moet dat nou.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Bloedheet en brandende zon in Amsterdam, windstil
kijk uit voor te veel zon..........!!!!
[ afbeelding ]
Hier nog droog iigquote:Op maandag 2 juni 2008 17:34 schreef flugeltje het volgende:
Er komt vanuit de richting Eindhoven best wel een donker luchtje deze kant op zetten, iemand uit Eindhoven die me kan vertellen wat daar in zit?
Woensel Noord enkele druppels dus Flugeltje je hoeft vanuit ehv niet veel te verwachten.quote:
Het is iig een bjoetie zo te zienquote:Op maandag 2 juni 2008 17:35 schreef Fredo55 het volgende:
Ik denk zomaar dat die onweersbui die nu Brabant intrekt, gaat samenklonteren met dat onweerscomplex in Belgie.
Bij jullie ook wel die hele donkere lucht? Hij komt vanuit het Zuidoosten opzetten, dus ik nam aan dat ie vanuit Eindhoven kwam.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:37 schreef botterfly het volgende:
[..]
Woensel Noord enkele druppels dus Flugeltje je hoeft vanuit ehv niet veel te verwachten.
Het is hier inmiddels ook weer droog en het terras is zelfs niet helemaal nat.
Mmmwhaw, niet echt. Er zit een strook donkere lucht boven ons. En nu weer wat druppels en gerommel. Geen flitsen. Het koelt wel op een lekkere manier af.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij jullie ook wel die hele donkere lucht? Hij komt vanuit het Zuidoosten opzetten, dus ik nam aan dat ie vanuit Eindhoven kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |