Het maakt me niet uit, zeg dan "tussen 9 en half 10?"quote:
En het is nog mijn schuld ook omdat ik ooit een maand geleden paiq noemdequote:(09:13:34 PM) *****: okay
(09:13:40 PM) *****: ik ga nu fietsen
(09:13:43 PM) *****: pff
(09:13:52 PM) JP: mag je hard fietsen wil je in de tijd terugreizen
(09:13:57 PM) *****: tsjah
(09:13:58 PM) *****: srry
(09:14:02 PM) *****: maareh
(09:14:06 PM) *****: 't is ook jouw schuld
(09:14:10 PM) JP:
(09:14:11 PM) *****: met je paiq
(09:14:19 PM) *****: zie je zo
Rustig, rustig.... je hebt de hele nacht nogquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit, zeg dan "tussen 9 en half 10?"
Maar 'beloof' niet wat je niet waar maakt.
Echt... het valt zo op bij onder-de-rivieren-volk.
'k Moet er morgen best wel heel erg enorm vroeg uitquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:15 schreef error het volgende:
Rustig, rustig.... je hebt de hele nacht nog
Dit is Dennis' voorspelquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:15 schreef error het volgende:
[..]
Rustig, rustig.... je hebt de hele nacht nog
Nou dan moet je flink door...eh... film kijken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Moet er morgen best wel heel erg enorm vroeg uit.
De vorige keren bleef het ook bij film kijken, dus dat ligt in de aard der verwachtingquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:16 schreef error het volgende:
Nou dan moet je flink door...eh... film kijken.
Google en word wijsquote:(btw wat is paiq?)
Resultaten behaald in het verleden enzo...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De vorige keren bleef het ook bij film kijken, dus dat ligt in de aard der verwachting.
[..]
Google en word wijs.
Tja, je kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De vorige keren bleef het ook bij film kijken, dus dat ligt in de aard der verwachting.
ah, nog niet eerder van gehoord. Hoe letterlijk bedoelen ze dat blootgeven?quote:Google en word wijs.
Ik ben een MBO'er hoor! (maar voel mij niet aangesproken, ik heb HBO ervaring in mijn zakquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik naast Brad nog geen enkele echt intelligente Amerikaan ben tegengekomen. 't Zijn wel allemaal van die MBO figuren (waarbij ik niet per se MBO'ers onderuit wil halen maar ik heb geen zin om te nuanceren).
Mijn rij-instructeur was trouwens een typische Republikein
Uhu had hem een keertje voorgesteld om hem de scene in Rotterdam te laten zien maar ja ik zit zelf niet meer inquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Cahir is inmiddels 17. Sterker nog, over een paar maanden gaat ie iets posten over zijn eerste rijles denk ik
Telt dat als je het niet afmaakt?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben een MBO'er hoor! (maar voel mij niet aangesproken, ik heb HBO ervaring in mijn zak)
Ag ok, ik geef het toe. Ik ben ontmaskerd. Maar ik ben niets meer dan een blowende, nergens voor geïnteresseerde, ongemotiveerde, eigenlijk alleen maar in pakwerk achter de lopende band werkende MBO'er. Ik doe het trouwens ook voor een briezer of een pakje sigaretten!quote:
overigens heb ik wel mijn P...quote:
Ja, niet fijn. Ook niet aan te raden als je condooms gebruikt, scheurt hij van!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:33 schreef wonderer het volgende:
Heeft iemand hier wel eens vaseline gebruikt als glijmiddel trouwens? Even OOC..
Dus eigenlijk glijdt 't niet erg goedquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja, niet fijn. Ook niet aan te raden als je condooms gebruikt, scheurt hij van!
Van beste vriendin kreeg ik te horen ben je in verwachting ofzo hoor al lang niets meer van je gehoord, een aantal anderen vrienden vroegen zich af of ik nog leefde. 2 maanden had ik eff geen zin, eff tijd voor mezelf heerlijk was het voor eff hoor tijd voor jezelf, heeft een mens soms nodig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |