Nee tuurlijk niet ;') Totdat je een keer te hard een stoeprandje raakt linksvoor en je demper alsnog naar de tyfes gaat. Geeft niet zolang hij APK heeft, met een lekke demper komtie er niet doorheen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:28 schreef Wouter81 het volgende:
De schokdemper linksvoor vertoont een hele lichte, beginnende lekkage.
Volgens de keurmeester niets om je druk om te maken. Zag hij wel vaker ... en hij verwachtte dat het nog wel een flinke tijd zou duren voor hij echt gaat lekken.
Zal op de lange duur een keer vervangen moeten worden.
Zelf merk ik er nog helemaal niets van!
Het is trouwens echt een 1.4! Wel de 1.4 16 klepper ... volgens mij zaten de velgen er gewoon standaard onder.
Autos houden sowieso niet zo van stoeprandjes raken...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:42 schreef bbrother het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet ;') Totdat je een keer te hard een stoeprandje raakt linksvoor en je demper alsnog naar de tyfes gaat. Geeft niet zolang hij APK heeft, met een lekke demper komtie er niet doorheen.
Verders, leuke auto en ziet er erg netjes uit op de foto's.
Succes ermee
En, heb je interesse??quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:17 schreef Ezechielk het volgende:
Wat houd dat zweten van de schokdemper in?
Tevens TVP, mogelijke intresse, ff afwachten wat de baas me donderdag bied...
Ja precies: JIJ hebt verstand van auto's en mag nu bij de ANWB werken als wegenwacht !!!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:15 schreef ChickenSpikey het volgende:
Hmm.. Gezien de velgen is het een 1.6 (tenzij ze los bijbesteld zijn)
Goeie kar, heb m zelf ook (de 1.6)!![]()
Succes met de verkoop en gratis kick!
edit: .... . maar ik vind het wel een geile bak !!quote:Motor
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1360 cm3
Vermogen 65 kW
Mijn ma heeft ook een Quicksilver 1.4 16 klepper, en die heeft die velgen van TS er ook onder liggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:15 schreef ChickenSpikey het volgende:
Hmm.. Gezien de velgen is het een 1.6 (tenzij ze los bijbesteld zijn)
Goeie kar, heb m zelf ook (de 1.6)!![]()
Succes met de verkoop en gratis kick!
Het klopt dat de vraagprijs gewoon de prijs is die de auto volgens dit soort lijsten waard is. Natuurlijk verkoop ik hem 2e hands en particulier ... maar aan de andere kant zitten er weer een aantal leuke extra dingen op zoals de climate control, carkit, audio bediening aan het stuur enz...quote:Op zondag 22 juni 2008 11:00 schreef dgbw het volgende:
verlaag je prijs..
je vraagt nu precies wat ie waard zou moeten zijn volgens ANWB boekje, 2e hans particulier schiet dat niet op
Er is iemand die deze week wil komen kijken .... en heb vanmiddag ook een bod van ¤7000,- gekregen.quote:
Volgens mij hoef je hem niet perse kwijt, hij staat nu al een tijdje te koop immers. Toch nog teveel gehecht aan geraakt?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:29 schreef Wouter81 het volgende:
Nice! Met de 1.4 kom je al uitermate soepel met het verkeer mee, dus de 1.6 zal wel helemaal magnifiek rijden!!
Zeker!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:29 schreef Wouter81 het volgende:
Nice! Met de 1.4 kom je al uitermate soepel met het verkeer mee, dus de 1.6 zal wel helemaal magnifiek rijden!!
Dan moet je je stoel naar achteren zetten ja...quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:42 schreef Ixnay het volgende:
Heb er 1 keer in gereden, kwam met m'n knieen tegen het stuur en met mijn kop tegen het dak en zo groot ben ik niet (1.90 m).
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:32 schreef Ixnay het volgende:
Niks mis met die prijs. Ik ken iemand die voor dezelfde auto 10.000 betaald heeft.
Daar geloof ik ook geen ene hol van. De meest luxe uitvoering van de 206 die er uberhaupt bestaat is de griffe en een voorbeeld staat op autotrack voor 10.950 te koop uit 2005. Die is veel luxer uitgevoerd en heeft bovendien een 1.6 motor ipv een 1.4. 2003 + quicksilver + 10000 euroquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:15 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja, dan niet he.
En dat die ook nog eens uit 2003 was laten we maar even buiten beschouwing.
haha en nog iemand die dr kijktquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:10 schreef St4ck3r het volgende:
Beetje posten op het Peugeot206Club.nl Forum hé
Dat was de TS zekerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:32 schreef Ixnay het volgende:
Niks mis met die prijs. Ik ken iemand die voor dezelfde auto 10.000 betaald heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:49 schreef Wouter81 het volgende:
Auto heeft geen schade aan de voorkant. Het nummerbord is alleen niet helemaal strak meer.
Biedingen onder de E6500 wordt niet op gereageerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |