Ik zat net ook wat leuke stukjes uit te zoeken om hier te posten (o.a. dat ze kwaad werd toen die Martijn haar vroeg of ze zelf wel te vertrouwen was terwijl ze ondertussen inderdaad nog met die Ronald en Wouter liep te zooienquote:Op maandag 16 juni 2008 16:14 schreef kthxbye het volgende:
Ik hou op met quoten, echt elke dag is er weer iets om kapot om te gaan![]()
Mein Gottquote:Ik werd boos en verdrietig. Waarom had hij gezegd dat hij kon, terwijl hij helemaal niet kon! Bovendien, het was allemaal mijn schuld! Als ik niet geboren was, of mij tenminste fatsoenlijk had gedragen tegenover mijn ouders, dan had ik zelf een vader gehad die mij zou helpen! Als ik vroeger niet dag en nacht gestresst was geweest, had ik misschien gewoon gaan groeien en had ik niet zoveel moeite gehad met grote boodschappen. Als ik op mijn 18e niet bang was om te gaan autorijden had ik misschien nu zelf met de auto die boodschappen kunnen doen! Dan had ik groter geweest en normaal kunnen eten zonder gelijk een dikke vetzak te worden. Ik haat mijzelf!!!
Dát is het dus! Alleen genieen kunnen eerlijk over haar oordelen, wij normale zielen zijn daar gewoon te dom voor!quote:Wedden dat weer heel blogland op tilt gaat dat ik mij aanstel, dat ik zeik, dat ik zielig ben, dat ik gewoon eens blij moet zijn, moet stoppen negatief te doen, vooral niet hoogbegaafd ben want iedereen weet dat zo goed, ongeacht of ze wel of geen iq hebben dat het niveau van hoogbegaafdheid bereikt.
You're evilquote:Op maandag 16 juni 2008 19:17 schreef mspoez het volgende:
Ik heb even gevraagd of ze niet ook hoogsensitief is misschien
Ik ben dus ook echt verslaafd.. Of meer ontzettend begaanquote:Op maandag 16 juni 2008 23:53 schreef Locusta het volgende:
Oh-mijn-God!![]()
Ik ben echt volkomen geboeid door de in en in trieste persoonlijkheid van de caviafokkende, hoogbegaafde (!!), achterlijke trut
![]()
Dit moet wel nep zijn.... ik kan me niet voorstellen dat zo'n persoon echt bestaat![]()
En idd, meer info.... hyves, anyone.... ?
Zou het dan niet ontzettend tof zijn als iemand van ons dit aan haar kan vertellen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben dus ook echt verslaafd.. Of meer ontzettend begaan. Hoe meer ik lees, hoe zieliger ik het eigenlijk vind. Ik probeer steeds een reactie te bedenken waardoor ze misschien het licht ziet en zich niet meer zo achterlijk gedraagt. Er is echt iets grondig mis met haar.
quote:Hallo,
Dank je wel voor je (precies goede) reactie!
Bedankt voor je tip, ik heb het bekeken en gelezen. Ik kom niet aan de score van hoog sensitief.
Ik weet wel dat overgevoeligheid voor o.a. geluid en drukte ook "kenmerk" is van hoogbegaafdheid.
Het velen denken ook. "Onze" hersenen staan geen seconde stil.
Soms zou ik wel eens met iemand hier door de stad willen lopen en mijn gedachten hardop uitspreken,
denk dat de persoon zich rot zou schrikken. Het is bij mij niet een kwestie van de dingen die voor mij zijn, maar
tegelijkertijd ook afstand van dingen achter mij, geluiden, personen/verkeer, stoplicht dat je rood/groen hoort tikken, volgorde van winkels die ik weet uit herinnering enzovoort.
Met Martijn heb ik geen contact meer. Soms nog kort, maar meestal blok ik hem snel (paar minuten) weer omdat het niet lekker gaat.
Nogmaals, bedankt voor je lieve reactie!
ik begin het ook een beetje zielig te vinden. maargoed ze is autistisch dus kan er niet zoveel aan doenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik ben dus ook echt verslaafd.. Of meer ontzettend begaan. Hoe meer ik lees, hoe zieliger ik het eigenlijk vind. Ik probeer steeds een reactie te bedenken waardoor ze misschien het licht ziet en zich niet meer zo achterlijk gedraagt. Er is echt iets grondig mis met haar.
Ik heb ook iets in die geest achtergelaten op het blog, (ging wat mis met de verificatie, hoop dat het aangekomen is) Ik hoop ook dat ze inziet dat ze het zelf allemaal doet en dat er niet overal rotmensen zijn. Maar waarschijnlijk zal ze zulke reacties weer als negatief doen zien, en klagen dat niemand ziet hoe alleen ze is..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik probeer steeds een reactie te bedenken waardoor ze misschien het licht ziet en zich niet meer zo achterlijk gedraagt.
Daar dacht ik ook al aan.. klinkt meer als BL dan als HB..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:35 schreef mighty_myte het volgende:
vorige week heb ik onder de naam 'Sjakie' gevraagd of ze geen borderliner was,
maar het lag allemaal aan haar hoogbegaafdheid - antwoordde ze in haar blog.
Japs?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:26 schreef jusdOrange het volgende:
Volgens mij is dat vreemde vogeltje ons voor de gek aan het houden.
*Reactie ingezonden!quote:
Hehe, ik laat wel weten wat eruit komt. Waarschijnlijk niks aangezien ik niet in de aangegeven leeftijdsklasse valquote:
ADHD dus. Komt vaak voor in combinatie met autistische stoornissen.quote:Bedankt voor je tip, ik heb het bekeken en gelezen. Ik kom niet aan de score van hoog sensitief.
Ik weet wel dat overgevoeligheid voor o.a. geluid en drukte ook "kenmerk" is van hoogbegaafdheid.
Het velen denken ook. "Onze" hersenen staan geen seconde stil.
Soms zou ik wel eens met iemand hier door de stad willen lopen en mijn gedachten hardop uitspreken,
denk dat de persoon zich rot zou schrikken. Het is bij mij niet een kwestie van de dingen die voor mij zijn, maar
tegelijkertijd ook afstand van dingen achter mij, geluiden, personen/verkeer, stoplicht dat je rood/groen hoort tikken, volgorde van winkels die ik weet uit herinnering enzovoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |