Waarom zei je "gadverdamme" dan?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:24 schreef noekje het volgende:
Ik ga even koffie drinken. Geile stem, man!
Het eerste wat ik zei was,' gadverdamme!'
Da's een leuke binnenkomer, niet?
Waarom zei je gadverdamme? Zenuwen?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:24 schreef noekje het volgende:
Ik ga even koffie drinken. Geile stem, man!
Het eerste wat ik zei was,' gadverdamme!'
Da's een leuke binnenkomer, niet?
Eigenlijk ook te warm onder de dekens, die laptop op mn schoot is al een kruik op zich.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom onder de dekens vandaan jij, hup. Hupert op FOK!, dat mag je niet missen.
Omdat Huub iedereen ziektes wenst en discrimineert..aldus de Antilliaanse Ratquote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:25 schreef dgk_fan het volgende:
HUUB HUUB ! Heb jij het telefoonnummer van Dennis ????
Weet ik veel. Heb het goedgemaakt door te zeggen dat ik een vuige Huubgroupie was.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:26 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk ook te warm onder de dekens, die laptop op mn schoot is al een kruik op zich.
HOI HUUB!
Ik heb maar 3 keer gesms-ed maar ik val wel in de doelgroep van kansloze, zieke huisvrouwen, maar ik heb geen uitkering, voldoe ik nog wel aan de eisen nu ?
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Weet ik veel. Heb het goedgemaakt door te zeggen dat ik een vuige Huubgroupie was.
Hij was bij Claire thuis. Jeweets, Claire..
Vaagquote:
Die is net door Marky omhoggekickt, dat zou ook kunnen, dan redigeren we hem wel naar de COS!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zou hij wel in de COS komen? Misschien gaat hij wel naar het Huub Topic.......
Mja, ik heb hem al gevraagd hierheen te komen, waar de echte Huub fans zitten.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat motte we niet hebben .... ff deze COS volbaggeren en dan een welkom-huub COSquote:Op maandag 2 juni 2008 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:29 schreef Scandalous het volgende:
Moest ze ff opnieuw uplooien,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(al die actie, voor niets)
Die mag Yvonne of Gert bellen!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:29 schreef mootie het volgende:
Zou Brian zich eigenlijk welkom voelen op FOK!?
Volgens mij is die alweer offlinequote:Op maandag 2 juni 2008 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, ik heb hem al gevraagd hierheen te komen, waar de echte Huub fans zitten.
Ja Nadia wil het niet aan me gevenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk het wel, om 'm elke dag even de tering te wensen.
En die moeten dan keihard zeggen dat ze het niet zijnquote:
Die kunnen we ook nooit controleren, hij geeft zijn nummer nietquote:Op maandag 2 juni 2008 18:29 schreef mootie het volgende:
Met de CAP's van Scandalous?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:30 schreef Desii het volgende:
[..]
dat motte we niet hebben .... ff deze COS volbaggeren en dan een welkom-huub COS
Brian is hier ook welkom hoor.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:29 schreef mootie het volgende:
Oh, gelukkig maar anders zit ik van Jan Joker te wachten.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:29 schreef Disana het volgende:
Mja, ik heb hem al gevraagd hierheen te komen, waar de echte Huub fans zitten.
Dat is nobel van jequote:Op maandag 2 juni 2008 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian is hier ook welkom hoor.
in een houten kist
Euwww, die glijstem van die rat, ik geef je groot gelijk...delegeren maar.quote:
Da's heul geen baggerquote:Op maandag 2 juni 2008 18:32 schreef Desii het volgende:
[..]
das toch logisch, skattie
1 blik op jou en Dennis komt uit de kast
Vic eindelijk blij dat de kooi afgelopen is, zit BQ nog vastgeplakt aan de pc, en de schuldige is weer Huub.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar anders zit ik van Jan Joker te wachten.![]()
![]()
![]()
Shit, ik moet koken......Vic heeft de hele dag hard gewerkt en om Huub nu als excuus te gebruiken kan ik niet maken.
Ik vlieg wel heen en weer van de keuken naar de pc. Pffff, ik heb het al zo heet maar ja, Huub hè?
Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:32 schreef Gert het volgende:
Brian is hier ook welkom hoor.
in een houten kist
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:36 schreef Desii het volgende:
We kunnen hier straks verder
COS [ # 3825 ] Huub.... joehoee, hier moet je wezen
Vic gaat maar naar de andere bijenkoningin als het hem niet bevaltquote:Op maandag 2 juni 2008 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar anders zit ik van Jan Joker te wachten.![]()
![]()
![]()
Shit, ik moet koken......Vic heeft de hele dag hard gewerkt en om Huub nu als excuus te gebruiken kan ik niet maken.
Ik vlieg wel heen en weer van de keuken naar de pc. Pffff, ik heb het al zo heet maar ja, Huub hè?
4 jaar jonger.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:38 schreef mootie het volgende:
Wat een stel kinders zijn we ook...... wat zou de gemiddelde leeftijd hier op het moment zijn?
Gooit er een jaar of 36 tegenaan.
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik gok dat er weinig onder de 30 zijn nu, behalve ons decolleteetje
Moet je doorpostenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:40 schreef kahaarin het volgende:
Straks is het hier nog niet vol en hebben we Huub daar al naar toe geroepen.
Wacht maar tot de lurkers uit alle hoeken en gaten komen als blijkt dat Huub hier echt ff is......quote:Op maandag 2 juni 2008 18:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik gok dat er weinig onder de 30 zijn nu, behalve ons decolleteetje
ff flink doorposten dan maarquote:Op maandag 2 juni 2008 18:40 schreef kahaarin het volgende:
Delegeren m'n reet!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Euwww, die glijstem van die rat, ik geef je groot gelijk...delegeren maar.
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik doe mijn best al, moet ik het dan alleen doen?!
Yvonne heeft officieel afstand genomen van Amandaquote:Op maandag 2 juni 2008 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Delegeren m'n reet!
Vooraan staan om de krenten uit de pap te pikken, en dan niet ook het vuile werk willen opnappen.![]()
Noekje doet de mannen, ik de vrouwen.![]()
(en Yvonne Amanda).
Ach, het is zo'n beetje etenstijd en Berga zal vast lekker voor ze gekookt hebben. Hij is nog wel even zoet denk ik.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:40 schreef kahaarin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |