Sluit me hier helemaal compleet bij aan. Al heb ik alleen beelden gevonden met Krol als linksback trouwensquote:Op maandag 2 juni 2008 16:34 schreef tong80 het volgende:
1 Frank Rijkaard --- Willem van Hanegem Rijkaard was een held. De schakel in het grote Milan. Maar Van Hanegem was een held in de eerste Nederlandse club die de EC-1 won en de beste speler op het WK-74
2 d Gullit Ronald Koeman Koeman was na Krol de beste laatste man die we hebben gehad. Maar Gullit is de speler met de grootste uitstraling. Met hem als aanvoerder stond je al met 1-0 voor
3 Dennis Bergkamp --- an CruijffHier is geen discussie mogelijk
4 Marco van Basten --- Edwin van der Sar Ik vond van Beveren beter. Kan me geen Nederlandse spitsen voorstellen buiten Cruijff die beter waren dan van Basten
Weet je dat Krol van oorsprong een rechtsbenige aanvaller is ?quote:Op maandag 2 juni 2008 16:47 schreef Solstice het volgende:
[..]
Sluit me hier helemaal compleet bij aan. Al heb ik alleen beelden gevonden met Krol als linksback trouwens.
Nee, al had ik wel een vermoeden dat hij in de jeugd voorin had gespeeld. Kapte ook tegen de grotere teams nog geregeld een mannetje uit op de linkerflank. Off-topic, maar weet je ook waarom en wanneer hij uiteindelijk laatste man is geworden?quote:Op maandag 2 juni 2008 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je dat Krol van oorsprong een rechtsbenige aanvaller is ?
Heeft jaren getraind op zijn linkerbeen en zie wat er van komt.
Ik bespeur een generatiekloofje.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:58 schreef methodmich het volgende:
1 Frank Rijkaard
2 Ronald Koeman
3 Dennis Bergkamp
4 Marco van Basten
Hier sluit ik me volledig bij aan.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:34 schreef tong80 het volgende:
1 Frank Rijkaard --- Willem van Hanegem Rijkaard was een held. De schakel in het grote Milan. Maar Van Hanegem was een held in de eerste Nederlandse club die de EC-1 won en de beste speler op het WK-74
2 Ruud Gullit Ronald Koeman Koeman was na Krol de beste laatste man die we hebben gehad. Maar Gullit is de speler met de grootste uitstraling. Met hem als aanvoerder stond je al met 1-0 voor
3 Dennis Bergkamp --- Johan CruijffHier is geen discussie mogelijk
4 Marco van Basten --- Edwin van der Sar Ik vond van Beveren beter. Kan me geen Nederlandse spitsen voorstellen buiten Cruijff die beter waren dan van Basten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |