 jaar zijn overigens echt grappig
Hij heeft een seizoen op een beetje niveau gespeeld en geen EU pas. Alleen al doordat laatste is het al bijna onmogelijk om een toptransfer te maken
Jij bent echt lachwekkendquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat ze dan eerst een wat betere verdedigers kopen dan Oleguer en Henrique
De mensen die denken dat Sulemanj 99% zeker voor meer geld wordt verkocht over 2 á 3 jaar zijn overigens echt grappig
Hij heeft een seizoen op een beetje niveau gespeeld en geen EU pas. Alleen al doordat laatste is het al bijna onmogelijk om een toptransfer te maken
Van Suarez ook, alleen leidt het uiteindelijk wel Ajax de afgrond inquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:56 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dus we kunnen nog jaren van hem genieten?
Ik ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of alle voorbeelden te geven van spelers zonder EU pas die voor 20 miljoen euro of meer zijn verkocht
Denilson.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Pato, Ronaldo, Sheva en Robinho
En dan houdt het op volgens mij
Misschien moet je Chelsea er maar buiten laten, want volgens mij kostten lui als Mikel, Essien, Drogba en Mutu ook meer dan 20 miljoen.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Pato, Ronaldo, Sheva en Robinho
En dan houdt het op volgens mij
Zonder EU pas kun je altijd nog naar Engeland. Hij is al international toch? En ook nog jong genoeg om voor die talentenuitzondering in aanmerking te komen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen als Ajax volgend seizoen de CL wint krijgt Heerenveen 16.25 miljoen, anders niks.quote:Op zondag 6 juli 2008 05:28 schreef MaxPower het volgende:
wat is nou het nettobedrag wat heerenveen aan deze transfer overhoudt?
Alleen Engeland blijft dan over. Italie en Spanje is moeilijk(bovendien zal je nooit Spanjaard worden, en Zuid Amerikanen na 1 of 2 jaar daar wel) en Duitsland en Frankrijk willen of kunnen niet betalenquote:Op zondag 6 juli 2008 01:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zonder EU pas kun je altijd nog naar Engeland. Hij is al international toch? En ook nog jong genoeg om voor die talentenuitzondering in aanmerking te komen.
Bosingwa, Malouda, Anelka was bijna 20 miljoen, Hargreaves, Nani, Anderson, Carrick, Mascherano, Torres, Modric, Darren Bent en Jo.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel transfers zijn er al geweest van meer dan 20 miljoen dit seizoen of vorig seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |