quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:58 schreef GuyFawkes het volgende:
Die laatste is gewoon een normale vent.
Overdrijven is ook een kunstquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:40 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Die gozer heeft een heel tapijt op z'n onderarmen
Vooral die gast z'n wenkbrauwen. Echt hi-la-risch!quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:01 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
"ik @ madam toeso was guzellig he meiduh"
Jezus, die onderste lijkt een plastic popquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:01 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
"Picca is niet helemaal goed, hij is toevallig genomen jeweetz"
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet, dat is natuurlijk zijn inloop drankkast
Vooral die ene fles cola erbij, handig voor het mixen van al die "sterke drank"...quote:
Dit is echt het meest kansloze wat ik ooit gelezen hebquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:55 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.superdudes.nl/showtopic/736710
Vanaf onderaan pagina 2.
Ze kunnen het niet hebben dat ik het niet met ze eens ben.
ik weet niet waar jij naar buiten gaat, maar hier loopt niemand met zulke armharen.... niet dat ik er op let overigens...quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:24 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Gast als ik over straat loop kom ik honderd van zo een mannen tegen, niets speciaals aan dus.
6. Sowieso foto's te maken in een spiegelquote:Op donderdag 3 juli 2008 01:07 schreef honda1990 het volgende:
[quote]Op donderdag 3 juli 2008 01:04 schreef ThomazZ87 het volgende:
[ afbeelding ]
Die gasten zijn tè dom om:
1. De flitser uit te zetten.
2. De datum in te stellen van hun camera.
3. Een fatsoenlijke locatie te zoeken voor de foto.
4. Dat fucking petje niet als een imbiciel te dragen.
5. Door te hebben, dat je geen zonnebril ophoeft in een badkamer.
2 guys 1 mirrorquote:Op donderdag 3 juli 2008 01:04 schreef ThomazZ87 het volgende:
[ afbeelding ]
Die gasten zijn tè dom om:
1. De flitser uit te zetten.
2. De datum in te stellen van hun camera.
3. Een fatsoenlijke locatie te zoeken voor de foto.
4. Dat fucking petje niet als een imbiciel te dragen.
8. Boxen in hun douchekabine te zetten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:28 schreef Moozze het volgende:
[..]
6. Sowieso foto's te maken in een spiegel
7. Een hele vieze spiegel te gebruiken
Die onderste gast ziet er een beetje uit als een lampiequote:Op woensdag 2 juli 2008 12:01 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is level 2. Je moet eerst dit topic uitspelen op 100%.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:57 schreef Moozze het volgende:
Waar is het breezertopic? Ik kan m niet vinden en het klinkt leuk!
9. De camera recht te houden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:17 schreef honda1990 het volgende:
[..]
8. Boxen in hun douchekabine te zetten.
Ben druk bezig...quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:56 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Dat is level 2. Je moet eerst dit topic uitspelen op 100%.
lol die bandana ookquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:28 schreef BoemBats het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een baas, ik hou het zakelijk
Een oud Hollandsch spreekwoord luydt: Leedvermaeck is het beste vermaeckquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:20 schreef Wouter2006 het volgende:
echt verschrikkelijk die gasten, maar ook zeker lachwekkend
Bende? Kamer??quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou me doodschamen als ik haar was, wát een teringbende in die kamer.
Zo die heeft een lekker ding uitgekozen...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:22 schreef JeroenV het volgende:
Die linker lijkt op de vriend van mijn nicht
Ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:15 schreef BonJovi het volgende:
Grapjes maken over dode mensen gaat te ver
Denk je dat hij echt dood is dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:15 schreef BonJovi het volgende:
Grapjes maken over dode mensen gaat te ver, dit topic is bedoeld om sjonnies en anita's uit te lachen.
Die laatstequote:Op woensdag 2 juli 2008 12:01 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is toch een pop?quote:Op zondag 6 juli 2008 03:58 schreef Vodkadruppel het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben die 2 nou dezelfde lippenstift op of is die van die 'gast' nog rozer?
Serieus, wat denken ze hiermee te bereiken..!?quote:
Die hebben collectief voor het uitgaan hun vingertjes een kwartiertje in het stopcontact gestoken lijkt het welquote:
haha, dat topic.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:30 schreef TheSiege het volgende:
http://www.superdudes.nl/showtopic/736710/12
Ben ik nou de enige die me hier gewoon kwaad om kan maken? Dat zulke mensen later een hoge functie (voor zover mogelijk) moeten vervullen. We are doomed.
quote:so haha, allemaal fans hahahaha Smilie en we dragen die znnebrille gwn omdat dat:
1] helpt tege sigaretten rook in je ogen en tege rookmachines Smilie
2] Idd als je een paar blows op heb gaan je ogen hangen, en dat hoeft nie iedereen te sien Smilie
3] Je kan blijve kijke naar die dames sonder dat sei t weten Smilie
dus fuck jullie allemaal Smilie
Opzich zit er nog een prima kont aan, maar wat een foute typequote:Op maandag 7 juli 2008 12:32 schreef Enfermera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie ook hier het profiel van deze trailerparkho![]()
Ach daar groei je uit..quote:Op maandag 7 juli 2008 01:30 schreef TheSiege het volgende:
Ben ik nou de enige die me hier gewoon kwaad om kan maken? Dat zulke mensen later een hoge functie (voor zover mogelijk) moeten vervullen. We are doomed.
Mijn topicquote:Op maandag 7 juli 2008 01:30 schreef TheSiege het volgende:
die link is niet naar het profiel maar naar de foto zelf...quote:Op maandag 7 juli 2008 12:32 schreef Enfermera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie ook hier het profiel van deze trailerparkho![]()
kom online jij!quote:Op maandag 7 juli 2008 15:32 schreef Nemain het volgende:
Veeg me op![]()
Schaamteloze TVP, heerlijk topique voor een vrije maandagmiddag.
ligt het nou aan mij of zijn al die meiden te lelijk voor woorden. Vooral met dat pruilmondje van hunquote:
jij snapt m niet helemaalquote:Op maandag 7 juli 2008 16:04 schreef irencus het volgende:
[..]
ligt het nou aan mij of zijn al die meiden te lelijk voor woorden. Vooral met dat pruilmondje van hun
quote:
Sowwy. Hier dan de goeie.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:33 schreef DomMAXx het volgende:
[..]
die link is niet naar het profiel maar naar de foto zelf...
Valt je niks op aan de lippen van de dames?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:04 schreef irencus het volgende:
[..]
ligt het nou aan mij of zijn al die meiden te lelijk voor woorden. Vooral met dat pruilmondje van hun
vriend...het is gefotofoktquote:Op maandag 7 juli 2008 16:04 schreef irencus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juli 2008 16:04 schreef irencus het volgende:
[..]
Ja, lekker ding gek!quote:Op maandag 7 juli 2008 19:47 schreef ADPM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook wel een mooie jongen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |