Jij wilde gewoon het woord innuendo gebruikenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:23 schreef Garisson72 het volgende:
tsk, ik had nog toch wel wat guitigere innuendo verwacht qua TT.
Het is idd vrij beschaafd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:23 schreef Garisson72 het volgende:
tsk, ik had nog toch wel wat guitigere innuendo verwacht qua TT.
Zal ik weer een samenvatting maken vanuit een non objectieve standpunt?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:22 schreef Elegy het volgende:
Waar het vorige topic mee was geëindigd:
We hadden het over afwijkende interesses op sexgebied, hoe en wanneer je die ter sprake bracht en diverse tips.
Wanneer is het nog afwijkend eigenlijk? Deepthroat en anaal zijn inmiddels toch hartstikke doorsnee (sinds het mag van de vivaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:22 schreef Elegy het volgende:
We hadden het over afwijkende interesses op sexgebied,
Gewoon het beestje bij de naam noemen, bij voorkeur net als de muziek stilvalt in een drukke kroeg.quote:
hoe en wanneer je die ter sprake bracht
Hoesten of op je hand blazen. Doet minder pijn. Heb ik van horen zeggen.quote:en diverse tips.
nou ja, dat dus...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zal ik weer een samenvatting maken vanuit een non objectieve standpunt?
Gezien mijn pool-obsessie is dat wel een aansprekende tikfout.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:25 schreef MLI het volgende:
Jij wilde gewoon het woord innuendo gebruiken. Vertel liever over jouw seksuele voorkeuen.
Ik heb niet de indruk dat heel veel vrouwen deepthroaten, anders zou het weinig reacties uitlokken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wanneer is het nog afwijkend eigenlijk? Deepthroat en anaal zijn inmiddels toch hartstikke doorsnee (sinds het mag van de viva)
[..]
Tja, zo is het ook werkvriendelijk, met een neutrale TTquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Het is idd vrij beschaafd.
Ik verwacht van liquidootje eigenlijk wel weer een samenvatting van wie wat wil endezo.
Afwijkend, tja, dat is maar net hoe je het bekijkt. Als je alleen maar van de standaard vanilla hetero/homo/bi handelingen bent dan is zoiets eenvoudigs als een blinddoek al "apart".quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wanneer is het nog afwijkend eigenlijk? Deepthroat en anaal zijn inmiddels toch hartstikke doorsnee (sinds het mag van de viva)
[..]
Gewoon het beestje bij de naam noemen, bij voorkeur net als de muziek stilvalt in een drukke kroeg.
[..]
Hoesten of op je hand blazen. Doet minder pijn. Heb ik van horen zeggen.
dat gaat ook helemaal niet zo ver.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Maar in de praktijk, als jij straks ook weer rondneukt, kun je er nog een heleboel mensen aangenaam mee verrassen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:34 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
dat gaat ook helemaal niet zo ver.
Volgens mij is dat niet per definitie negatiefquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:34 schreef Liquidootje het volgende:
I
Voor de mensen die mij niet direct in het oog sprongen. Sorry.
Idd, ik ben dan ook blij dat ik nog steeds een beetje onder de radar kan blijven.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Volgens mij is dat niet per definitie negatief
Ja, als iemand het onderwerp seks in de groep gooit, gaat het altijd snel. Bedankt Liquidootje.quote:
Ach, voor de wat verder gaande zaken heb ik andere fora, hier stel ik me neutraal opquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:34 schreef Liquidootje het volgende:
Elegy en garisson spelen nog steeds bedeesd hun rol. Al gebruikt gari nu steeds vaker woorden die ik op moet zoeken. Zelfde geldt trouwens ook voor Elegy.
Nee ik dank jou! Ik was even bang dat niemand mee wilde doen. Zelfs pevert E liet het onderwerp koud/liggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:44 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, als iemand het onderwerp seks in de groep gooit, gaat het altijd snel. Bedankt Liquidootje.
Ja, je kunt altijd op mij rekenen voor openhartige antwoorden. Nu jij.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:48 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee ik dank jou! Ik was even bang dat niemand mee wilde doen. Zelfs pevert E liet het onderwerp koud/liggen.
Totdat jij met een openhartige antwoord kwam begon het vol te stromen, dus bij deze een dikke kus voor het redden van een potentiele afgang in singles
Mutsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik dacht net
jeetje
weer regen
was ik vergeten dat ik de douche aan had gezet
en gewoon weer wezen computer
foei
Ik vraag en zeg veel, maar deel altijd vrij weinig opzienbarends.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:47 schreef Garisson72 het volgende:
Overigens, Liquidootje, je houdt jezelf ook lekker conveniently buiten beschouwing in je samenvattinkjes valt me op.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:48 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee ik dank jou! Ik was even bang dat niemand mee wilde doen. Zelfs pevert E liet het onderwerp koud/liggen.
Totdat jij met een openhartige antwoord kwam begon het vol te stromen, dus bij deze een dikke kus voor het redden van een potentiele afgang in singles
Prima woordkeus gezien MLI's squirt-fetish, trouwens.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:48 schreef Liquidootje het volgende:
Ik hou ervan om vrouwen op te pikken via internet. Normaal lok ik ze voor een etentje naar mijn huis. Heel onschuldig hou ik ze net zo lang bezig tot het te laat is om naar huis te gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:49 schreef MLI het volgende:
Ja Liquidootje, vertel tante MLI eens precies wat jij lekker vindt in bed. Hoe vaak doe je het, hoe lang sta je al droog, wat is jouw fetish, van welk wijvengedrag krijg je een stijve? Ben je dominant of onderdanig?
het ging over sex schat...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:55 schreef Abbadon het volgende:
pff...dat werken leidt wel erg af van Fok! moet ik zeggen....is het nog de moeite om bij te lezen?
Ik vind persoonlijk zo'n electrisch tennisracquet een stuk angstaanjagender. Doodeng die dingen. Maar er is dus ergens een singlesmeet waar ik nu dus niet meer op mag komen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:53 schreef MLI het volgende:
Hehehe, die foto van Elegy met de moker! En dat komt hier logeren, laat je dat ding wel thuis? Na die borrel is er trouwens een groot feest, Bulex. Echt een tof feest, ga je mee?
SM is back!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:58 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk zo'n electrisch tennisracquet een stuk angstaanjagender. Doodeng die dingen. Maar er is dus ergens een singlesmeet waar ik nu dus niet meer op mag komen?
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik hou ervan om vrouwen op te pikken via internet. Normaal lok ik ze voor een etentje naar mijn huis. Heel onschuldig hou ik ze net zo lang bezig tot het te laat is om naar huis te gaan.
Sommige willen niet meteen neuken, maar vinden het wel leuk om naakt met je in een bed te slapen. Ik vind dat altijd prima. Ik wacht tot ze in een diepe remslaap vallen (kun je zien aan de trillende oogleden). En dan verras ik hun met een kurkdroge penetratie. Vooral die lichtelijke paniek in de ogen geweldig. Daarvan krijg ik nog een dikkere stijve.
Dus op dat gebied ben ik vrij dominant.
Ik doe dit ongeveer 1 keer per 2 maanden omdat mijn toompje dan inscheurt vanwege de droge penetratie.
sex in singles? klinkt als wishfull thinking in combinatie met een ranzig, expliciet soort van nostalgie naar betere tijden...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:57 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
het ging over sex schat...
Das altijd de moeite
En nu maar F5'en om de geschrokken reacties te oogsten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:56 schreef Liquidootje het volgende:
<verkapt 'kijk mij eens shockeren'-verzinsel>
als je het serieus neemt is het best shockerend ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En nu maar F5'en om de geschrokken reacties te oogsten.
Owh ja, je had je afgemeld.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:05 schreef SuperMocio het volgende:
Ik kom even kijken of jullie kinders het nog een beetje beschaafd houden hier. Wat een teleurstelling. Voorlopig ben ik nog niet terug hoor
Is dat weer zo'n wijs cliche van je?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
sex in singles? klinkt als wishfull thinking in combinatie met een ranzig, expliciet soort van nostalgie naar betere tijden...
zeg jij het maar...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:06 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n wijs cliche van je?
Ik neem wel mijn Foetsie mee als je dat minder eng vindtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:53 schreef MLI het volgende:
Hehehe, die foto van Elegy met de moker! En dat komt hier logeren, laat je dat ding wel thuis? Na die borrel is er trouwens een groot feest, Bulex. Echt een tof feest, ga je mee?
Sterker nog. Ik mis een f5 + f6 toets op mijn laptop! Moet nog steeds eentje toegestuurd krijgen van dellquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En nu maar F5'en om de geschrokken reacties te oogsten.
dat moet je maar niet doen dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:05 schreef JamesBrownie het volgende:
als je het serieus neemt is het best shockerend ja.
Ja, daar zijn tenslotte niet honderduizend andere topic's overquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:44 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, als iemand het onderwerp seks in de groep gooit, gaat het altijd snel. Bedankt Liquidootje.
zo klinkt het niet...quote:
Tja, dat wordt lastig zo op mijn werk...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:15 schreef Garisson72 het volgende:
we vergeten trouwens helemaal het aloude "over sex moet je niet praten, sex moet je doen"-adagium van stal te halen.
nou, je zou anders niet de eerste zijn heur. Schijnt vaak voor te komen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Tja, dat wordt lastig zo op mijn werk...
ik ? altijdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:16 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
zo klinkt het niet...
Het klinkt alsof je ergens behoefte aan hebt...
Ander werk zoeken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:17 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je kan toch ook van die balletjes of een plug ofzo indoen? Of je koopt een pocket rochet en je gaat regelmatig even naar de wcquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:17 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
dat weet ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nou, je zou anders niet de eerste zijn heur. Schijnt vaak voor te komen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:32 schreef Feitosa het volgende:
Zo , ook weer even ingelezen. Best preutse bende hier eigenlijk. Vrouwen die niet deepthroaten
Vriend van me heeft een keer een meid van zich afgegooid omdat ie dacht dat ze aan het pissen wasquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:42 schreef mrbox het volgende:
Van sommige verwachtte je het en van sommige verwachtte je het juist niet dat ze als reactie gaven.
Volgens mij is dat squirten leuk voor een keer (als je het bij een vrouw voor elkaar krijgt) maar als het altijd is geeft het zo zooitje elkeer
Dooddoener.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:45 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Vriend van me heeft een keer een meid van zich afgegooid omdat ie dacht dat ze aan het pissen was
Nou ja, als je dat wel kan, is het ook geen wishful thinking toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:23 schreef oddman het volgende:
Jezus kriebel, wat gaan die topics hard.
Onnodig om te zeggen dat ik me ook nog steeds in uw rangen bevind, beschikbaar voor al uw behoeften wat betreft cynisch commentaar.
Zoals: leuk, dat geleuter over seks, maar de relevantie is ver te zoeken.
Seks in een singlestopic. Schoolvoorbeeld van wishful thinking.
(En voor al die types die seks en relatie gescheiden kunnen houden, ik kan me in jullie situatie niet inleven - ik kan dat niet.)
Wat jij dan verwacht? Hmm?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Is er trouwens nog iemand anders die bij Elegy's sig iets heel anders verwachtte onder het kopje waar ik mee speel?
Tja, meer iets in het licht van je sexuele voorkeuren...quote:
Zoiets dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:29 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Tja, meer iets in het licht van je sexuele voorkeuren...
Spelen...
nee. niet zoiets.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zoiets dan?
[ afbeelding ]
...dat zou namelijk té voor de hand liggend zijn
It's my party and you'll cry if I want to...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:40 schreef Garisson72 het volgende:
Elegy's feest, denk ik.
Moeten we hier nou uit afleiden dat die moeder én de kinderen aan de SM zijn?
Sorry hoor mevrouwquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:51 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
En dan moet je het ook nog quoten. Haal eens weg.
Nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:53 schreef Garisson72 het volgende:
Re to the rescue!
Nou, dan pak ik de kaasschaaf, de appelboor en de kurkentrekker maar weer. Uiteraard alledrie flink roestig.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:00 schreef Garisson72 het volgende:
Jammer Elegy, je was best leuk op weg maar snikkel666 jat gewoon binnen 5 posts in 6 minuten de titel Sick Fuck 2008 voor je neus weg...
Idd. Die Re duikt alleen op als het leuk is om lucht eruit te zuigen. Zodra het een beetje kille kille wordt issie heel toevallig offlinequote:
Jij boekt vast vakanties zoals in Hostel en Hostal II he.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nou, dan pak ik de kaasschaaf, de appelboor en de kurkentrekker maar weer. Uiteraard alledrie flink roestig.
Zijn hier nog dames die ik mag "behandelen"?
Ik was van plan zo'n vakantiepark te beginnen. Een naam heb ik al: Center Painquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:03 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij boekt vast vakanties zoals in Hostel en Hostal II he.
Met gratis massage bondage en zweepslag zeker?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik was van plan zo'n vakantiepark te beginnen. Een naam heb ik al: Center Pain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |