abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:20:29 #1
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59086993
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij, maar krassen is verboden ook al word het wel eens aangeraden!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts. Maar het mag wel hoor. Als het gezellig is.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden. Maar voor de dames. Het mág wel als het vrijwillig gebeurd.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Re of Emel aan de stok!

Als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe, dank.

Dit was de vorige: Singles #71: Waar ONS en Knuffelen vies is
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:22:06 #2
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59087013
ja hallo.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:22:28 #3
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59087024
Waar het vorige topic mee was geëindigd:

We hadden het over afwijkende interesses op sexgebied, hoe en wanneer je die ter sprake bracht en diverse tips.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:23:37 #4
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59087049
tsk, ik had nog toch wel wat guitigere innuendo verwacht qua TT.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:24:05 #5
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59087056
Had ik geen zin in
pi_59087095
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:23 schreef Garisson72 het volgende:
Jij wilde gewoon het woord innuendo gebruiken . Vertel liever over jouw seksuele voorkeuen.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:25:55 #7
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59087098
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:23 schreef Garisson72 het volgende:
Het is idd vrij beschaafd.

Ik verwacht van liquidootje eigenlijk wel weer een samenvatting van wie wat wil endezo.
pi_59087112
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:22 schreef Elegy het volgende:
Waar het vorige topic mee was geëindigd:

We hadden het over afwijkende interesses op sexgebied, hoe en wanneer je die ter sprake bracht en diverse tips.
Zal ik weer een samenvatting maken vanuit een non objectieve standpunt?
A little bit hateful
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:27:45 #9
94676 Garisson72
pi_59087144
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:22 schreef Elegy het volgende:
We hadden het over afwijkende interesses op sexgebied,
Wanneer is het nog afwijkend eigenlijk? Deepthroat en anaal zijn inmiddels toch hartstikke doorsnee (sinds het mag van de viva )
quote:

hoe en wanneer je die ter sprake bracht
Gewoon het beestje bij de naam noemen, bij voorkeur net als de muziek stilvalt in een drukke kroeg.
quote:
en diverse tips.
Hoesten of op je hand blazen. Doet minder pijn. Heb ik van horen zeggen.
pi_59087159
Ik ben benieuwd wat Liquidootjes mening over zijn medesingles is wat betreft dominantie of onderdanigheid in bed.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:29:23 #11
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59087174
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:26 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Zal ik weer een samenvatting maken vanuit een non objectieve standpunt?
nou ja, dat dus...
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:30:11 #12
94676 Garisson72
pi_59087186
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:25 schreef MLI het volgende:

Jij wilde gewoon het woord innuendo gebruiken . Vertel liever over jouw seksuele voorkeuen.
Gezien mijn pool-obsessie is dat wel een aansprekende tikfout.

Ik ben niet raar, maar wel wild heb ik meermaals gehoord. Anaal meermaals geprobeerd, it's not what it's cracked up to be.
pi_59087225
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:27 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Wanneer is het nog afwijkend eigenlijk? Deepthroat en anaal zijn inmiddels toch hartstikke doorsnee (sinds het mag van de viva )
[..]
Ik heb niet de indruk dat heel veel vrouwen deepthroaten, anders zou het weinig reacties uitlokken.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:33:54 #14
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59087265
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:25 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Het is idd vrij beschaafd.

Ik verwacht van liquidootje eigenlijk wel weer een samenvatting van wie wat wil endezo.
Tja, zo is het ook werkvriendelijk, met een neutrale TT
quote:

[..]

[..]

Gewoon het beestje bij de naam noemen, bij voorkeur net als de muziek stilvalt in een drukke kroeg.
[..]

Hoesten of op je hand blazen. Doet minder pijn. Heb ik van horen zeggen.
Afwijkend, tja, dat is maar net hoe je het bekijkt. Als je alleen maar van de standaard vanilla hetero/homo/bi handelingen bent dan is zoiets eenvoudigs als een blinddoek al "apart".

Ben je een hardcore bdsm'ende lak/leer/latexadept, dan is een cane, flogger of gagging niet heel erg raar
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:34:05 #15
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59087270
quote:

[..]

dat gaat ook helemaal niet zo ver.
Alleen moet je het wel kunnen...
pi_59087275
In het vorige topic gebeurde het volgende.

Maar natuurlijk wat rectificaties

Logician is niet triest. Ze vindt het gewoon jammer dat het uit is omdat ze niet op dezelfde golflengte zaten.

Uppie83 is verhuisd naar leiden waar hij dichtbij een strand zit, maar niet dichterbij dan Elegy die in Den haag woont.

Er is gesproken over een nooit komende meet. Waarna RealZeus weer even kwam kijken. Verrassende uitkomst was trouwens dat er meer op ja geklikt werd dan een definitieve nee.

Iets met een M trok alleen lesbiennes aan
Kastanova bekeert Lesbiennes. Dus ik zie daar waarschijnlijk een toekomstige samenwerkingsverband. Verder nog wat meer pats gebeuren.

Jamesbrownie is boos, maar heeft wel een nieuw huisje.

Kwaakvaak is een vrouwenhater, maar zegt zelf dat hij dat niet is. De haat is puur gericht op moeders met kinderen en vetrollen.

Den Haag is bang voor Tegan. Tegan wilt niet dat iemand haar in een badpak ziet. Klaasplankje doet niet graag zijn shirt uit (reden onbekend).

Het laatste deel bestond uit sex voorkeuren

Farfalla heeft alleen vaginaal sex gehad. Pijpen doet ze waarschijlijk ook niet.
MLI wordt momenteel nog geragd door een colombiaan en is geïnteresseerd in squirten. Misschien ook daar een samenwerkingsverband tussen falafel en MLI.

Elegy en garisson spelen nog steeds bedeesd hun rol. Al gebruikt gari nu steeds vaker woorden die ik op moet zoeken. Zelfde geldt trouwens ook voor Elegy.

Voor de mensen die mij niet direct in het oog sprongen. Sorry.
A little bit hateful
pi_59087325
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:34 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

dat gaat ook helemaal niet zo ver.
Vind ik dus ook. Maar in de praktijk, als jij straks ook weer rondneukt, kun je er nog een heleboel mensen aangenaam mee verrassen.
pi_59087329
quote:
Misschien ook daar een samenwerkingsverband tussen falafel en MLI.
pi_59087335
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

PM me!
pi_59087374
En Liquidootje, gezien de geringe beschikbaarheid van de Colombiaan, is er ook nog een Spanjaard. En dan nog iemand die ik leuk genoeg vind om even niet te neuken maar we zien vanmiddag wel of ik dat volhou.
pi_59087388
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:37 schreef MLI het volgende:

[..]

PM me!
Doe ik
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:40:58 #22
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59087421
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:34 schreef Liquidootje het volgende:
I

Voor de mensen die mij niet direct in het oog sprongen. Sorry.
Volgens mij is dat niet per definitie negatief
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:42:48 #23
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_59087458
Wtf, alweer een topic vol?
There is no rehab for stupidity.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:44:20 #24
94676 Garisson72
pi_59087494
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:40 schreef JamesBrownie het volgende:

Volgens mij is dat niet per definitie negatief
Idd, ik ben dan ook blij dat ik nog steeds een beetje onder de radar kan blijven.
Snap je dat woord wel, Liquidootje?
pi_59087507
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:42 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wtf, alweer een topic vol?
Ja, als iemand het onderwerp seks in de groep gooit, gaat het altijd snel. Bedankt Liquidootje.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:47:06 #26
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59087541
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:34 schreef Liquidootje het volgende:
Elegy en garisson spelen nog steeds bedeesd hun rol. Al gebruikt gari nu steeds vaker woorden die ik op moet zoeken. Zelfde geldt trouwens ook voor Elegy.

Ach, voor de wat verder gaande zaken heb ik andere fora, hier stel ik me neutraal op
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:47:23 #27
94676 Garisson72
pi_59087545
Overigens, Liquidootje, je houdt jezelf ook lekker conveniently buiten beschouwing in je samenvattinkjes valt me op.
pi_59087556
ik dacht net
jeetje
weer regen
was ik vergeten dat ik de douche aan had gezet
en gewoon weer wezen computer
foei
pi_59087561
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:44 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja, als iemand het onderwerp seks in de groep gooit, gaat het altijd snel. Bedankt Liquidootje.
Nee ik dank jou! Ik was even bang dat niemand mee wilde doen. Zelfs pevert E liet het onderwerp koud/liggen.

Totdat jij met een openhartige antwoord kwam begon het vol te stromen, dus bij deze een dikke kus voor het redden van een potentiele afgang in singles
A little bit hateful
pi_59087587
Ja Liquidootje, vertel tante MLI eens precies wat jij lekker vindt in bed. Hoe vaak doe je het, hoe lang sta je al droog, wat is jouw fetish, van welk wijvengedrag krijg je een stijve? Ben je dominant of onderdanig?
pi_59087601
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:48 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Nee ik dank jou! Ik was even bang dat niemand mee wilde doen. Zelfs pevert E liet het onderwerp koud/liggen.

Totdat jij met een openhartige antwoord kwam begon het vol te stromen, dus bij deze een dikke kus voor het redden van een potentiele afgang in singles
Ja, je kunt altijd op mij rekenen voor openhartige antwoorden. Nu jij.
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik dacht net
jeetje
weer regen
was ik vergeten dat ik de douche aan had gezet
en gewoon weer wezen computer
foei
Muts
pi_59087604
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:47 schreef Garisson72 het volgende:
Overigens, Liquidootje, je houdt jezelf ook lekker conveniently buiten beschouwing in je samenvattinkjes valt me op.
Ik vraag en zeg veel, maar deel altijd vrij weinig opzienbarends.
A little bit hateful
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:51:07 #33
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59087618
quote:

[..]

! As said, wat dat betreft kan ik op andere sites terecht. Dus don't blame me!

En geef es antwoord op de vragen van MLI man!
pi_59087659
Hehehe, die foto van Elegy met de moker! En dat komt hier logeren , laat je dat ding wel thuis? Na die borrel is er trouwens een groot feest, Bulex. Echt een tof feest, ga je mee?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:53:37 #35
94676 Garisson72
pi_59087672
quote:

Prima woordkeus gezien MLI's squirt-fetish, trouwens.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:55:14 #36
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59087701
pff...dat werken leidt wel erg af van Fok! moet ik zeggen....is het nog de moeite om bij te lezen?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59087724
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:49 schreef MLI het volgende:
Ja Liquidootje, vertel tante MLI eens precies wat jij lekker vindt in bed. Hoe vaak doe je het, hoe lang sta je al droog, wat is jouw fetish, van welk wijvengedrag krijg je een stijve? Ben je dominant of onderdanig?
Ik hou ervan om vrouwen op te pikken via internet. Normaal lok ik ze voor een etentje naar mijn huis. Heel onschuldig hou ik ze net zo lang bezig tot het te laat is om naar huis te gaan.

Sommige willen niet meteen neuken, maar vinden het wel leuk om naakt met je in een bed te slapen. Ik vind dat altijd prima. Ik wacht tot ze in een diepe remslaap vallen (kun je zien aan de trillende oogleden). En dan verras ik hun met een kurkdroge penetratie. Vooral die lichtelijke paniek in de ogen geweldig. Daarvan krijg ik nog een dikkere stijve.

Dus op dat gebied ben ik vrij dominant.

Ik doe dit ongeveer 1 keer per 2 maanden omdat mijn toompje dan inscheurt vanwege de droge penetratie.
A little bit hateful
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:57:00 #38
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59087735
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:55 schreef Abbadon het volgende:
pff...dat werken leidt wel erg af van Fok! moet ik zeggen....is het nog de moeite om bij te lezen?
het ging over sex schat...
Das altijd de moeite
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:58:14 #39
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59087762
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:56 schreef Liquidootje het volgende:

verhaal over... tja
liquido
pi_59087775
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:53 schreef MLI het volgende:
Hehehe, die foto van Elegy met de moker! En dat komt hier logeren , laat je dat ding wel thuis? Na die borrel is er trouwens een groot feest, Bulex. Echt een tof feest, ga je mee?
Ik vind persoonlijk zo'n electrisch tennisracquet een stuk angstaanjagender. Doodeng die dingen. Maar er is dus ergens een singlesmeet waar ik nu dus niet meer op mag komen?
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_59087806
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:58 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk zo'n electrisch tennisracquet een stuk angstaanjagender. Doodeng die dingen. Maar er is dus ergens een singlesmeet waar ik nu dus niet meer op mag komen?
SM is back!
pi_59087837
quote:

[..]

Ik hou ervan om vrouwen op te pikken via internet. Normaal lok ik ze voor een etentje naar mijn huis. Heel onschuldig hou ik ze net zo lang bezig tot het te laat is om naar huis te gaan.

Sommige willen niet meteen neuken, maar vinden het wel leuk om naakt met je in een bed te slapen. Ik vind dat altijd prima. Ik wacht tot ze in een diepe remslaap vallen (kun je zien aan de trillende oogleden). En dan verras ik hun met een kurkdroge penetratie. Vooral die lichtelijke paniek in de ogen geweldig. Daarvan krijg ik nog een dikkere stijve.

Dus op dat gebied ben ik vrij dominant.

Ik doe dit ongeveer 1 keer per 2 maanden omdat mijn toompje dan inscheurt vanwege de droge penetratie.
Klinkt gezellig .
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:02:46 #43
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59087865
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:57 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

het ging over sex schat...
Das altijd de moeite
sex in singles? klinkt als wishfull thinking in combinatie met een ranzig, expliciet soort van nostalgie naar betere tijden...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:03:46 #44
94676 Garisson72
pi_59087884
quote:

<verkapt 'kijk mij eens shockeren'-verzinsel>
En nu maar F5'en om de geschrokken reacties te oogsten.
pi_59087910
Ik kom even kijken of jullie kinders het nog een beetje beschaafd houden hier. Wat een teleurstelling . Voorlopig ben ik nog niet terug hoor
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_59087916
OK, genoeg slowchat van mijn kant. Ik ga me klaarmaken voor mijn afspraak van straks. Voor de verandering wat serieuzere intenties dus ik laat mijn jurkje in de kast. Dus broek, hoge hakken, eindeloos veel kleren uit de kast trekken en dan op de bank smijten. En dat dan een dag of 4 laten liggen, zondag ook zo'n pas-sessie gehad, kleren liggen er nog.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:05:49 #47
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59087929
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:03 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

als je het serieus neemt is het best shockerend ja.
pi_59087934
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:05 schreef SuperMocio het volgende:
Ik kom even kijken of jullie kinders het nog een beetje beschaafd houden hier. Wat een teleurstelling . Voorlopig ben ik nog niet terug hoor
Owh ja, je had je afgemeld.

Ik dacht dat je het net als RZ niet meer zag zitten.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:06:29 #49
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59087946
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:02 schreef Abbadon het volgende:

[..]

sex in singles? klinkt als wishfull thinking in combinatie met een ranzig, expliciet soort van nostalgie naar betere tijden...
Is dat weer zo'n wijs cliche van je?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:07:58 #50
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59087977
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:06 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Is dat weer zo'n wijs cliche van je?
zeg jij het maar...
pi_59087996
Als we in dit tempo doorposten, openen we deel 73 al om 10 over 6 vanavond.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:09:18 #52
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59088002
En ik ben geen vrouwen hater, vrouwen haten mij :p
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:10:23 #53
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59088025
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:53 schreef MLI het volgende:
Ik neem wel mijn Foetsie mee als je dat minder eng vindt

Nou, dat lijkt me leuk. Nooit van gehoord maar een feestje is altijd goed
pi_59088040
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:03 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Sterker nog. Ik mis een f5 + f6 toets op mijn laptop! Moet nog steeds eentje toegestuurd krijgen van dell

Maar idd. Ik voed mij op internetcredit.
A little bit hateful
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:11:47 #55
94676 Garisson72
pi_59088056
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:05 schreef JamesBrownie het volgende:

als je het serieus neemt is het best shockerend ja.
dat moet je maar niet doen dan.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:11:51 #56
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_59088058
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:44 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja, daar zijn tenslotte niet honderduizend andere topic's over .
There is no rehab for stupidity.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:12:17 #57
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59088073
*iets met serieus nemen en goede beurten mompelend*
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:15:32 #58
94676 Garisson72
pi_59088143
we vergeten trouwens helemaal het aloude "over sex moet je niet praten, sex moet je doen"-adagium van stal te halen.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:16:18 #59
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59088163
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:07 schreef Abbadon het volgende:

[..]

zeg jij het maar...
zo klinkt het niet...
Het klinkt alsof je ergens behoefte aan hebt...
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:17:09 #60
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59088185
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:15 schreef Garisson72 het volgende:
we vergeten trouwens helemaal het aloude "over sex moet je niet praten, sex moet je doen"-adagium van stal te halen.
Tja, dat wordt lastig zo op mijn werk...
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:19:11 #61
94676 Garisson72
pi_59088230
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:17 schreef JamesBrownie het volgende:

nou, je zou anders niet de eerste zijn heur. Schijnt vaak voor te komen.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:19:30 #62
58063 uppie83
Sousousou
pi_59088238
Jeetje ... moet echt moeite doen om bij te blijven en niet te ver achter te raken met de topics. Probleem is namelijk dat ik de gewoonte heb om bij te lezen. Als ik een aantal uren wat anders heb gedaan en ik kom terug ben ik af en toe meer dan een uur aan het bijlezen.

Maar goed. De verhuizing is klaar. Dus vanaf vandaag gaat het 'gewone' leven weer van start. Daarbij natuurlijk dat nu de jacht in Leiden wordt geopend
ウプピエ 八十三 &lt;&lt; u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:20:14 #63
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59088252
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:16 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

zo klinkt het niet...
Het klinkt alsof je ergens behoefte aan hebt...
ik ? altijd
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:21:40 #64
141482 Q.
JurassiQ
pi_59088279
quote:

[..]

Ander werk zoeken.
For great justice!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:25:11 #65
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59088356
quote:

[..]

Je kan toch ook van die balletjes of een plug ofzo indoen? Of je koopt een pocket rochet en je gaat regelmatig even naar de wc
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:26:11 #66
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59088376
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:19 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

nou, je zou anders niet de eerste zijn heur. Schijnt vaak voor te komen.
dat weet ik.
Ik moet het toch maar eens proberen dan
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:26:37 #67
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59088388
wat fijn toch al die tips
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:27:16 #68
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59088406
Ach, iemand helpen is altijd goed toch?
pi_59088536
Zo , ook weer even ingelezen. Best preutse bende hier eigenlijk. Vrouwen die niet deepthroaten
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:33:48 #70
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59088565
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:32 schreef Feitosa het volgende:
Zo , ook weer even ingelezen. Best preutse bende hier eigenlijk. Vrouwen die niet deepthroaten
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:42:21 #71
101353 mrbox
Miep miep
pi_59088782
Van sommige verwachtte je het en van sommige verwachtte je het juist niet dat ze als reactie gaven.
Volgens mij is dat squirten leuk voor een keer (als je het bij een vrouw voor elkaar krijgt) maar als het altijd is geeft het zo zooitje elkeer
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_59088862
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:42 schreef mrbox het volgende:
Van sommige verwachtte je het en van sommige verwachtte je het juist niet dat ze als reactie gaven.
Volgens mij is dat squirten leuk voor een keer (als je het bij een vrouw voor elkaar krijgt) maar als het altijd is geeft het zo zooitje elkeer
Vriend van me heeft een keer een meid van zich afgegooid omdat ie dacht dat ze aan het pissen was
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_59089495
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:45 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Vriend van me heeft een keer een meid van zich afgegooid omdat ie dacht dat ze aan het pissen was
Dooddoener.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:22:53 #74
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59089866
Is er trouwens nog iemand anders die bij elegy's sig iets heel anders verwachtte onder het kopje waar ik mee speel?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:23:01 #75
172358 oddman
Introspecteur
pi_59089870
Jezus kriebel, wat gaan die topics hard.

Onnodig om te zeggen dat ik me ook nog steeds in uw rangen bevind, beschikbaar voor al uw behoeften wat betreft cynisch commentaar.

Zoals: leuk, dat geleuter over seks, maar de relevantie is ver te zoeken.
Seks in een singlestopic. Schoolvoorbeeld van wishful thinking.
(En voor al die types die seks en relatie gescheiden kunnen houden, ik kan me in jullie situatie niet inleven - ik kan dat niet.)
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:26:52 #76
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59089977
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:23 schreef oddman het volgende:
Jezus kriebel, wat gaan die topics hard.

Onnodig om te zeggen dat ik me ook nog steeds in uw rangen bevind, beschikbaar voor al uw behoeften wat betreft cynisch commentaar.

Zoals: leuk, dat geleuter over seks, maar de relevantie is ver te zoeken.
Seks in een singlestopic. Schoolvoorbeeld van wishful thinking.
(En voor al die types die seks en relatie gescheiden kunnen houden, ik kan me in jullie situatie niet inleven - ik kan dat niet.)
Nou ja, als je dat wel kan, is het ook geen wishful thinking toch?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:27:06 #77
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59089980
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Is er trouwens nog iemand anders die bij Elegy's sig iets heel anders verwachtte onder het kopje waar ik mee speel?

Wat jij dan verwacht? Hmm?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:29:18 #78
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59090036
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:27 schreef Elegy het volgende:

[..]

Wat jij dan verwacht? Hmm?
Tja, meer iets in het licht van je sexuele voorkeuren...

Spelen...
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:32:43 #79
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59090129
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:29 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Tja, meer iets in het licht van je sexuele voorkeuren...

Spelen...
Zoiets dan?

...dat zou namelijk té voor de hand liggend zijn
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:35:23 #80
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59090211
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:32 schreef Elegy het volgende:

[..]

Zoiets dan?

[ afbeelding ]

...dat zou namelijk té voor de hand liggend zijn
nee. niet zoiets.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:37:01 #81
94676 Garisson72
pi_59090252
NU is het feest compleet!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:44:12 #82
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59090430
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:40 schreef Garisson72 het volgende:
Elegy's feest, denk ik.
Moeten we hier nou uit afleiden dat die moeder én de kinderen aan de SM zijn?
It's my party and you'll cry if I want to...
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:51:22 #83
94676 Garisson72
pi_59090627

[ Bericht 27% gewijzigd door Garisson72 op 03-06-2008 15:02:09 ]
pi_59090641

[ Bericht 79% gewijzigd door Liquidootje op 03-06-2008 15:04:50 ]
A little bit hateful
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:53:19 #85
94676 Garisson72
pi_59090689
Re to the rescue!
pi_59090721
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:51 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

En dan moet je het ook nog quoten. Haal eens weg.
Sorry hoor mevrouw
pi_59090725
Yvonne is sneller dan bliksem joh.
A little bit hateful
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:56:38 #88
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59090773
Dat ging snel yvonne !
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:58:50 #89
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59090842
dank je yvonne
pi_59090865
Thanx Yvonne

Spelletjes met ijsblokjes en veertjes zijn ook leuk
  Admin dinsdag 3 juni 2008 @ 14:59:59 #91
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59090877
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:53 schreef Garisson72 het volgende:
Re to the rescue!
Niet
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:00:06 #92
94676 Garisson72
pi_59090879
Jammer Elegy, je was best leuk op weg maar snikkel666 jat gewoon binnen 5 posts in 6 minuten de titel Sick Fuck 2008 voor je neus weg...
pi_59090901

[ Bericht 100% gewijzigd door dawg op 03-06-2008 17:27:41 (weg) ]
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:02:19 #94
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59090941
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:00 schreef Garisson72 het volgende:
Jammer Elegy, je was best leuk op weg maar snikkel666 jat gewoon binnen 5 posts in 6 minuten de titel Sick Fuck 2008 voor je neus weg...

Nou, dan pak ik de kaasschaaf, de appelboor en de kurkentrekker maar weer. Uiteraard alledrie flink roestig.

Zijn hier nog dames die ik mag "behandelen"?
pi_59090970
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Niet
Idd. Die Re duikt alleen op als het leuk is om lucht eruit te zuigen. Zodra het een beetje kille kille wordt issie heel toevallig offline
A little bit hateful
pi_59090971
moet je naar het werk van Brownie gaan
pi_59090983
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:02 schreef Elegy het volgende:

[..]

Nou, dan pak ik de kaasschaaf, de appelboor en de kurkentrekker maar weer. Uiteraard alledrie flink roestig.

Zijn hier nog dames die ik mag "behandelen"?
Jij boekt vast vakanties zoals in Hostel en Hostal II he.
A little bit hateful
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:07:22 #98
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59091050
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:03 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Jij boekt vast vakanties zoals in Hostel en Hostal II he.
Ik was van plan zo'n vakantiepark te beginnen. Een naam heb ik al: Center Pain

dinsdag 3 juni 2008 @ 15:09:30 #99
94676 Garisson72
pi_59091096
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:59 schreef yvonne het volgende:

Niet
Ik had buiten de waard gerekend.
pi_59091128
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:07 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik was van plan zo'n vakantiepark te beginnen. Een naam heb ik al: Center Pain

Met gratis massage bondage en zweepslag zeker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')