Ik neem wel mijn Foetsie mee als je dat minder eng vindtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:53 schreef MLI het volgende:
Hehehe, die foto van Elegy met de moker! En dat komt hier logeren, laat je dat ding wel thuis? Na die borrel is er trouwens een groot feest, Bulex. Echt een tof feest, ga je mee?
Sterker nog. Ik mis een f5 + f6 toets op mijn laptop! Moet nog steeds eentje toegestuurd krijgen van dellquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En nu maar F5'en om de geschrokken reacties te oogsten.
dat moet je maar niet doen dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:05 schreef JamesBrownie het volgende:
als je het serieus neemt is het best shockerend ja.
Ja, daar zijn tenslotte niet honderduizend andere topic's overquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:44 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, als iemand het onderwerp seks in de groep gooit, gaat het altijd snel. Bedankt Liquidootje.
zo klinkt het niet...quote:
Tja, dat wordt lastig zo op mijn werk...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:15 schreef Garisson72 het volgende:
we vergeten trouwens helemaal het aloude "over sex moet je niet praten, sex moet je doen"-adagium van stal te halen.
nou, je zou anders niet de eerste zijn heur. Schijnt vaak voor te komen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Tja, dat wordt lastig zo op mijn werk...
ik ? altijdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:16 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
zo klinkt het niet...
Het klinkt alsof je ergens behoefte aan hebt...
Ander werk zoeken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:17 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je kan toch ook van die balletjes of een plug ofzo indoen? Of je koopt een pocket rochet en je gaat regelmatig even naar de wcquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:17 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
dat weet ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nou, je zou anders niet de eerste zijn heur. Schijnt vaak voor te komen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:32 schreef Feitosa het volgende:
Zo , ook weer even ingelezen. Best preutse bende hier eigenlijk. Vrouwen die niet deepthroaten
Vriend van me heeft een keer een meid van zich afgegooid omdat ie dacht dat ze aan het pissen wasquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:42 schreef mrbox het volgende:
Van sommige verwachtte je het en van sommige verwachtte je het juist niet dat ze als reactie gaven.
Volgens mij is dat squirten leuk voor een keer (als je het bij een vrouw voor elkaar krijgt) maar als het altijd is geeft het zo zooitje elkeer
Dooddoener.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:45 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Vriend van me heeft een keer een meid van zich afgegooid omdat ie dacht dat ze aan het pissen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |