Ik vind hem ook wat ongelukkig gekozen, deze TT.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat een stomme TT zeg. Zelfs ķk vat m verkeerd op!
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:42 schreef krakkemieke het volgende:
Mag ik iets vragen?
Ik eet in Frankrijk gewoon lekkere dingen. Als ik lees over de moderne restaurants, dan denk ik: ik zou daar vast niet lekker eten.
Ik vraag me weleens af: als je dingen gaat eten van vanillesaus met peper en al die combinaties.....
Kan je dan ook gewoon genieten van een aioli of een simpele stoofpot?
Nog geen idee. Moet ik allemaal nog even uitzoeken en navragen wat er in die klasse (zeg maar VW Golf) te kiezen valt.quote:
Die zie je zelden als lease-auto's tegenwoordig.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:51 schreef krakkemieke het volgende:
Ik geef niks om auto's behalve een Corvette stingray
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:17 schreef Muck het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, laat die TV maar komen
Jeetje SOL wat erg, wat een schrik![]()
![]()
Net anderhalfuur met rood-en-witte stipjes op MSN gepraat. Over muziek bijvoorbeeld. Na haar definitieve 'enlightment' heeft ze blijkbaar grondig haar CD collectie doorgeploegd en dingen als Rage against the Machine weggemieterd, omdat ze dat niet meer wilde luisteren vanwege de aanstootgevende teksten.![]()
Nee, dit was allemaal tóch niet goed gegaan.![]()
en ik hou niet eens van Rage against the Machine
Confidence through competence![]()
Nope, dit had niet goed gegaan, I told you so je bent voor je helemaal smoor bent geworden op tijd 'gered' de hand van god.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
Net anderhalfuur met rood-en-witte stipjes op MSN gepraat. Over muziek bijvoorbeeld. Na haar definitieve 'enlightment' heeft ze blijkbaar grondig haar CD collectie doorgeploegd en dingen als Rage against the Machine weggemieterd, omdat ze dat niet meer wilde luisteren vanwege de aanstootgevende teksten.![]()
Nee, dit was allemaal tóch niet goed gegaan.![]()
en ik hou niet eens van Rage against the Machine![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |