Hoax.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:02 schreef Flepke het volgende:
Hmm, fok is de laatste tijd serieus snel bij mij
Ja, als alles goed gaat.quote:
JA!quote:Op maandag 2 juni 2008 21:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vrienden!![]()
Hebben jullie me gemist?![]()
Ik jullie wel natuurlijk.![]()
*droogt traantjes
is het heel raar als ik daar absoluut geen last van heb? het draait hier als een tierelier.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:08 schreef Juup© het volgende:
Het werkt, al is het traag. Duurt gemiddeld 21 seconden eer er een pagina geopend is.
hier ook retesnelquote:Op maandag 2 juni 2008 22:10 schreef Danny het volgende:
[..]
is het heel raar als ik daar absoluut geen last van heb? het draait hier als een tierelier.
Hier ook traag. Soms duurt het een 10, 15 seconde voor er een topic opent..quote:Op maandag 2 juni 2008 22:10 schreef Danny het volgende:
[..]
is het heel raar als ik daar absoluut geen last van heb? het draait hier als een tierelier.
hoax, het was nog nooit zo snel manquote:Op maandag 2 juni 2008 22:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hier ook traag. Soms duurt het een 10, 15 seconde voor er een topic opent..
Lik toch m'n ballen vent.quote:
3 sec pagina ladenquote:
Dat is raar ja.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:10 schreef Danny het volgende:
[..]
Gvdquote:Op maandag 2 juni 2008 19:02 schreef Flepke het volgende:
Hmm, fok is de laatste tijd serieus snel bij mij
goeie zaak dat IE.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:18 schreef Juup© het volgende:
Ik heb IEmaar eens geprobeerd, en daar is het wel snel mee.
Zijn dr mensen die daar naar kijken dan die flauwekulquote:Op maandag 2 juni 2008 08:52 schreef -J-D- het volgende:
Kunnen ze dit niet tijdens een wedstrijd van Oranje doen tijdens het EK?
Werk jij ook met een andere browser dan IE?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:02 schreef Wessiej het volgende:
Alleen bij mij zo sloom dat ik vaak nog steeds foutmeldingen krijg?
Doe eens gek en schenk jij die dan aan Fok!.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:03 schreef oshiro het volgende:
Bijzonder goed nieuwsNu nog die Netburst-bakplaat-Xeons eruit en een paar mooie Core2-Xeons erin... en fok wordt gewoon snel
Hier wel normale snelheid, maar de lay-out is wel verneuktquote:Op maandag 2 juni 2008 23:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Werk jij ook met een andere browser dan IE?
Met IE is het supersnel hier, maar als ik FF gebruik is de gemiddelde wachttijd opgelopen tot 40 seconden eer er een willekeurige pagina op het Forum geopend wordt. Is er door iteejer een anti FireFox mogelijkheid ingebouwd of zo?
Had ik ook vanochtend, nu niet meer?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:27 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Hier wel normale snelheid, maar de lay-out is wel verneukt![]()
[ afbeelding ]
goed plan. voor 25 ruggen heb ik een hele mooie Dell server met 64Gb ram en 4x quad-core Xeonquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doe eens gek en schenk jij die dan aan Fok!.
En wat is er gebeurd met die opgevoerde Wii waar fok normaal op draait?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:34 schreef Danny het volgende:
[..]
goed plan. voor 25 ruggen heb ik een hele mooie Dell server met 64Gb ram en 4x quad-core Xeon
die staat toch binnenkort te koop op V&A?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En wat is er gebeurd met die opgevoerde Wii waar fok normaal op draait?
FF2 of beta 3?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:27 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Hier wel normale snelheid, maar de lay-out is wel verneukt![]()
[ afbeelding ]
Nou kijk eens aan, dat moet die user toch gemakkelijk op kunnen brengenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:34 schreef Danny het volgende:
[..]
goed plan. voor 25 ruggen heb ik een hele mooie Dell server met 64Gb ram en 4x quad-core Xeon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |