omdat ik de VMware image met Win2K3 + exchange + apache + IIS, en nog een sloot software, niet op mijn game pc wil hebben draaien? (dan krijg je zo'n verkeerde verdeling van je ram..)quote:
quote:<Hiroe> he was dressed as a big fuckin devil
<Hiroe> like, HUGE costume
<Hiroe> 8-foot lizard wings, giant horns on the head
<Hiroe> at some anime con in california
<Hiroe> they were double booked with a southern Baptist group in the same hotel
<Hiroe> he's riding the elevator down to the con space
<Hiroe> doors open, little old baptist woman standing there
<Hiroe> he just says "Going Down" in his best evil voice
Mja wat is energie zuinig?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:45 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik zou een goedkoop pc'tje kopen... Veel goedkoper en zuiniger. Zelf heb ik een leuk asusbordje met geintegreerde videokaart en een athlon X2 3600+ als server, kostte geen drol en is energiezuinig.
geen 8800GT in een server gooien b.v.?quote:
Zuiniger dan de gemiddelde huis-tuin-en-keuken-pc. Daarvoor had ik een Athlon XP 2600+ met 6600GT, die stookte toch zeker meer. Ik kan je geen getallen geven, maar het verbruiksmetertje (lees: rijtje LED's) op mijn UPS gaf bijna een halvering aan.quote:
* WyriHaximus is al de hele avond phpbb3 code aan het door baggeren en veronica kijkenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:12 schreef Merovingian het volgende:
Is er nog iemand die niet schaapachtig oranjegekleed naar voetbal zit te kijken?
Ik heb wel zitten kijken en veel te veel bier opquote:Op maandag 9 juni 2008 22:12 schreef Merovingian het volgende:
Is er nog iemand die niet schaapachtig oranjegekleed naar voetbal zit te kijken?
ik ben naar scheveningen gegaan om uit eten te gaan...quote:Op maandag 9 juni 2008 22:12 schreef Merovingian het volgende:
Je bedoelt zeker Amerikaanse versie ipv Engelse?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 06:35 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Heb ik een compact camera aangeschaft, blijkt het een engelse versie te zijn. Alleen bv in NTSC opnemen voor video, en geen nederlandse oplader. Gelijk maar gemaild, want dit slaat nergens op natuurlijk
Net zon gevalletje als dat ik mijn Nokia N73 haalde bij de T for Telecom, thuis doos openmaken, Arabische toetsenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 06:35 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Heb ik een compact camera aangeschaft, blijkt het een engelse versie te zijn. Alleen bv in NTSC opnemen voor video, en geen nederlandse oplader. Gelijk maar gemaild, want dit slaat nergens op natuurlijk
Fucking greatquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:22 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge* WyriHaximus is ook eens uit bed gekomen
![]()
[ afbeelding ]
dan is het tenminste nog een uitdaging om te bellenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Net zon gevalletje als dat ik mijn Nokia N73 haalde bij de T for Telecom, thuis doos openmaken, Arabische toetsen
Wij gaan niet jou schoolopdrachten zitten maken hequote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:41 schreef Geqxon het volgende:
Iemand toevallig tips voor een LDAP server voor mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |