edit: er was me al iemand voorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:26 schreef Cairon het volgende:
[..]
hij is niet de enige fokker anders
[ afbeelding ]
Yeps. Na een aantal jaar heb je zo'n eiland wel gezien. Ik zou eerst weer naar een ander eiland gaan, maar daar heb ik voor gepast. Toen diverse plekken in Europa, maar met uitzondering van Barcelona had ik daar eigenlijk ook geen zin in, dus gaan we weer naar NLquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:54 schreef wonderer het volgende:
je verhuizen? Waarheen? Waarom?
Moppersmurf!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Tsjee, nu nog een nieuwe 17-jarige in het topic, en dan komt Nathan misschien ook weer eens kijken..
begrijp ik goed dat er voor mij geen 17-jarige is?quote:
Dat zal wel weer even wennen worden... Wanneer gaat het gebeuren?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:56 schreef error het volgende:
[..]
Yeps. Na een aantal jaar heb je zo'n eiland wel gezien. Ik zou eerst weer naar een ander eiland gaan, maar daar heb ik voor gepast. Toen diverse plekken in Europa, maar met uitzondering van Barcelona had ik daar eigenlijk ook geen zin in, dus gaan we weer naar NL
Nope, alle jonkies hebben we weggepest. Alleen de uitgelubberde ouwe mannetjes zijn overgebleven. En wonderer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:59 schreef error het volgende:
[..]
begrijp ik goed dat er voor mij geen 17-jarige is?
Mijn vriendje zit er al en ik zal in de komende maanden volgen (omdat ik zo'n volgzaam tiepje benquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zal wel weer even wennen worden... Wanneer gaat het gebeuren?
Oei, afstand... sterktequote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:02 schreef error het volgende:
[..]
Mijn vriendje zit er al en ik zal in de komende maanden volgen (omdat ik zo'n volgzaam tiepje ben)
Mooi! Dan kunnen we een oude vellenmeet houdenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:02 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nope, alle jonkies hebben we weggepest. Alleen de uitgelubberde ouwe mannetjes zijn overgebleven. En wonderer.
Ja, maar jij ziet er niet jong uit. En van Cahir weten we niets, die is misschien wel 47, for all I know.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben heul niet oud. En Cahir is heul nog veul niet ouder.
Zegt ie...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben heul niet oud. En Cahir is heul nog veul niet ouder.
Cahir is inmiddels 17. Sterker nog, over een paar maanden gaat ie iets posten over zijn eerste rijles denk ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ja, maar jij ziet er niet jong uit. En van Cahir weten we niets, die is misschien wel 47, for all I know.
Thanx!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oei, afstand... sterkte
Waar kom je straks terecht, Amsterdam?
En ja hoor, het is weer een Brabanderquote:(07:53:41 PM) ******: jaja, 'k beloof zeker voor 9en bij jou te zijn...
(07:53:43 PM) ******: goed?
Meetings.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:06 schreef error het volgende:
[..]
Mooi! Dan kunnen we een oude vellenmeet houden![]()
Al ben ik wel een beetje bang voor oude mannetjes.
Nederlanders en hun klokquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En ja hoor, het is weer een Brabander.
Hij zal niet in de gaten gehad hebben dat de buschauffeurs nog steeds staken?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En ja hoor, het is weer een Brabander.
Gezelligquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:09 schreef error het volgende:
[..]
Thanx!
Het wordt in de buurt van Nijmegen (Gay Capital of Holland)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |