Op Tholen al wel? Waarom krijgen wij hier dan nietsquote:Op maandag 2 juni 2008 18:04 schreef Fredo55 het volgende:
Flinke donders hier, ik krijg de volle laag.
Schouwen dus ook nietquote:Op maandag 2 juni 2008 18:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Op Tholen al wel? Waarom krijgen wij hier dan niets.
ik zit nog met de laptop in de tuin, wel meer bewolking, maar nog niet echt dreigend.quote:
Vannacht misschien. Als ik de Europese buienradar bekijk, lijkt het vanavond vooral over zuidelijk Nederland te trekken.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:04 schreef Disorder het volgende:
Nog onweer in Salland vanavond?
Die bui die deze kant op kwam trekt naar België, wordt niets voor ons dus. Lijkt overigens wel of de temperatuur ná de bui weer op begint te lopen, voor de bui uit begon e.e.a. wat af te koelen, maar nu heeft de wind weer föhn temperatuur...quote:Op maandag 2 juni 2008 18:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gebeurt hier in tilburg vooralsnog erg weinig, paar druppels, hoop dreigen, wat bliksem in de verte.
niet?quote:
A v/d R ookquote:Op maandag 2 juni 2008 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
In R'dam ontstaat er een donkere vlek in de bewolking.. Zouden we dan eindelijk wat noemenswaardige regen + onweer krijgen?
Ik zat er 2sec geleden nog op, nu is ie wel down iddquote:
Serieus ? zaterdag middagnacht niets gemerkt > was bizar noodweer 10 km. van je vandaanquote:Op maandag 2 juni 2008 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het weekend is het in R'dam en Gouda niet meer dan wat miezerige regen geweest. Geen flits gezien
Ik ging om 01:00 naar bed en niks bijzonders in R'dam-Zuid geweest hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 18:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Serieus ? zaterdag middagnacht niets gemerkt > was bizar noodweer 10 km. van je vandaan
2 uur lang trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |