abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59361815
quote:
Soms denk ik dat elke hb'er een gebiedje heeft waar hij of zij perfectionistisch in of over is. Ik ben erg gefocust op taal. Niet zozeer op d's en t's (die doe ik vaak fout). Maar ik let wel veel op goede woord en zin-gebruik.
Dit wijf is echt geniaaaaaal _!
quote:
Maar ook creatieve spelletjes ermee vind ik erg leuk. En ik kan er enorm over vallen als ik bijvoorbeeld sms met woordenboek aan, dat het woordje "of" dan vervangen is door "me" en iemand dat dan niet snapt. Dus bijvoorbeeld "Wil je witbrood me bruinbrood" ipv "wil je witbrood of bruinbrood" Dan krijg ik smsje "me?" dan denk ik echt "Kan je niet zelf nadenken ofzo?" Dan kan ik echt compleet omslaan en echt gefrustreerd zijn!
Iemand meer informatie over haar, een hyves ofzo? Wil echt weten hoe ze eruitziet
pi_59362055
quote:
Gister weer ruim 60 unieke bezoekers op de site. Leuk, maar spannend/eng. Waar komen de mensen vandaan ineens? En niemand reageert meer. Why?
hahahah
pi_59364165
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:37 schreef kthxbye het volgende:

[..]

hahahah
Wie gaat er even flink F5'en met proxy's ?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_59364387
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:27 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Dit wijf is echt geniaaaaaal _!
[..]

Ik word er gewoon bang van. Sommige mensen zijn niet van deze planeet, weet je. Wat zal ze eenzaam zijn
  vrijdag 13 juni 2008 @ 15:08:50 #105
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59364507
quote:
Waar komen de mensen vandaan ineens? En niemand reageert meer. Why?
Als iemand haar even vertelt waar al die views vandaan komen komt ze misschien in R&P posten, hebben we een soort nieuwe MienDobbelsteen!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_59364616
quote:
Ze vertelde dat 1 kind niet komt, hij ligt in het ziekenhuis met pseudocroup ofzoiets, geen idee hoe je het schrijft.
quote:
Ja oke, dat ik regelmatig bij het rechte eind heb, dat kan bedreigend werken voor haar. Ik kan mij voorstellen dat het rot voelt als jij ergens dagen/weken/maanden over doet en er komt een "snotneus" van 21 die alles binnen no-time feilloos weet, dat de lol er dan snel af is en dat rot kan voelen. Jaloers misschien wel? Daarom: Hoogbegaafd zijn is een vloek! Ik bedoel het echt niet rot dat ik het zo vaak bij het rechte eind heb. Maar wat moet ik dan? Liegen? Zwijgen? Dom doen?
Hier hoef ik niets aan toe te voegen
pi_59364697
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:09 schreef mspoez het volgende:

[..]

zal ik je even PBen, Soylent, waar je het vinden kan?
Yes please.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_59366248
Mijn god, die vreemde vogeltjes blog
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
pi_59367033
ik ben em nu helemaal vanaf het begin aan het lezen
http://hetvreemdevogeltje(...)g/2007/09/index.html
zit toch op stage

-edit- wel interessant want het begint gewoon met een heel saai leven (school, oppassen, chatbox, hamsters). ze vindt zichzelf nog niet zo zielig en loopt ook nog niet zo te klagen. is wel heel onzeker enzo
pi_59367115
ohnee, het is altijd al een jankzak geweest
quote:
Even een woordenwisseling met mijn vader. Hij had gister gereageerd op mijn mail over de menu kaart van school. Ik vond de mail nogal rot en was daar boos / gekwetst over. Bevestiging waarom ik toch steeds vanalles voor allerlei mensen verzweeg. Zulk gedrag als mijn vader. Ik negeerde hem veel op het feestje. Als hij wat zei deed ik aardig maar ongeinteresseerd. Hij voelde dat en zei daarom maar letterlijk dat hij het niet zo bedoelt had.
Dat waardeer ik wel en het is goed dat hij dat zegt. Maar hij kan het niet aan, dat sommige dingen "zijn fout" zijn. Het moet altijd aan mij liggen. Ik had het anders op moeten vatten, in plaats van dat hij het wellicht anders had kunnen zeggen. Ik maak hem mijn standpunt duidelijk en ga verder met mijn "je bent er maar daar is alles mee gezegd - houding". Je gaat ergens anders zitten. Prima doe je ding.
quote:
Ik vertel je dat je volgende keer hier niet moet schrikken. De halve krat bier die 4-6 weken geleden nog in mijn koelkast lag, is op. Ik drink tegenwoordig met mijn bovenbuurmeisje, en dat gaat in een lekker tempo.
pfzoo: 12 biertjes in 6 weken? 2 biertjes per week? kijk je uit!
pi_59367202
Heeft MienDobbelsteen dat blog nog (of heette ze nu ook weer, Vrouwtje Theelepel o.i.d..) ?

Dat vond ik altijd wel vermakelijk. Vond zichzelf enorm getalenteerd, maar dan wel leven op een uitkering, een zoontje hebben dat niet bij je mag wonen en schommelen tussen anorexia en boulimia. En maar zichzelf blijven afvragen waarom niemand haar talenten toch zag .
  vrijdag 13 juni 2008 @ 17:16:54 #112
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_59367856
Mijn GOD wat is die VreemdeVogeltje een debiel persoon zeg. En dat gemekker over d'r onbegrepen hoogbegaafdheid . Hilarisch echt.
pi_59367973
Ik vind http://www.passiveaggressivenotes.com/ trouwens ook altijd hilarisch .
pi_59368108
quote:
Hele weblog uitgeprint, wat schrijf ik soms mooi!
Meid hou toch op je schrijft bijna in telegramstijl
  vrijdag 13 juni 2008 @ 17:28:39 #115
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_59368152
quote:
Hij bleek gigantische hoofdpijn te hebben en niet meer te weten waar hij het zoeken moest van de pijn. Hersenbloeding!!! Schoot direct als oorzaak door mijn hoofd. Ze verteld verder. Ze had de dokter gebeld die kwam meteen en die belde 112. Hij had een beroerte, een hersenbloeding. *Echt, mijn inschattingsvermogen...*
Echt, wat een ongevoelige randdebielerige trol.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 17:33:19 #116
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_59368253
quote:
Ik heb een heel sterk voorgevoel dat het een jongetje word. Waarom? Het kan net zo goed een meisje worden! Zou toch maf wezen, stel dat het echt een jongetje word...
Ja, stel dat het echt een jongetje wordt! Ik bedoel, maar 50% kans!!!!!!!! . Misschien is niet alleen hoogbegaafd, maar ook helderziend!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 19:10:28 #117
203244 OreoAddict
Oreo! Oreo! Oreo! Oreo!
pi_59370577
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 12:19 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Je blijft ook aan korstjes krabben, zo'n soort verslaving..
ja.......volgens mij heb ik hulp nodig...

en weer verder lezen!
pi_59370826
Ik ben blij dat jullie voor mij "The best of..." selecteren.
pi_59433643
quote:
Ze wil in de vakantie wel weer wat leuks met me doen. Ik vraag haar waarom. Omdat zij het wil of voor mij? "Ook omdat ik dat leuk vind" Precies: óók... Dus zeker 50% om mij een plezier te doen. Ze wil met me uit, naar de kroeg. Ik ben bang 's avonds op straat, bang in een vreemde stad/plaats/dorp. Bang in kroegen voor al die vreemde mensen. En bang voor mensen die dronken zijn. Kortom: 4x nee.
pi_59435107
quote:
En dan te bedenken dat ik een paar maanden geleden nog zo onzeker was, stilletjes, weinig durfde, weinig aansluiting vond met leeftijdgenoten, best wel negatief was, noem maar op.
_!
quote:
Gisteravond, nadat ik me weblog had geschreven, een jongen ontmoet op de zinnchat. Hij heet Martijn, 24 jaar en hij woont in Diemen. Dat is ongeveer een half uur bij mij vandaan. We raakten in privegesprek aan de praat en al vrij snel elkaar op msn toegevoegd. Een paar uur zitten msnnen en het was heel gezellig.

Na een hele tijd de webcams aangedaan. We waren beide meteen compleet verliefd en heel erg zenuwachtig. Daar heel open over gesproken, en afgesproken dat we het rustig aan zouden doen, maar dat we elkaar misschien wel eens zouden ontmoeten. De zenuwen werden met de minuut erger, we lachten veel naar elkaar en werden gewoon allebei gek van de heftige gevoelens. We hadden even zoiets van we gaan nu naar elkaar toe. Maar dat hebben we niet gedaan.

We hadden afgesproken dat we elkaar vandaag zouden ontmoeten. Hij zou nog een tijd smssen morgen. Om 1:30 's nachts gestopt met msnnen en om 2:00 nog een weltrusten-smsje gekregen.

Vanochtend om 11:00 weer op msn gezeten, met de cams aan. Het was nog even fijn en leuk als gister. Eerst zouden we om 15:00 afspreken. Daarna hadden we besloten om het niet doen. Om weer iets later toch maar wel af te spreken. We wilden elkaar allebei graag zien. Maar wilden het allebei niet té snel laten gaan. Dat we achteraf spijt zouden krijgen.

Om half vijf was hij op het station. In het begin heel zenuwachtig, maar het voelde goed. Dvd van 40 days, 40 nights in de laptop gedaan. Weinig van de film gekeken. Meteen in zijn armen gaan zitten en vrij snel wat gekieteld, gestoeid, geknuffeld en noem maar op.
Het voelde heel goed en fijn.

Van het een kwam het ander. Tussendoor steeds bewust besproken of het wel goed voelt en of het wel goed is verder te gaan. Ook benoemd dat als onze gevoelens niet bleven, we het dan in elk geval nu fijn zouden hebben, dat we dan ook eerlijk zijn als het gevoel er niet (meer) is. We wilden het allebei en we zijn verder gegaan. Mijn eerste keer is een feit. Hij was heel lief en het was heel fijn. Hij vroeg of ik zijn vriendinnetje wil zijn, en ik heb ja gezegd.

Om 21:00 samen naar het station gelopen. Hij ging met de bus en trein weer terug naar huis. Daarna nog paar keer gesmst. Ik weet niet of het goed is geweest. Ik heb niet het idee dat ik er spijt van heb. Maar ik denk wel dat hij meer verliefd is op mij dan ik op hem. Hoewel ik hem echt ook heel leuk vind! Ik heb echt van hem genoten, ik was echt opgewonden en ik wilde het!

Maar ik ben benieuwd hoe ik er over een paar dagen over denk. Of het dan nog steeds goed voelt. Of ik dan niet spijt heb. Maar ook of hij er dan nog zo over denkt. We kennen elkaar zo kort en hebben eigenlijk zoveel gedaan. Misschien niet goed. Maar het voelde wel goed. Of moest het gewoon zo zijn? Als les voor mij hoe het moet? Of als les hoe het zit qua sociale contacten en liefde? Of omdat we beide liefde, knuffels, sex en aandacht nodig hadden?

Vreemd Vogeltje
_! _!
  maandag 16 juni 2008 @ 16:11:28 #121
182538 jusdOrange
Limoentjesfr3sh
pi_59435136
quote:
Vanochtend om 10u wakker geworden. Half afwezig maar snel opgestaan, laptop aan, aangekleed enzovoort. Met de beestjes naar de dierenwinkel. Tussen 11 en 12 zou ik daar nagels laten knippen. Onderweg Bob tegengekomen, die ik ken van Kamp met verstandelijk gehandicapten. Toen hij wilde dat ik in zijn armen kwam liggen. Nu liep hij daar met vrouw en dochter. Wazige gast.
Ah, kamp met verstandelijk gehandicapten.
Hoogbegaafde verstandelijk gehandicapten.
pi_59435193
quote:
Vannacht is Martijn weer blijven slapen. Ja het was wel fijn. Samen broodjes gegeten en Spongebob & Mickey Mouse gekeken. Heerlijk! Domme tv op de vroege ochtend! Daarna raakte we aan de praat over de GTP site's. Hij werd boos toen ik zei dat er in de chat zo weinig geband werd... Waarop hij aangaf dat er wel eens iets gebeurt is daar... Na héél veel op hem inpraten en dreigen hem buiten te zetten (maar dan is het uit ook) vertelde hij wat er was gebeurt. Hij had een keer ban gekregen, terwijl hij volgens zijn zeggen, eerlijk had gespaard. Account kwijt. Hij was boos en heeft valse accounts aangemaakt. Ze zijn daarachter gekomen en hij heeft 50,- uitbetaald gekregen waar hij geen recht op had, en de site-eigenaren moesten 100-den euro's aan de sponsors betalen.

Ik heb hem toen vriendelijk verzocht weg te gaan, dat ik na wilde denken. Daarop reageerde hij nogal bod van ik maak zelf wel uit wanneer ik ga. Ik vind dat niet prettig. Maargoed. Hij ging uiteindelijk wel. Hij zei dat hij me de tijd zou geven. *Fijn*
Ik hou op met quoten, echt elke dag is er weer iets om kapot om te gaan Wat een vreselijke jankzak maar o zo verslavend om te blijven lezen..
pi_59436278
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:11 schreef jusdOrange het volgende:

[..]

Ah, kamp met verstandelijk gehandicapten.
Hoogbegaafde verstandelijk gehandicapten.
Bob-de Bordeliner-Batser
pi_59436411
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:14 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik hou op met quoten, echt elke dag is er weer iets om kapot om te gaan Wat een vreselijke jankzak [afbeelding] maar o zo verslavend om te blijven lezen..
jeez waar gáát dat over .
pi_59436496
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 17:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind http://www.passiveaggressivenotes.com/ trouwens ook altijd hilarisch .
Vette site, zit er al de halve dag te lezen, heerlijk.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')