abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59079635
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:59 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Logisch, je gaat ze niet bellen met de melding dat ze kunnen oprotten.
Weet ik.. maar er was een vraag hoe t zat met de status.. hierbij een reactie dus
pi_59079833
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:02 schreef DJWeisz het volgende:
Ik vertrouw ook wel in Gabri-Lindgren op het as van het middenveld alleen ben ik niet overtuigd van Perez.
Vind het een voetballer die geweldig is als het loopt maar als je lastige wedstrijden speelt dan zie je hem niet.
Ben ik het mee eens. Ik weet niet hoe Van Basten wil gaan spelen, maar in principe moet er sowieso een spelmaker bij ofzo. In ieder geval een speelse 10. Perez is daar absoluut geen speler voor.
pi_59080814
Nog even over Maidana want hij speelde gister weer mee met Boca. Hele het B-elftal speelde (op de keeper na) want de rest werd gespaard voor de return in de halve finale van de CL. Hij speelde op rechtsback en het was weer niet veel. Hij mist duidelijk wendbaarheid en snelheid. Ik zou hem graag eens in het centrum zien spelen maar daar heeft hij andere spelers voor zich.
Koning.
pi_59080866
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:00 schreef tha_dark het volgende:
Nog even over Maidana want hij speelde gister weer mee met Boca. Hele het B-elftal speelde (op de keeper na) want de rest werd gespaard voor de return in de halve finale van de CL. Hij speelde op rechtsback en het was weer niet veel. Hij mist duidelijk wendbaarheid en snelheid. Ik zou hem graag eens in het centrum zien spelen maar daar heeft hij andere spelers voor zich.
Wat moet ie dan bij ons?
pi_59081379
De transfer van Sulejmani schiet maar niet op he
pi_59081770
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Wat moet ie dan bij ons?
Dat vraag ik me dus ook af... Hij moet (als die gehaald wordt) sowieso voor de centrale positie gehaald worden. En dan nog is het maar de vraag of die er meteen staat. Liever zie ik bijvoorbeeld Douglas komen, die moet toch ook niet meer dan 3 miljoen kosten? En verder moet er natuurlijk ook nog een cv gehaald worden die er meteen staat.
Koning.
pi_59081920
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:31 schreef Cyberia18 het volgende:
De transfer van Sulejmani schiet maar niet op he
quote:
di 03 jun 2008, 05:30 | 0 reacties
Sulejmani kost Ajax hoofdprijs
door onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Ajax en SC Heerenveen zijn het bijna eens over de transfersom van Miralem Sulejmani (19). De Friezen willen achttien miljoen euro ontvangen voor het Servische talent, maar beide clubs waren elkaar gisteren op enkele tienduizenden euro's na genaderd. Sulejmani's zaakwaarnemer Jovica Radonjic: "Zodra Heerenveen en Ajax een akkoord hebben - en dat is wat ik begreep aanstaande - stap ik op het vliegtuig naar Amsterdam. Dan zal Miralem snel een speler van Ajax zijn." De Amsterdamse club wil Sulejmani voor vijf jaar contracteren. "Geen enkel probleem", aldus Radonjic.

De voor Nederlandse begrippen ongekend hoge transfersom is voor de Amsterdammers een recorduitgave. Klaas-Jan Huntelaar, die in december 2005 van SC Heerenveen werd overgenomen, kostte Ajax 9,5 miljoen euro. De Friezen maken een flinke winst als de handtekeningen definitief zijn gezet.

Sulejmani werd voor een opleidingsvergoeding van slechts 300.000 euro overgenomen van Partizan Belgrado. De transfersom leert dat de nieuwe coach Marco van Basten, die eiste dat hij mocht investeren, zijn zin krijgt.

Eerder al legde Ajax voor ruim zes miljoen euro spits Dario Cvitanic van het Argentijnse Banfield vast. De eerder getoonde interesse in Tarik Sektioui is van de baan. Van Basten zag de voormalig speler van AZ en Willem II, tegenwoordig uitkomend voor FC Porto, eveneens als een bruikbare voetballer.

De aanvallers Nicolae Mitea, Edgar Manucharyan en Leonardo komen niet in de plannen van Van Basten voor. Zij mogen vertrekken.
De tering.
pi_59081990
18mln? Hoe zeg je in het fries: tief maar op.
pi_59081997
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 01:27 schreef Jasza het volgende:

[..]

[..]

De tering.
18 miljoen

Trouwens, dat bedrag wil Heerenveen, ze zullen wel 12-13 miljoen krijgen. Bovendien ben ik ervan overtuigd dat we dat bedrag toch weer terugverdienen, mits geen ernstige blessure.

[ Bericht 19% gewijzigd door F1Bas op 03-06-2008 01:47:45 ]
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_59082029
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:32 schreef Nashje het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen. Ik vind Davids nooit echt over komen als echte Ajacied. Zijn terugkomst was al een groot karwei waarin ie niet echt verheugd was over een terugkomst. Na lang touwtrekken toch gelukt, maar dat is slechts mijn mening daarover.

Vind het ook niet eens zo erg dat ie er volgend jaar niet meer is.
Ik denk precies het tegenovergestelde, maar ik ben dan ook een fan
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_59082082
quote:

[..]

[..]

De tering.
1. De plaatsingstijd van het bericht is zeer opmerkelijk te noemen en 2. het bericht is niet op de site te vinden. What happened?
pi_59082107
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 01:53 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

1. De plaatsingstijd van het bericht is zeer opmerkelijk te noemen en 2. het bericht is niet op de site te vinden. What happened?
http://www.telesport.nl/v(...)ax_hoofdprijs__.html
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_59082154
quote:
Tyfus FOK...

Wat achterlijk dat het bericht niet gewoon in de linkerkolom staat tussen de reeds geplaatste berichten dan

Maar goed 18 miljoen dus....

dinsdag 3 juni 2008 @ 02:08:35 #39
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59082161
Ik denk dat het zeker niet meer zal zijn dan 12 miljoen. Met 18 miljoen gooi je je eigen glazen in wanneer je in de toekomst nog een binnenlandse transfer doet.
pi_59082326
quote:

[..]

[..]

De tering.
Net alsof je een transfer van 18 miljoen op enkele 10.000den laat misgaan

Tevens geloof ik niet dat ie 18 miljoen kost, of dat Ajax dat gaat betalen.
pi_59082379
18 miljoen, yeah right. Lijkt me sowieso niet dat je dan nog gaat mierenneuken over enkele tienduizenden euro's.

En Sektioui .

Ik geloof er niks van.
pi_59082404
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 01:53 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Geen idee, maar de link laat het toch echt zien, verder ziet het er qua spelling etc wel normaal uit.
pi_59082557
18 miljoen is een beetje boel veel geld
pi_59082659
18 Miljoen is veel zeg.. Dan zullen er nog wel veel spelers vertrekken (Mitea etc.) Daar kun je ook nog wel wat voor vangen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_59082665
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:32 schreef Nashje het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen. Ik vind Davids nooit echt over komen als echte Ajacied. Zijn terugkomst was al een groot karwei waarin ie niet echt verheugd was over een terugkomst. Na lang touwtrekken toch gelukt, maar dat is slechts mijn mening daarover.

Vind het ook niet eens zo erg dat ie er volgend jaar niet meer is.
Davids heeft zei altijd dat als hij terug bij Ajax zou komen dat het zijn laatste club zou worden. Wanneer Van Basten niet was gekomen had hij 100% nog een tijdje gebleven. Dat lange touwtrekken is onzin, hij is 1 keer benaderd en toen direct terug gekomen

Verder is dat bericht over Blind 100% onzin, Davids wist vanaf Maart ongeveer al dat hij zou stoppen bij Ajax
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  dinsdag 3 juni 2008 @ 08:14:48 #46
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59082938
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 05:20 schreef sjimz het volgende:
18 miljoen is een beetje boel veel geld
Ik hoop dat 'ie het waard is ....
Ik ben inmiddels overleden
pi_59082950
18 miljoen klopt ook niets van denk ik, zoveel kan Ajax niet voor een speler uitgeven. Tenzij wij iets niet weten over Huntelaar...

Wel lachen als het waar zou zijn en de mensen die hier dan zitten te klagen over Engelaar die voor 8 miljoen veelste duur is
  dinsdag 3 juni 2008 @ 08:32:32 #48
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_59083045
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 08:14 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik hoop dat 'ie het waard is ....
denk het niet
wat een geld zeg
pi_59083112
Als Sulejmani echt zoveel moet kosten moet je meteen de onderhandelingen staken.
A Is hij het waarschijnlijk niet waard
B Met dat geld kun je genoeg andere dingen doen

De situatie bij Ajax is nu ook niet zo hopeloos dat we 18 miljoen op tafel moeten leggen voor een groot talent. Investeer het dan maar eens in je scouting of jeugdopleiding en dan wacht ik nog wel 2 jaar op een succes. Maar goed, we zullen zien.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59083119
18 miljoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')