sar·cas·me (het; sarcastisch, sarcast)quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Hoeveel hele wedstrijden zijn daar bij geweest?
quote:Bosz: "Feyenoord wil snel spelers verkopen"
Eredivisie - Feyenoord is druk bezig om de selectie voor komend seizoen te versterken. Marvin Emnes is bijna overgenomen van Sparta Rotterdam en daarnaast werd al geïnformeerd naar Jan Vennegoor of Hesselink. De spits van Celtic mag van de Schotse kampioen alleen niet vertrekken en wil zelf ook liever in Glasgow blijven. Aan de andere kant hopen de Rotterdammers ook een aantal spelers te kunnen verkopen.
Technisch directeur Peter Bosz maakt dit duidelijk in Voetbal International. "Voor sommigen is belangstelling. Clubs informeren net zoals wij naar de beschikbaarheid van spelers. Voor zowel Feyenoord als de betreffende jongens zou het mooi zijn als we tot een akkoord kunnen komen."
Eerder werd al duidelijk dat onder meer Sebastiaan Pardo en Danny Buijs mogen vertrekken uit De Kuip. Het contract van Michael Jansen werd al niet verlengd en hij heeft inmiddels getekend bij Cambuur Leeuwarden. Met De Graafschap wordt gesproken over een verhuurperiode van Diegomar Biseswar. Jeffrey Altheer zal net zoals dit seizoen verhuurd worden aan Excelsior.

Is dat zo? Daar heb ik dit seizoen anders weinig van gemerkt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:43 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Blowen is al verboden.Niet dat daar wat van te merken is....![]()

quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja dat is zo, er zijn er 5.000 van, en ik ben er 1 van

quote:Column: Feyenoord misleidt haar supporters
Het is alweer drie weken geleden dat ik mezelf achter de computer terug vond om een column over onze grote liefde te schrijven. Tijdsgebrek door buitenlandse tripjes waren daar grotendeels de oorzaak van, maar ook een gebrek aan onderwerpen om over te schrijven. Er gebeurt nou eenmaal niet zoveel op dit moment. Hier en daar zijn wat geruchten over mogelijk versterkingen en spelers die lijken te gaan af vallen, maar niets is er nog concreet. Wat een verschil met vorig jaar eigenlijk, toen de zomerstop voorbij vloog en er iedere week wel voldoende onderwerpen waren om maar liefst twee columns te schrijven. Op basis hiervan kan ik niet anders dan concluderen dat het ons huidige bestuur gelukt is Feyenoord in rustig vaarwater te brengen. Er lijkt op technisch en commercieel gebied weer een duidelijke visie te zijn en, hoewel ik twijfels heb over sommige ideeën, dat is een verschil van dag en nacht met vorig jaar. Waar geen verschil in lijkt te zitten is de manier waarop de beleidsbepalers met Het Legioen om menen te moeten gaan. De firma ‘list en bedrog’ is nog steeds zeer actief. Ook hier zal op termijn toch echt verandering in moeten komen.
Om te beginnen wil ik mijn verbazing uitspreken over een brief die Feyenoord verstuurt heeft naar enkele fan-sites. Er zijn vele fan-sites die betrekking hebben op Feyenoord en de meeste ervan worden bijgehouden door één of enkele personen. Deze personen doen dit zonder winstbejag en stoppen hier vele uren per dag in. Gewoon uit liefde voor de club die ze al jaren dag in, dag uit steunen. Als dank voor deze toewijding ontving een aantal sites een dwangbrief van Feyenoord met het verzoek(?) het Feyenoord logo niet prominent op de site te gebruiken omdat dit een geregistreerd handelsmerk is. Wanneer er geen gehoor zou worden gegeven aan deze oproep, dan zouden er juridische stappen volgen. Heel chique natuurlijk om zo om te gaan met de mensen die het beste met de club voorhebben.
Maar wat te denken van de supporters die een gouden seizoenskaart mét alle jubileum activiteiten hebben aangeschaft? Deze hondstrouwe Feyenoorders zijn een exclusieve jubileumdag belooft, die inmiddels vrij toegankelijk is voor alle Feyenoorders. Een groot feest zou er ook komen in Ahoy, maar iedereen weet hoe dit afgelopen is. Het jubileum toernooi is komende zomer vrij toegankelijk, maar gewone gouden seizoenskaart houders krijgen ook 50% korting, waardoor kaartjes voor beide dagen nu slechts ¤ 30,- zijn. Conclusie: Een gouden seizoenskaart mét jubileumactiviteiten is ¤95,- per kaart duurder met een voordeel van slechts ¤60,-. Met andere woorden: De meest aan Feyenoord toegewijde fans, betalen ¤ 34,- meer voor hetzelfde pakket!
Maar hiermee houdt het nog niet op, want ook in de uitwedstrijden registratie zitten nogal wat hiaten. Zo kreeg een aantal fans de afgelopen weken een infomail waarin vermeld werd dat zij in aanmerking kwamen voor een diamond card. Enkele dagen later werd het puntentotaal plotseling weer veranderd omdat er een zogenaamde fout in zou staan. De uitwedstrijd tegen Roda bleek plotseling één punt meer waard. Maar dit leverde blijkbaar ook weer problemen op omdat er dan teveel supporters in aanmerking kwamen voor een Diamond card. De oplossing bij de bureaucraten in De Kuip was simpel: Verhoog de grens voor een Diamond card gewoon met drie punten!! Supporters die één punt boven de grens zaten, zitten er nu ineens één punt onder. Zo ga je natuurlijk met je supporters om als je als club ieder jaar de steun vraagt van deze groep mensen.
Deze groep mensen is namelijk ook erg belangrijk in de toekomstige plannen van Feyenoord. Het geflopte “Het Legioen is Feyenoord, wordt lid van Het Legioen” bijvoorbeeld, had supporters een officiële stem moeten verwerven bij nieuwe belangrijk plannen van Feyenoord. Daarnaast zou je als één van de voordelen ook voorrang hebben bij kaartverkoop. Die voorrang bleek bij de eerste belangrijke wedstrijd echter administratief niet mogelijk. En die beloofde stem van Het Legioen? Dat bleek slechts een wassen neus. Want een stem van 25% of minder is geen stem. Dat hebben ze bij het grote voorbeeld FC Barcelona toch wat beter geregeld.
Feyenoord moet eens na gaan denken waar het mee bezig is, want dreigen met juridische stappen, liegen en bedriegen van de trouwste supporters is commerciële zelfmoord. Deze groep zorgt voor de inkomsten van de meeste sponsoren en Feyenoord zelf. Geen supporters betekent geen inkomsten voor de sponsoren en daardoor ook geen sponsoring en dus inkomsten meer voor Feyenoord. Ook in het voetbal geldt: De klant is koning. Hou je jezelf er als bedrijf niet aan, dan ga je ten onder. Alle mooie plannen ten spijt.
Feyenoord wordt wakker!!!
Maarten
Bron: Feyenoordleven.nl

quote:De kans dat Tim Vincken volgend seizoen in het shirt van NAC Breda speelt wordt steeds kleiner. Technisch directeur van de club uit Breda denkt niet dat Vincken volgend seizoen te bewonderen is in het Rat Verlegh Stadion. "Het lijkt mij sterk dat hij in het komende seizoen bij ons speelt", zegt hij in de papieren versie van Voetbal International.
NAC toonde vorige maand interesse in de vleugelaanvaller. Er gingen ook geruchten dat Vincken werd ingezet tijdens de onderhandelingen over de komst van NAC-assistent Leon Vlemmings. Feyenoord en NAC zijn daarover niet tot een overeenkomst gekomen.

4 miljoen voor Emnesquote:

quote:

Voor de sukkels die ons aan het uitlachen warenquote:Feyenoord is als vierde Nederlandse club toegetreden tot de European Club Association (ECA). Aanvankelijk kwam de club niet in aanmerking omdat hij op de UEFA-ranking lager dan Psv, ajax en Az staat geklasseerd.
Onder administratie van FC Barcelona en Bayern München kreeg Feyenoord een uitzonderingspositie en een speciale uitnodiging vanwege de verdiensten van de club in het verleden in belangenorganisaties van clubs. De ECA is gesprekspartner van de UEFA.

Feyenoord hoort daar door de historie sowieso al tussen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:54 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Voor de sukkels die ons aan het uitlachen waren

sorry this video is no longer available? 4 aangeklikt, 4 x hetzelfde.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:51 schreef Happel het volgende:
Grappige site: http://holanda.mundogol.net/?t=223

quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:34 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
sorry this video is no longer available? 4 aangeklikt, 4 x hetzelfde.
Wel grappig dat we erbij moesten/mochten van barca en bayern. Misschien omdat ze ons zo liev vinden

Gio en Makaay zullen wel ff een telefoontje gepleegd hebbenquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:57 schreef Happel het volgende:
Dankzij o.a. Barcelona en Bayern. Top.

Je aversie tegen paardelul Bosz begint echt trieste vormen aan te nemen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan Gio geen speler/technisch directeur worden? Hij heeft al meer voor elkaar gekregen dan Bosz.

Niets. Maar het lijkt net of hij niets zelf kan. Volgens mij heeft Bosz totaal geen netwerken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Je aversie tegen paardelul Bosz begint echt trieste vormen aan te nemen.
Wat is je probleem met hem?

"Volgens mij". Daar heb je het al. Je weet helemaal niet waar je over praat.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niets. Maar het lijkt net of hij niets zelf kan. Volgens mij heeft Bosz totaal geen netwerken.
Of denk je dat Barca en Bayern ons hadden voorgedragen als van Bronckhorst en Makaay niet bij ons hadden gevoetbald?
Bosz heeft Van Bronckhorst wel lekker gemaakt voor een terugkeer. Indirect heeft hij er dan toch zijn invloed op gehad?quote:En nee, Makaay voetbalt niet bij ons door Bosz, maar door het telefoon cirkeltje van van Bronckhorst. Die op zijn beurt bij ons is komen voetballen omdat hij terug wilde naar Nederland, en het alleen kon maken om naar Feyenoord te komen.

quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niets. Maar het lijkt net of hij niets zelf kan. Volgens mij heeft Bosz totaal geen netwerken.
Of denk je dat Barca en Bayern ons hadden voorgedragen als van Bronckhorst en Makaay niet bij ons hadden gevoetbald?
En nee, Makaay voetbalt niet bij ons door Bosz, maar door het telefoon cirkeltje van van Bronckhorst. Die op zijn beurt bij ons is komen voetballen omdat hij terug wilde naar Nederland, en het alleen kon maken om naar Feyenoord te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |