Da's een gereformeerde gedachtequote:
Ben ik het niet mee eens! Ik oefen al 2 jaar en blijf het behelpen vindenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:43 schreef aijelt het volgende:
Tja, 't is techniek hè? Dus een paar keer flink oefenen en je wil niet meer anders :-)
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:40 schreef siekman het volgende:
HET NEUKT WERKELIJK WAARDELOOS
idd je ligt onstabiel , je kan je niet ff lekker afzetten , en als je dan eindelijk een ritme hebt dat bevalt .
krijg je een tsunami van achteren lig je uit je ritme , prik je hem naast of je ligt op je nachtkastje![]()
op de knieëen toch wel?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:33 schreef tong80 het volgende:
Dan kun je toch geen kracht zetten met je armen ?
Moet je eens aan het neuken zijn op een waterbed, terwijl er naast je een anders stel op hetzelde bed ligt te neuken, dat is pas echt lachen, 4 mensen die in hetzelfde ritme moeten bewegenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:40 schreef siekman het volgende:
idd je ligt onstabiel , je kan je niet ff lekker afzetten , en als je dan eindelijk een ritme hebt dat bevalt .
krijg je een tsunami van achteren lig je uit je ritme , prik je hem naast of je ligt op je nachtkastje![]()
En ik dacht toen ik hem kocht dat het zo lekker zou neuken
Homofoobquote:Op maandag 2 juni 2008 19:25 schreef siekman het volgende:
het gaat niet alleen om jou he , de vrouw wil ook genieten
Kijk, jij snapt het.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:41 schreef aijelt het volgende:
Het is echt een kwestie van ritme en gevoel en als je 't goed doet, is 't voor beiden (man en vrouw) een waar genot :-) [oh, voor de duidelijkheid, we doen het in een softside waterbed met gemiddelde stabilisatie].
Ik wilde daar een keer seks op toen ik dronken was.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:52 schreef Phoenix78 het volgende:
Dus een harde rand met een zak water zonder tussenschotten om het golven tegen te gaan.
Op internet aan een stuk door opscheppen over je bedprestaties, dat zegt ook wel weer watquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:12 schreef Phoenix78 het volgende:
Echt grappig al die mensen die hier ineens spontaan lopen bekennen dat ze een ramp in bed zijn...
Begrijpend lezen is ook een sportquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:12 schreef Phoenix78 het volgende:
Echt grappig al die mensen die hier ineens spontaan lopen bekennen dat ze een ramp in bed zijn...
Als iedereen altijd zo eerlijk zou zijn, dan zou de wereld er een stuk beter voorstaan.
nee, je neukt gewoon tussen de rand en de waterzak in...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:57 schreef E.T. het volgende:
Ongestabiliseerd hardside.. Geen enkel probleem
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:44 schreef Logitik het volgende:
Ik slaap sinds enkele maanden op een hoogslaper, ik denk ook niet dat zo'n bed lekker neukt.
Ik hoop dattie um houdt!Geen biggen en nijlpaarden meenemen dus
Ik vond het wel gaaf idd, vooral omdat er naast ons nog een stel lag te neuken, kon je lekker op hun stoten meedeinenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:57 schreef E.T. het volgende:
Ongestabiliseerd hardside.. Geen enkel probleem
quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:57 schreef patrickt37 het volgende:
TIP: Vul het bed met zout water. Hiervan gaat de mossel lekker open staan.
Wel eens op geneukt ?quote:
Nou noem dat maar het "enige" nadeelquote:Op maandag 2 juni 2008 18:42 schreef Lips het volgende:
Dat is inderdaad het enige nadeel aan een waterbed![]()
Het neukt niet prettig!!!
naturisme, en het slaapt niet zo lekker. wel nagedacht voor je dit posttequote:Op donderdag 5 juni 2008 02:14 schreef Elketraz het volgende:
Waarom bestaat er eigenlijk geen zandbed?
Dat komt niet door het zout, maar doordat je altijd na de postbode geweest is pas weer thuis komt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:57 schreef patrickt37 het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:43 schreef aijelt het volgende:
Tja, 't is techniek hè? Dus een paar keer flink oefenen en je wil niet meer anders :-)
Of je bent vreselijk dom of je hebt niet eens je erin verdiept. Op een waterbed kun je zeker kracht zetten alleen is het evenwicht eerder een probleem vanwege de golvende ondergrond. Beste methode? Zo weinig mogelijk bewegen.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:33 schreef tong80 het volgende:
Dan kun je toch geen kracht zetten met je armen ?
Goh dat wordt een spannende nacht danquote:Op maandag 9 juni 2008 14:44 schreef spy08 het volgende:
[..]
Of je bent vreselijk dom of je hebt niet eens je erin verdiept. Op een waterbed kun je zeker kracht zetten alleen is het evenwicht eerder een probleem vanwege de golvende ondergrond. Beste methode? Zo weinig mogelijk bewegen.![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik wilde daar een keer seks op toen ik dronken was.
Resultaat: 3 keer stoten en 3 weken met een hersenschudding in bed![]()
Ik verloor mn evenwicht, wilde de muur vastgrijpen, maar greep de TV die toch niet zo heel stabiel stond op dat hoge plankje![]()
Gelukkig was het niet mijn bed. Gelukkig ook niet mijn TV![]()
Die zou echt heeeeeel zwaar zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:14 schreef Elketraz het volgende:
1kg zand = 1kg waterquote:
Dat is afhankelijk van o.a. de korrelgrootte en samenstelling van het zandquote:
Ik wacht nooit tot ze vochtig zijn.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, je wacht tot je een erectie hebt en brengt die in bij het vochtige vrouwspersoon in kwestie... Dus eigenlijk net als op een gewoon bed.
Het neukt prima kan ik je vertellen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:44 schreef Logitik het volgende:
Ik slaap sinds enkele maanden op een hoogslaper, ik denk ook niet dat zo'n bed lekker neukt.
Heb je een houten of een metalen? Dat ding van mijn kraakt als de helquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:34 schreef Peter.Petrelli het volgende:
[..]
Het neukt prima kan ik je vertellen!No problem!
Onzin!!!!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:03 schreef Yahan het volgende:
Het enige nadeel was de slijtplek aan de onderkant van de waterzak, die is in de 10 jaar dat ik hem had 3 keer opnieuw geplakt, verder viel het me niet tegen, maar op de boxspring gaat het allemaal wel wat makkelijker
quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:57 schreef patrickt37 het volgende:
Daar maken ze alleen banken van ...quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:14 schreef Elketraz het volgende:
Je hebt hem toch wel vast aan de muur gezet?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:44 schreef Logitik het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:40 schreef siekman het volgende:
En ik dacht toen ik hem kocht dat het zo lekker zou neuken
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:38 schreef Godshand het volgende:
6 jaar geleden eens gedaan op een waterbed van de broer van mn vriendin destijds..
waardeloos, we gingen het maar doen op een matras dat ernaast lag
Trust me... zet dat bed maar vast aan de muur want je wordt de volgende dag wakker met het bed midden in je kamer, of met koppijn omdat je met je bakkes tegen het plafond bent gekomen..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:44 schreef Logitik het volgende:
Moet je ook eerst ff beetje spuug op je eikel doen he..quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dar krijg ik zo'n schrale voorhuid van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |