Wij hebben nog gewoon een doodnormaal koffiezetapparaat, met een filterzakje, waar je zelf naar smaak een hoeveelheid koffie insmijt!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Hier is het gewoon de bovenste knop aan de rechterkant![]()
Link?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:57 schreef Pheno het volgende:
Ik zal eens een FEA er in schieten
ik mag al rijden en zuipenquote:
Omdat die primair bedoeld is voor de spaanse marktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:55 schreef OA het volgende:
MPG, waarom is die site grotendeels in het Spaans?
Je wil ook gewoon echt niet luisteren hequote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:55 schreef OA het volgende:
MPG, waarom is die site grotendeels in het Spaans?
Wat?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Je wil ook gewoon echt niet luisteren he
Maakt ook niet uit. Spaans is prima te begrijpen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat die primair bedoeld is voor de spaanse markt
Als je ingelogd zit werkt het allemaal beterquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit. Spaans is prima te begrijpen!
Nou mot je het zeggen ookquote:
Bakkes /madquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Bek houwe pauper, moet je maar luisteren
Nee, zo gevaarlijk wordt die niet.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:15 schreef JortK het volgende:
[..]
GVD gedraag of word geslagen .quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Wat een taalfoutenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
GVD gedraag of word geslagen .
hier een schema dan snap je het wat beter![]()
[ afbeelding ]
ok, ik ben niet gek ik ben een vliegtuigquote:
Maak er een topic overquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ok, ik ben niet gek ik ben een vliegtuig
die uitspraak staat op mn lijf geschreven , al mn vrienden vinden dat ik gek ben ... maar ik stug volhouden dat ik een vliegtuig ben . ik snap hun niet meer, zij mij ook niet.
schrijf ik het in mn dagboek op aanraden van 1 , zegt het dagboek niks terug. Daarop dus maar mn dagboek vervrand. want het zou best gek zijn als het wel iets terug zou zeggen.
nou vraag ik me af ben ik zoooo gek? en of had dit in R&P moeten staan ?
surveillance-fiets heeft ook zoiets ja....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ok, ik ben niet gek ik ben een vliegtuig
die uitspraak staat op mn lijf geschreven , al mn vrienden vinden dat ik gek ben ... maar ik stug volhouden dat ik een vliegtuig ben . ik snap hun niet meer, zij mij ook niet.
schrijf ik het in mn dagboek op aanraden van 1 , zegt het dagboek niks terug. Daarop dus maar mn dagboek vervrand. want het zou best gek zijn als het wel iets terug zou zeggen.
nou vraag ik me af ben ik zoooo gek? en of had dit in R&P moeten staan ?
En jij kan zo met een gerust hart slapen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Ben ik weer...
in het nieuws steeds meer gematigde moslims die oproepen tot het 'verbieden' van de radicale FPI, in diverse steden dreigen de gematigden de straat op te gaan in groepen van honderden mensen om FPI-ers te 'sweepen' (=in elkaar tiefen). Ben benieuwd hoe het er mogen uitziet.
zeventien stappen om hier een BM te plaatsen ja.. tvp gaat snellerquote:Op dinsdag 3 juni 200814:55 schreef Pheno het volgende:
Ah, een zooi tvp sukkels. Een bookmarkknop is ook zo lastig.
ja, want het is niet tegen mij gericht (als 'ongelovige' of 'buitenlander' ) maar tegen 'het Indonesische' (de eenheidsstaat,moderate geloof en vrijheid van meninguiting). Ga er maar aan staan, ik weet nu al dat de FPI gruwelijk het onderspit delft als de pleuris uitbreekt. whahaha.. afslachten die honden da's dan jammer voor ze, stelletje witjurkenquote:Op dinsdag 3 juni 200815:41 schreef JortK het volgende:
[..]
En jij kan zo met een gerust hart slapen?
Die heeft dan ook geen leven, die wilt fok overnemenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:38 schreef Muck het volgende:
[..]
surveillance-fiets heeft ook zoiets ja....
ben ik helemaal mee eens, wie gebruikt eigenlijk de tvp knop?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zeventien stappen om hier een BM te plaatsen ja.. tvp gaat sneller
misschien wordt het dan beterquote:Op dinsdag 3 juni 200815:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heeft dan ook geen leven, die wilt fok overnemen [afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heeft dan ook geen leven, die wilt fok overnemen
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Ben ik weer...
in het nieuws steeds meer gematigde moslims die oproepen tot het 'verbieden' van de radicale FPI, in diverse steden dreigen de gematigden de straat op te gaan in groepen van honderden mensen om FPI-ers te 'sweepen' (=in elkaar tiefen). Ben benieuwd hoe het er mogen uitziet.
Waar heb jij dat gelezen danquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik plaats gewoon een post als ik het topic wil tracken, andere manier die net zo snel is, is er nietquote:Op dinsdag 3 juni 200815:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ben ik helemaal mee eens, wie gebruikt eigenlijk de tvp knop?
En het gekke is dat het ook hier dus radicaal tegen gematigd is, zoals Mohammed 1500 jaar geleden al voorspelde. Overal is dat het geval, tot op heden viel het hier wel mee, maar nu zijn de gematigden het spuugzat, zeker als je ook nog eens de staatsideologie met voeten treedt dan heb je echt iets fouts gedaan in de ogen van veel mensen hier.quote:
ik wel ooit eens, maar doe er verder niets meer mee nu.quote:Op dinsdag 3 juni 200815:47 schreef JortK het volgende:
Ik heb nog nooit bookmarks gebruikt [afbeelding]
nee, dat wil ik alquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom ga je geen boek schrijven?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En het gekke is dat het ook hier dus radicaal tegen gematigd is, zoals Mohammed 1500 jaar geleden al voorspelde. Overal is dat het geval, tot op heden viel het hier wel mee, maar nu zijn de gematigden het spuugzat, zeker als je ook nog eens de staatsideologie met voeten treedt dan heb je echt iets fouts gedaan in de ogen van veel mensen hier.
ja dat dusquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik plaats gewoon een post als ik het topic wil tracken, andere manier die net zo snel is, is er niet
Ah, kloonquote:
Dan kan hij niet postenpostenpostenquote:
Oh dat wist je nog niet?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:50 schreef Muck het volgende:
[..]
ja dat dus
waar is MPG gebleven trouwens?
Dat weet ik.quote:
weetikut....quote:Op dinsdag 3 juni 200815:50 schreef Muck het volgende:
[..]
ja dat dus [afbeelding]
Dan maak je er een topic over, dat moet je wel kunnenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kan helaas niet schrijven, dat moeten anderen maar doen.
moah, ik denk dat er weinig geinteresseerden zijn hier... zal wel kijken ...quote:Op dinsdag 3 juni 200815:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan maak je er een topic over, dat moet je wel kunnen [afbeelding]
90quote:
Ik heb die van mij nog nooit ontkalktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:59 schreef Muck het volgende:
ik heb de senseo net ontkalkt en als ik zo eens kijk, verbaas ik me erover dat MPG en ik nog leven
hoe ontkalk je hetquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:59 schreef Muck het volgende:
ik heb de senseo net ontkalkt en als ik zo eens kijk, verbaas ik me erover dat MPG en ik nog leven
Link?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:04 schreef indahnesia.com het volgende:
zal eens een topic openen in NWS dan.
Eens ff baggeren danquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:05 schreef indahnesia.com het volgende:
Radicaal Islamitische FPI heeft het moeilijk in Indonesie
Yes, een serieus NWS topic uit mijn hand!
eigenlijk heel makkelijk!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb die van mij nog nooit ontkalkt
Hoe doe je dat?
heel goedquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:03 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.huishoudplaza.nl/hhp_article_show.asp?ArtID=1206&Art_Type=1
yay voor zelf vinden
schil ze! denk ik.quote:Op dinsdag 3 juni 200816:36 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ga aardappels schillen [afbeelding] denk ik XD.....
ja heb kook beurt, zal wel iets simpels klaar maken aardappels met sju en iets wat ik in de diep vries vindquote:
projectquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:50 schreef Muck het volgende:
[..]
ja dat dus
pwnquote:
Ik had een smsserquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |