Omgekeerde wereldquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat had ik nou juist met paddo's.
Maar verder dan aangeschoten kom ik niet, toch eens proberen om echt straal lazerus te worden.
Mooi herkenbaar verwoord!quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geloof me, in het begin is het grappig, maar zodra je echt lazurus bent is het alles behalve funny. Draaierig, totaal scheef lopen, lantarenpalen omhelsen, op bankjes inslaap vallen, in bed gaan liggen en denken dat het bed ronddraait, willen kotsen maar het niet kunnen, niet kunnen slapen, niet wakker kunnen zijn, niet kunnen eten, niet niet kunnen eten, niet kunnen lopen, niet kunnen zitten
en de volgende ochtend, man o man o man
Ik ook !quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:36 schreef honda1990 het volgende:
Oja als ik teveel heb gezopen ga ik heel vaak met mn hand door mn haar, waarom geen idee
Vrij bewust? Men, ik ben nou 4x echt lam maar dan ook straal lam geweest. En al die 4x heb ik gaten in mn geheugen. Van 1 is het zelfs zo erg dat ik me maar 15 min van het hele feest herinner (bruiloft van iemand) ik met mn vent op die fiets was, GEEN idee heb hoe ik thuis ben gekomen, rond 03:00 met fiets en al bij de buren in de tuin lag, en mn vent heeft me naar boven moeten dragen, uit moeten kleden en in bed moeten leggen. En 15 min later heb ik de wasbak in de douche vol pizza lopen kotsen en dus nooit opgeruimdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:42 schreef GotC het volgende:
Dronken..liever nietIdd precies wat Qwea zegt.. vooral als je dan wil gaan slapen. Ogen dichtdoen is dan not done, want dan lijkt t net alsof je uit je bed gaat vallen etc
.
Al vind ik de acties zoals lantaarnpalen knuffelen, midden op straat gaan liggen etc wel leuk, maak het ook vrij bewust mee.
Ben liever aangeschoten: Gezellig, aanhankelijk, stomme maar toch grappige acties, meer durven, andere instelling ('ajoh, gewoon doen! Boeie wat dr verder kan gebeuren').
Ik steek dan vrijwel altijd mijn vinger in me keelquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
En als ik probeer te slapen dan en zodra ik m'n ogen dicht doet en alles begint te tollen denk ikokee dit was de laatste keer =(
Ja, maar dan nog maar zien dat je kán kotsen. Het kwam dus echt gewoon niet bij me hequote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik steek dan vrijwel altijd mijn vinger in me keel
Ook heb ik zoiets meegemaakt, maar dan in de discotheek en buitenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vrij bewust? Men, ik ben nou 4x echt lam maar dan ook straal lam geweest. En al die 4x heb ik gaten in mn geheugen. Van 1 is het zelfs zo erg dat ik me maar 15 min van het hele feest herinner (bruiloft van iemand) ik met mn vent op die fiets was, GEEN idee heb hoe ik thuis ben gekomen, rond 03:00 met fiets en al bij de buren in de tuin lag, en mn vent heeft me naar boven moeten dragen, uit moeten kleden en in bed moeten leggen. En 15 min later heb ik de wasbak in de douche vol pizza lopen kotsen en dus nooit opgeruimdEn dan 's morgens , als je wilt gaan douchen, gewoon vergeten zijn dat je hebt gekotst. En die geur als je die douchedeur open doet
Jezus christus.
Nee, zo dronken nooit meer
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:00 schreef Teteteterek het volgende:
Haha, dat ken ik. Te lam om een kotsreactie op te wekken. Enkel met de wc-borstel zou het kunnen lukken maar daar ben ik niet zo getraind in.
Ik was ook 16 geloof ik toen. "JEZUS WAT GAAT DAT BIER TRAAG. MN GLAS IS AL 5 MIN LEEG" en een half u later werdt het dus binnen 1 minuut bijgevuld. En ik maar zuipen en zuipenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:14 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ook heb ik zoiets meegemaakt, maar dan in de discotheek en buitenal mn maten naar buiten, ging ik op zo'n bankje liggen, probeerde ze me wakker te maken geen gehoor, pijnprikkels geprobeerd geen reactie. Ik reageerde alleen nog op een audio fragment van jiskefet. Dat van PEETOOR dan gingen m'n mondhoeken even omhoog. M'n maten hebben nog getwijfeld om de ambulance te bellen, toen toch maar m;n ouders gebeld. Toen ik wakker werd dacht ik wtf hoe ben ik naar huis gekomen, toen kwamen er langzaam fragmenten voorbij
![]()
Voorderest niks meer aan overgehouden behalve een heleboel schaamteIk schaam me er om maar aan de andere kant...ik heb het wel gehad. Ik was toen 16, in die tijd waren en klasgenoten die mij af gingen zeiken dat ik dat had gehad enzo, die jongens hebben het nu terwijl mij dat nooit meer zal gebeuren
Bij mij ook op koninginnenacht (misschien was ik 15 dat kan ook) och och och wat voelde ik me ziekquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was ook 16 geloof ik toen. "JEZUS WAT GAAT DAT BIER TRAAG. MN GLAS IS AL 5 MIN LEEG" en een half u later werdt het dus binnen 1 minuut bijgevuld. En ik maar zuipen en zuipenTis dat mn vriend zei "we gaan narr huis, je bent zat
" anders was ik nog lang niet weggegaan
Mn eerste keer echt echt echt dronken was op mn 14de. Daar ben ik echt dagen ziek van geweest. 90% van de klasgenoten die op dat feest waren uitgenodigd ook trouwens
gelul ik ben zovaak volledig out gegaan maar wist de volgende dag nog wel dat ik in de douche ben wezen kotsen omdat dat toen de beste optie leek aangezien de wc zo klein wasquote:Op maandag 2 juni 2008 22:29 schreef ganzenherder het volgende:
Als je echt dronken bent kun je je daar achteraf (bijna) niks van herinneren
hij zegt toch ook bijna....quote:Op maandag 23 juni 2008 17:34 schreef fm07 het volgende:
[..]
gelul ik ben zovaak volledig out gegaan maar wist de volgende dag nog wel dat ik in de douche ben wezen kotsen omdat dat toen de beste optie leek aangezien de wc zo klein was
Bijna is ook gelul gewoon een smoes die mensen gebruiken om hun achterlijke gedrag goed te praten de day afterquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 18:45 schreef fm07 het volgende:
[..]
Bijna is ook gelul gewoon een smoes die mensen gebruiken om hun achterlijke gedrag goed te praten de day after
En je kan vast nog beter rijden ook.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:54 schreef SHE het volgende:
ik ben nooit zo geniaal als de momenten dat ik aangeschoten ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |