Ik had gedacht dat mijn aandelen Tsjechie ook wel zouden stijgen in het Robecospel maar ze gaan gewoon omlaag.quote:
Ik had de spelregels verkeerd gelezen. Wist niet dat je ook voor correcte eindstand zoveel punten kreeg. Ik dacht 6x10 en 5 voor de winnaar. Daarom heb/had ik heel veel 1'tjes bij aantal doelpunten, das meest voorkomend.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:41 schreef IQM het volgende:
(Waarom hebben BVO en Sven toch een winnaar opgegeven?)
Ik ben zeker te laat om me op te geven??quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:37 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Als Portugal nu even met 2-0 van Turkije wint, zijn BVO, DaMart en ik ook weer blij!
Volgens mij wel, ja!quote:Op zondag 8 juni 2008 02:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben zeker te laat om me op te geven??
Vind je het gek met twee perfecte voorspellingen van mijn hand!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had de spelregels verkeerd gelezen. Wist niet dat je ook voor correcte eindstand zoveel punten kreeg. Ik dacht 6x10 en 5 voor de winnaar. Daarom heb/had ik heel veel 1'tjes bij aantal doelpunten, das meest voorkomend.
Morgen even heel wat aanpassen dus.
Voor vandaag pakt het goed uit, anders had ik 1-0 voor Zwitserland gedaan, dus scheelt me 10 in mijn voordeel. Oh en we staan bovenaan
!
Jezussssquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat ik denk dat APK de COS-sers aan gaat pakken? Euh, ja toch wel...
Gemiste kans wat betreft Yfke, LBquote:Op zondag 8 juni 2008 09:37 schreef LeBeau het volgende:
Afgelopen donderdag was ik met m'n collega's door de grachten van Amsterdam aan het varen (het meerendeel dronken en/of stoned), zagen we Yfky Sturms op een brug een fotoshoot doen. Wij natuurlijk als een stel onbehouwen, dronken boeren "Yfke! YFKE!" roepen.
En toen zwaaide ze.
Later werd ik op de Wallen in m'n kont gegrepen door een hoer. Dat was een vreemde ervaring.
Spreiden van de kansen. Nu heb ik toch punten gekregen ondanks de 1-1. Kwam er trouwens later pas achter dat je 'm ook gewoon op geen winnaar kon laten staan, dat was een beetje domquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:41 schreef IQM het volgende:
(Waarom hebben BVO en Sven toch een winnaar opgegeven?)
Inschrijving FOK! EK pool verlengd Je hebt nog 3 uur.quote:Op zondag 8 juni 2008 02:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben zeker te laat om me op te geven??
Ik weet helemaal niet meer dat ik dat gepost hebquote:Op zondag 8 juni 2008 14:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Inschrijving FOK! EK pool verlengd Je hebt nog 3 uur.
Ik doe ook meequote:Op zondag 8 juni 2008 14:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Inschrijving FOK! EK pool verlengd Je hebt nog 3 uur.
Ja, maar dan heb je het ook overquote:Op zondag 8 juni 2008 22:12 schreef Zhenar het volgende:
Wheheheh... Eerste twee wedstrijden gemist, maar nu al bijna evenveel punten alsSven
Die ik inmiddels alweer heb ingehaald. Eat dirt, biaaatch!quote:Op zondag 8 juni 2008 22:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je het ook overSven
, hè.
Wat?? Waar ben ik dan vrijdag geweest?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:07 schreef Re het volgende:
[..]
die was er niet, gebrek aan belangstelling...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |