Je ergens schuldig over voelen is nooit goed.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:39 schreef Logician het volgende:
[..]
voel me er bijna schuldig over.. maar begin een beetje een idee te krijgen over waarom en hoe.. en dat helpt wel...
Laat onze misantropie, paranoia en afgunst niet jouw geluk in de weg staan. We kunnen altijd nog een poule maken hoelang het eventueel stand zal houden...quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Je ergens schuldig over voelen is nooit goed.
Aaahhhww, da's ookquote:
Hehehe, ik ben ook bijna elke kraamvisite weer blij dat ik naar huis kan. Opluchting, gelukkig komt het in mijn kringen nog amper voor.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:28 schreef m-niki het volgende:
poeh, kom net terug van kraamvisite: een vriendinnetje is gister bevallen van een jongetje
't is niks voor mij, maar wel heel lief om ze met z'n drieeen zo gelukkig te zien!!
(mocht je stiekem kinderen willen dan moet je daar écht op bezoek om het verhaal te horen: ze heeft 32 uur lang weeen gehad en uiteindelijk werd het een keizersnee en ze heeft nu overal pijnpijnpijn.. dan ben je direct genezen van je kinderwensmaar goed, het blijft wel een heel lief ventje om te zien)
En het ging toch zo goed? Of was ie ineens van gedachten veranderdquote:
Woensdag middag in de ikea werkt ook prima als anti conceptie hoor. Of op een vakantie dag naar de efteling gaan en half uurtje bij het sprookjes bos gaan zitten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:28 schreef m-niki het volgende:
poeh, kom net terug van kraamvisite: een vriendinnetje is gister bevallen van een jongetje
't is niks voor mij, maar wel heel lief om ze met z'n drieeen zo gelukkig te zien!!
(mocht je stiekem kinderen willen dan moet je daar écht op bezoek om het verhaal te horen: ze heeft 32 uur lang weeen gehad en uiteindelijk werd het een keizersnee en ze heeft nu overal pijnpijnpijn.. dan ben je direct genezen van je kinderwensmaar goed, het blijft wel een heel lief ventje om te zien)
Tja, je weet hoe het met hem is gegaan:quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oei... ik krijg hier wel een imago als kindervriend he
Ik weet niet wie/wat je bedoelt?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
En het ging toch zo goed? Of was ie ineens van gedachten veranderd
ben ik nou gek of zag ik jou vanmorgen in zo'n gratis krantje staan met een column-achtig iets?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:28 schreef m-niki het volgende:
Je had toch een date laatst?quote:
is m-niki, Victoria Koblenko en heeft ze een heel verhaal over haar schoenen tik en hema laarsjes geschreven dan??? Damn.... dat had ik nooit achter haar gezocht zegquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ben ik nou gek of zag ik jou vanmorgen in zo'n gratis krantje staan met een column-achtig iets?
Haha, ja. Je praat poepquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je had toch een date laatst?
Of praat ik nu poep?
\quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tja, je weet hoe het met hem is gegaan:
[ afbeelding ]
Dan ben ik denk ik abuis met MLI, Principessa en jouquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, ja. Je praat poep.
Ik zou ook niet weten wie je wel bedoelt.
Dat mag allemaal de pret niet drukkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
\
Ja maar ik ben echt wit, en heb mijn eigen neus nog.. Wel een even lege bank rekening als dhr Jackson. Met dit verschil, ik hoef geen pretpark zonder gasten te onderhouden
Wacht maar tot die eierstokken tekeergaan. Er zijn er zoveel die bekeren rond hun 30ste...quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:58 schreef Tegan het volgende:
Like I said before, ik wil geen kinderen ooit.
ik ben herkend!!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ben ik nou gek of zag ik jou vanmorgen in zo'n gratis krantje staan met een column-achtig iets?
mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:19 schreef m-niki het volgende:
[..]
ik ben herkend!!!![]()
![]()
![]()
![]()
(maar eh, ja dat was ik! Ik schrijf elke drie weken een column)
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:19 schreef m-niki het volgende:
[..]
ik ben herkend!!!![]()
![]()
![]()
![]()
(maar eh, ja dat was ik! Ik schrijf elke drie weken een column)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |