Maar dat is ook een omeunig fout persoon. Gewoon een nieuwe dan maar.quote:Op woensdag 4 juni 2008 06:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
geloof dat je keuze ineens gemaakt is
mr gala dan maar?
ja hij zei: anders kom je zo langs en blijf je slapen. ik heb al eens bij hem geslapen dus dat is niet het ergste gedeelte.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:09 schreef Elegy het volgende:
Nou, dan blijf je toch slapen?
[paranoia modus]
Dat is vast ook zijn achterliggende idee...
[paranoia modus]
Ik heb geloof ik wat gemist... zie de user nergens terug in het topic, maar heb wel Yvonne voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:00 schreef Garisson72 het volgende:
Jammer Elegy, je was best leuk op weg maar snikkel666 jat gewoon binnen 5 posts in 6 minuten de titel Sick Fuck 2008 voor je neus weg...
Op zich lees ik ook wel aardig rap, maar soms liep ik gewoon bijna 300 posts achter, dan ben je wel even zoetquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik lees ook altijddd bij. Maar ik lees gewoon ook heel snel![]()
![]()
![]()
: D
Precies, waarom je keuze beperken tot die 2?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Maar dat is ook een omeunig fout persoon. Gewoon een nieuwe dan maar.
goestingquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:15 schreef kwaakvaak het volgende:
aha, er is dus sprake van enige wederzijdse goesting!
Da's echt wel heel erg eenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja hij zei: anders kom je zo langs en blijf je slapen. ik heb al eens bij hem geslapen dus dat is niet het ergste gedeelte.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's echt wel heel erg een
[ afbeelding ]
...momentje
Huhquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:29 schreef kwaakvaak het volgende:
aha,.. enkelzijdige goesting.. kan ook, meestal wat lastiger om die te bevredigen.. Dat dan weer wel helaas
Gisteren 2e erg succesvolle date gehad en ik geloof dat ik best wel blij enzo ben nu.quote:
Pas maar op, straks mag je niet meer in dit topic postenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Gisteren 2e erg succesvolle date gehad en ik geloof dat ik best wel blij enzo ben nu.
Zal ik er anders een paar plaatjes bij tekenen voor jequote:Op woensdag 4 juni 2008 13:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik snap jou nooit zo goed
eigenlijk
Hoewel het wel vals is om hier alleen maar te komen posten om dát te melden, vind ik het toch tof voor je.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:12 schreef Q. het volgende:
Gisteren 2e erg succesvolle date gehad en ik geloof dat ik best wel blij enzo ben nu.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Pas maar op, straks mag je niet meer in dit topic posten
Dank je, ik vind het ook heel tof voor mezelf.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoewel het wel vals is om hier alleen maar te komen posten om dát te melden, vind ik het toch tof voor je.
Ja, en pics or it didn't happenquote:
Leuk voor je!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog even niet, later misschien. Maar ze is wel heel erg geweldig leuk en lief en cute enzo. Woont niet heel erg in de buurt, uurtje per auto. Via Knuz duzzzz.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:42 schreef Garisson72 het volgende:
so how about some details, Q?
maar jij hebt nu je eigen verhaal natuurlijkquote:
ik ben amper thuisquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
maar jij hebt nu je eigen verhaal natuurlijk
...en als je zegt een pm te sturen, moet je dat ook doen natuurlijk![]()
ik vergeef het jequote:Op woensdag 4 juni 2008 15:55 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben amper thuisik ga het vandaag doen
Ik voel me verbazingwekkend goedquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:11 schreef Q. het volgende:
Hoe is het met Logi?
Ik vermoed dat haar ex (of iemand anders) erachter is gekomen dat ze hier post. Ik ken de rest van haar postgeschiedenis niet goed maar als het zover komt dat zij aangeeft niet meer op fok te komen, dan vind ik dat wel erg voor haar.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:34 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom ze nu weg is?? Ik zag wat bagger, toen Yvonne en toen was ik het spoor helemaal bijster, En dat terwijl ik nu wel heel flux in de trein zit
voel me er bijna schuldig over.. maar begin een beetje een idee te krijgen over waarom en hoe.. en dat helpt wel...quote:
schandalig!quote:
Sowieso nooit schuldig voelen als je je goed voelt. Er zijn al genoeg slechte dagen enzo, dus geniet er maar gewoon van.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:39 schreef Logician het volgende:
[..]
voel me er bijna schuldig over.. maar begin een beetje een idee te krijgen over waarom en hoe.. en dat helpt wel...
ai ja daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. `Als ik zo eens tussen de regels door lees klinkt het niet echt als een aardige ventquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:36 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik vermoed dat haar ex (of iemand anders) erachter is gekomen dat ze hier post. Ik ken de rest van haar postgeschiedenis niet goed maar als het zover komt dat zij aangeeft niet meer op fok te komen, dan vind ik dat wel erg voor haar.
als het op haar werk was, dan had ze waarschijnlijk niet meer kunnen posten dat ze niet meer zou komen, gok ik...quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:57 schreef Nexie het volgende:
Ze zat allemaal op haar werk te posten ook, misschien had het daar iets mee te makenNaja, die komt vast wel terug!
Denk dat het verhaal van MLI over JB eerder aan de hand is ,gezien de berichten voordat ze verwijderd waren...quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:01 schreef Elegy het volgende:
Ja, of ze heeft een laatste waarschuwing gekregen, of de sysadmin had net nadat ze het berichtje postte de site geblocked. Dat kan ook natuurlijk. Het blijft jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |