Het neukt prima kan ik je vertellen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:44 schreef Logitik het volgende:
Ik slaap sinds enkele maanden op een hoogslaper, ik denk ook niet dat zo'n bed lekker neukt.
Ik hoop dattie um houdt!Geen biggen en nijlpaarden meenemen dus
Heb je een houten of een metalen? Dat ding van mijn kraakt als de helquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:34 schreef Peter.Petrelli het volgende:
[..]
Het neukt prima kan ik je vertellen!No problem!
Onzin!!!!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:03 schreef Yahan het volgende:
Het enige nadeel was de slijtplek aan de onderkant van de waterzak, die is in de 10 jaar dat ik hem had 3 keer opnieuw geplakt, verder viel het me niet tegen, maar op de boxspring gaat het allemaal wel wat makkelijker
quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:57 schreef patrickt37 het volgende:
TIP: Vul het bed met zout water. Hiervan gaat de mossel lekker open staan.
Daar maken ze alleen banken van ...quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:14 schreef Elketraz het volgende:
Waarom bestaat er eigenlijk geen zandbed?
Je hebt hem toch wel vast aan de muur gezet?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:44 schreef Logitik het volgende:
Ik slaap sinds enkele maanden op een hoogslaper, ik denk ook niet dat zo'n bed lekker neukt.
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:40 schreef siekman het volgende:
HET NEUKT WERKELIJK WAARDELOOS
idd je ligt onstabiel , je kan je niet ff lekker afzetten , en als je dan eindelijk een ritme hebt dat bevalt .
krijg je een tsunami van achteren lig je uit je ritme , prik je hem naast of je ligt op je nachtkastje![]()
En ik dacht toen ik hem kocht dat het zo lekker zou neuken
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:38 schreef Godshand het volgende:
6 jaar geleden eens gedaan op een waterbed van de broer van mn vriendin destijds..
waardeloos, we gingen het maar doen op een matras dat ernaast lag
Trust me... zet dat bed maar vast aan de muur want je wordt de volgende dag wakker met het bed midden in je kamer, of met koppijn omdat je met je bakkes tegen het plafond bent gekomen..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:44 schreef Logitik het volgende:
Moet je ook eerst ff beetje spuug op je eikel doen he..quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dar krijg ik zo'n schrale voorhuid van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |