wat is het?quote:Op dinsdag 3 juni 200810:08 schreef JortK het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wat!quote:
da's ook wel eens lekker, toch?quote:Op dinsdag 3 juni 200810:12 schreef Aarti het volgende:
mwah. zit wel op kantoor,maar geen klant, dus een beetje rondhangen en koffie drinken [afbeelding]
et toi?
Met werken natuurlijk!quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 200810:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De 23ste krijg ik een kroon.
Je had hem bij mij goedkoop kunnen laten maken, mijn vriendin doet dat dagelijks op dr werkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met werken natuurlijk!
alles is pureerbaar, heb je een staafmixer?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met werken natuurlijk!
Nee hij flikt me streken waar ik niet van houquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vervelend altijd ja, zeker als je zit te fokken.
Je was me voor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vervelend altijd ja, zeker als je zit te fokken.
ook dat moet niet kunnenquote:Op dinsdag 3 juni 200810:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee hij flikt me streken waar ik niet van hou [afbeelding]
fok! zit nog niet achter de firewall, dus maak je niet drukdrukdrukquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee hij flikt me streken waar ik niet van hou
whehe... nog niet... maar daarna is het werkwerkwerkquote:Op dinsdag 3 juni 200810:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
fok! zit nog niet achter de firewall, dus maak je niet drukdrukdruk
Dat is waarquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
fok! zit nog niet achter de firewall, dus maak je niet drukdrukdruk
goed, doe mij maar een Big Mac Menu, upsized met ijsthee zonder ijs en extra zakjes tomatensaus.quote:Op dinsdag 3 juni 200810:35 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik mag nu officieel bestellen.
Ijsthee bij de Macquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goed, doe mij maar een Big Mac Menu, upsized met ijsthee zonder ijs en extra zakjes tomatensaus.
Niet dat soort posts maken, anders begint Sjowhan zo weer!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:41 schreef eer-ik het volgende:
Going down to the swamp
Gonna watch me a hound dog catch a coon!
Neequote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
alles is pureerbaar, heb je een staafmixer?
Dat is echt chillquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niet in Nederland? Jammer. hier wel
koop er eenquote:
ja, best wel, want altijd Cola is ook niet alles. Ze hebben ook rode Fanta trouwens.. e Sprite natuurlijk.quote:
Wat is er mee dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet dat soort posts maken, anders begint Sjowhan zo weer!
Hebben jullie daar ook een Wilders?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Och, de witjurken dreigen kantoren van diverse media te bezetten als er geen excuses aangeboden worden. (Er is een foto gepubliceerd van 1 van de witjurken, die is daar niet blij mee)... tja.. ik denk dat meneertje toch aan het kortste eind trekt, niet wetende dat het sentiment geheel is omgeslagen in de afgelopen twee dagen
Luts0r is het...
Fijngemalen stooflapje?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
koop er een
er gaat niks boven een bakje fijngemalen aardappeltjes,sperziebonen en een stooflapje
Die heeft zijn dag niet en wenst alleen serieuze posts te lezenquote:
of leen die van de burenquote:Op dinsdag 3 juni 200810:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
koop er een
er gaat niks boven een bakje fijngemalen aardappeltjes,sperziebonen en een stooflapje
[afbeelding]
het meest smerig uitziende prutje wat je ooit zult zien.quote:
die smileyquote:Op dinsdag 3 juni 200810:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fijngemalen stooflapje? [afbeelding]
moah, iemand die voor de trein is gesprongen ziet er ook niet geheel fris meer uit kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 3 juni 200810:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
het meest smerig uitziende prutje wat je ooit zult zien.
Mogge Mquote:
Ik heb toch liever pap denk ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
het meest smerig uitziende prutje wat je ooit zult zien.
dat gaat ook vervelen na een paar dagen!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb toch liever pap denk ik
Nee, maar het volk is hier niet vies om zelf wat dingen aan kant te vegen... handig!quote:Op dinsdag 3 juni 200810:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hebben jullie daar ook een Wilders?
Maar dat hoef je niet te etenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah, iemand die voor de trein is gesprongen ziet er ook niet geheel fris meer uit kan ik je vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |