abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59079409

Het vorige deel: Slank de Zomer in #162: met lieve katjes...

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Ja doei.
pi_59079415
TVP en nu echt naar bed
pi_59079431
TVP

Ik ga zo douchen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 2 juni 2008 @ 22:59:51 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59079458
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik voorspel dat dit topic binnen een half uur vol is en ik denk dat het een goed idee is als er dan even géén moblo-gerelateerde TT komt, want dan is er meteen wer heibel .
Toekomstvoorspellende gaven habeo .
Niet meer actief op Fok!
pi_59079463
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Nee, ik onderzoek heel in het kort waarom literatuur in de tweede fase zo buiten het taalvak is geplaatst (what the hell, literatuur bij CKV ik wil m'n literatuur terug!), wat de plek is geweest van literatuur binnen het Nederlandse vreemdetalenonderwijs vanaf zo'n beetje de 19e eeuw, vervolgens verdedig ik op basis van een uitgebreid literatuuronderzoek waarom je literatuur juist uitstekend kunt inzetten bij het leren van een vreemde taal in een schoolsituatie, geef ik zelfs aan op welke punten literatuur theoretisch gezien nuttiger zou moeten zijn, en het laatste deel is een praktische uitwerkingvan mijn idee"en waarin ik een lesmethode ombouw zodat er in elk hoofdstuk een opdracht zit die wel taalverwerving als doel heeft maar gebaseerd is op een primaire literaire tekst.

"In het kort", zeg ik dan . Nouja, de link Literatuur-Taalverwerving dus, en niet Literatuur-Kunst&Literatuurgeschiedenis, wat de kant is die literatuur dreigt op te gaan in de Tweede Fase.
dat klinkt natuurlijk óók leuk
Ja doei.
pi_59079476
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Toekomstvoorspellende gaven habeo .
vraag me af of dit wél goed is

had nog bijna iets met Faithy gedaan gewoon, omdat dat niet MoBlo is
Ja doei.
pi_59079491
Voor een beta klinkt het natuurlijk als een klont gezever in de ruimte maar ik heb er al veel positieve reacties op gehad uit onderwijsland en misschien mag ik het zelfs uitwerken tot een artikel voor in het vaktijdschrift!
pi_59079507
Oh en helemaaaal ontopic: Vanmorgen woog ik 73,0, ik houd enorm veel vocht vast met dit rotweer, en morgen ga ik lekker gezond koken uit m'n nieuwe kookboek.

70 kilo, here I come .
  maandag 2 juni 2008 @ 23:02:25 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59079517
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:01 schreef Razztwizzle het volgende:
Voor een beta klinkt het natuurlijk als een klont gezever in de ruimte maar ik heb er al veel positieve reacties op gehad uit onderwijsland en misschien mag ik het zelfs uitwerken tot een artikel voor in het vaktijdschrift!
Oh, dat is wel héél tof .
Ik ben momenteel - naast mijn scriptie - ook bezig met een onderzoek en de scholen die eraan mee werken hebben echt belang bij de resultaten. Dat is natuurlijk wel een stuk leuker dan iets puur theoretisch doen natuurlijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_59079525
quote:

lijkt me interessant hoor

ben geen alfa, geen beta, geen gamma of zeta ben helemaal niets, ondanks mn beta-opleiding, en literatuur en kunst zijn tof
Ja doei.
  maandag 2 juni 2008 @ 23:02:59 #11
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59079528
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

vraag me af of dit wél goed is

had nog bijna iets met Faithy gedaan gewoon, omdat dat niet MoBlo is

Wat betreft scripties: volgend jaar mag ik mijn bachelorscriptie Europese studies gaan schrijven
En een half jaar later de scriptie voor Geschiedenis. En als het goed is het semester daarna de masterscriptie
pi_59079534
quote:
Oh en helemaaaal ontopic: Vanmorgen woog ik 73,0, ik houd enorm veel vocht vast met dit rotweer, en morgen ga ik lekker gezond koken uit m'n nieuwe kookboek.

70 kilo, here I come .
ik doe met je mee
Ja doei.
  maandag 2 juni 2008 @ 23:03:13 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59079535
Ik ga pitten, want jullie zijn veel te druk.

Dahaag .
Niet meer actief op Fok!
pi_59079548
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga pitten, want jullie zijn veel te druk.

Dahaag .
nou, gezellig hoor
Ja doei.
  maandag 2 juni 2008 @ 23:04:38 #15
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59079568
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik doe met je mee
Ik niet. Voor mij is 70 kg veel te zwaar (maar ik ben dan ook een dwerg

Razz, is dat je einddoel?

Viking, welterusten
pi_59079578
nog even @ Clayton:

mn motor is helemaal top! Rijdt heerlijk, cardan is puur genieten: nooit meer ketting spannen/sprayen, stuurt geweldig, berg koppel, en ook met iemand achterop rijdt 't als 'n tiet!

puur genieten

zo ook maar eens richting slaapkamer.. slapen weet ik niet, want het is hier 24 graden

fijne avond allen!
Ja doei.
pi_59079587
Ik doe even een TerugValPondje.

(ik vond moeders interessanter dan school, maar hey, ga ik even naar FF, daar is het meestal ook gezellig )
pi_59079599
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:04 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik niet. Voor mij is 70 kg veel te zwaar (maar ik ben dan ook een dwerg

haha ik denk dat ik de 70 nog wel ga redden, als mn buikvet vast nog meer dan 1.5 kilo dus als dát ook nog weg is zal ik er wel onder zitten maar eerst de 70 maar eens zien en/of de 69,x
Ja doei.
  maandag 2 juni 2008 @ 23:06:35 #19
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59079601
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:05 schreef conleche het volgende:
Ik doe even een TerugValPondje.

(ik vond moeders interessanter dan school, maar hey, ga ik even naar FF, daar is het meestal ook gezellig )
Jij wilt jeugdtrauma's horen?
pi_59079643
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:04 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik zou heel gelukkig zijn als ik 70 kilo woog ja, omdat ik dat nog nooit heb gewogen. Ik ben nog nooit verder gekomen dan 72,0 en dat wijt ik nog steeds aan een identiteitscrisis van m'n weegschaal.. dus ik ga met goede moed proberen om af te vallen!
pi_59079646
Feli Razz

Misschien een domme vraag maar wat is FF?
  maandag 2 juni 2008 @ 23:09:12 #22
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59079659
Flora & Fauna?
pi_59081557
Het gaat inderdaad niet meer zo veel over afvallen..
En ik word ook steeds dikker
pi_59082172
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:09 schreef Ewelina het volgende:
Flora & Fauna?
Oh ok, dacht ik al
pi_59082936
hebben jullie deel 163 nu overgeslagen?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')