Als ze een hoofddoekje draagt dan lijkt me dat ze vrij streng gelovig is...quote:Op maandag 2 juni 2008 22:49 schreef Litso het volgende:
Ligt er maar heel erg aan, hoe streng ze zelf en haar ouders zijn. Ik zou zeggen, probeer het gewoon
Dat betekent nog niet dat ze niet met je om mag gaanquote:Op maandag 2 juni 2008 22:53 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Als ze een hoofddoekje draagt dan lijkt me dat ze vrij streng gelovig is...
Moet je je wel bedenken dat seks verboden is en alleen mag bij het maken van een kind.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:48 schreef HeyFreak het volgende:
Laat je besnijden, word moslim en trouw met haar, dan moet het toch kunnen lijkt mij...
Een hoofddoek zegt daar echt niets over.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:53 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Als ze een hoofddoekje draagt dan lijkt me dat ze vrij streng gelovig is...
Hoezo niet?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een hoofddoek zegt daar echt niets over.
Ja, want iedereen weet dat je zelf heel makkelijk kunt sturen wie je wel of niet leuk vindt of op wie je wel of niet verliefd wordt, toch?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:13 schreef Triggershot het volgende:
Vindt ze je wel leuk dan is het geen echte moslima en is haar hoofddoek of een cultureel accesoires of ze wordt verplicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |