Inclusief alle bonussen, denk twaalf miljoen wat kan oplopen tot achttien miljoen. Of eigenlijk hoop ik dat.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:49 schreef MarkNMGN het volgende:
18 miljoen, lijkt me een onzinbericht toch?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Leonardo komt niet in de plannen van Van Basten voor (net als Mitea en Manucharyan volgens Telegraaf). Hij mag vertrekken.
quote:Met een afkoopsom van achttien miljoen euro zou de transfer van Sulejmani de duurste worden binnen Nederland. In 2005 betaalde Ajax aan SC Heerenveen nog ruim negen miljoen euro voor Klaas-Jan Huntelaar, waarmee dat de grootste binnenlandse transfer werd.
Telegraaf, nuff saidquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:49 schreef MarkNMGN het volgende:
18 miljoen, lijkt me een onzinbericht toch?
En ook nog eens te bedenken dat we Miralem Sulejmani een jaar eerder voor drie ton konden halen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:01 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dan moet Goossens die plaats maar opvullen, of we moeten eindelijk eens zelf een talent uit het buitenland voor enkele tonnen gaan scouten, want onderstaande is toch eigenlijk wel belachelijk. Twee keer zoveel geld voor Sulejmani als dat we voor Huntelaar hebben betaald. Terwijl Huntelaar zich allang bewezen in het maken van goals, Sulejmani mag nog niet eens de bal voor Klaas uit de goal halen.
[..]
Engelaar in de basiself? Hij ging toch naar schalke 04 of heb ik wat gemist ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:49 schreef w00h00 het volgende:
Basis elf:
-----------------------------------------
----------------Huntelaar----------------
-Sulejmani------------------------Suarez-
------------------Perez------------------
-----Engelaar---------------Gabri--------
-Vertonghen-Lindgren-Aankoop--Silva-
---------------Stekelenburg-----------
Schaduw elftal:
--------------Dario--------------------
Leonardo-----------Kennedy----
-------------De Jong--------------
--Emanuelson----Sarpong----
-------------------------------------
-Anita---Vermealen-VdW--Orgararu
-------------Vermeer--------------
Basis:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:49 schreef w00h00 het volgende:
Basis elf:
----------------Huntelaar----------------
-Sulejmani------------------------Suarez-
------------------Perez------------------
-----Engelaar---------------Gabri--------
-Vertonghen-Lindgren-Aankoop--Silva-
---------------Stekelenburg-----------
Schaduw elftal:
--------------Dario--------------------
Leonardo-----------Kennedy----
-------------De Jong--------------
--Emanuelson----Sarpong----
-Anita---Vermealen-VdW--Orgararu
-------------Vermeer--------------
Schalke kan Engelaar niet betalenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Engelaar in de basiself? Hij ging toch naar schalke 04 of heb ik wat gemist ?
quote:Ajax laat drie aanvallers vertrekken
Marco van Basten stelt de aanwezigheid van drie aanvallers komend seizoen niet op prijs. Daardoor kunnen Nicolae Mitea, Edgar Manucharyan en Leonardo deze zomer uitkijken naar een andere club.
De 23-jarige Mitea staat al sinds de zomer van 2004 onder contract in Amsterdam. In zijn eerste seizoen kwam hij nog tot 21 wedstrijden, maar daarna kwam hij mede vanwege blessures nog maar weinig in actie.
De 21-jarige Manucharyan speelt sinds 2005 in het shirt van Ajax. In zijn vaderland Armenië geldt hij als een groot talent, maar in Nederland kwam dit er voorlopig nog niet uit.
De 25-jarige Leonardo (foto) speelt het minst lang voor Ajax. In de winterstop van het seizoen 2006-2007 kwam de kleine Braziliaan over van NAC Breda. Over belangstelling hoeft hij waarschijnlijk niet te klagen. Onder meer NEC wil de rappe aanvaller vastleggen.
Tering zeg, 18 miljoen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:47 schreef _Mike_ het volgende:
Er is nog helemaal niets betaald, alleen de sensatie Ajax krant Telegraaf heeft weer een bericht naar buiten gebracht.
quote:Trio mag weg bij Ajax
AMSTERDAM - Ajax haalt flink de bezem door de selectie. De eerste slachtoffers zijn Nicolae Mitea, Edgar Manucharyan en Leonardo. De drie aanvallers mogen volgens De Telegraaf uitzien naar een andere club.
De nieuwe trainer Marco van Basten ziet het volgens de krant niet zitten in het trio. Mitea en Manucharyan zaten de afgelopen jaren vooral in de lappenmand. Beide talenten konden hierdoor nooit hun kwaliteiten tonen in het eerste elftal van de Amsterdammers.
Leonardo kwam anderhalf jaar geleden op voorspraak van de toenmalige trainer Henk ten Cate naar Ajax. De Braziliaanse aanvaller kon echter geen moment imponeren en raakte onder interim-trainer Adrie Koster helemaal uit beeld.
Ach ja, het is ook wat de gek (in dit geval Ajaxquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:18 schreef RayMania het volgende:
18 miljoen, ik hoop dat het absoluut niet waar is. Mijn hemel.
Ik snap wel dat Heerenveen een leuk bedrag voor Sulejmani wil, maar is dit niet extreem?
Belachelijk. Maximaal 11 miljoen, schat hem hetzelfde in als Huntelaar en Suárez.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja, het is ook wat de gek (in dit geval Ajax) ervoor geeft
Zie de 17 miljoen euro die jullie voor Babel hebben gekregen....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:18 schreef RayMania het volgende:
18 miljoen, ik hoop dat het absoluut niet waar is. Mijn hemel.
Ik snap wel dat Heerenveen een leuk bedrag voor Sulejmani wil, maar is dit niet extreem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |