tassen aan het stuur en zwabberen maar!!quote:Op maandag 2 juni 2008 11:18 schreef Californium het volgende:
[..]
leuk...Ik deed er 10 minuten sneller over...Mocht de fiets van een huisgenoot lenen...Omdat er geen bussen rijden kan ik dan boodschappen doen met de fiets
Ik had beter kunnen fietsen... maar die donkere (onweers-)wolken boven Den Haag en de weersvoorspelling, vond ik het toch een beter idee om naar Hoek van Holland te fietsen en daar de trein te pakkenquote:Op maandag 2 juni 2008 11:18 schreef Californium het volgende:
[..]
leuk...Ik deed er 10 minuten sneller over...Mocht de fiets van een huisgenoot lenen...Omdat er geen bussen rijden kan ik dan boodschappen doen met de fiets
¿Que pasa?quote:Op maandag 2 juni 2008 11:16 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen..
Doe je er opeens 30 minuten langer over om op school te komen
Jah hij is niet geweldig stevig, die fiets...Wordt nog wat straksquote:Op maandag 2 juni 2008 11:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
tassen aan het stuur en zwabberen maar!!
Streekvervoer staakt in Nederland, voor onbepaalde tijd.. Daardoor moest ik nu eerst naar het treinstation ipv van een rechtstreekse bus naar Den Haag.quote:
laat iemand foto's maken.. Ik ben beneuwd hoe dat eruit gaat zienquote:Op maandag 2 juni 2008 11:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah hij is niet geweldig stevig, die fiets...Wordt nog wat straks![]()
@pieter: dan is de trein een beter plan jah
Mij op de fiets naar Den Haag?quote:Op maandag 2 juni 2008 11:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
laat iemand foto's maken.. Ik ben beneuwd hoe dat eruit gaat zien
Nee cali met boodschappen aan het stuur van een niet stevige fietsquote:
Mja.. bij vastplakkende armen geen erotisch beeld, maar daarnet formuleerde je het als vastgeplakt aan je bureau.. mja.. als ik er nu weer aan terugdenk is het echt een mannelijke kronkel.. op een of andere manier kwam ik terug op sex (en dus zweten) op het bureauquote:Op maandag 2 juni 2008 11:34 schreef Jipje het volgende:
Even terug: erotisch beeld bij vastplakkende armen? Ik ben een vrouw, ik snap het niet. Leg uit
En ik heb jeuk. Aan mn been. En nu keek ik en nu snap ik het
5 muggebulten....![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:48 schreef HostiMeister het volgende:
Nu maar hopen dat je het fietsenslot nog openkrijgt op de terugweg, cali.
Oh is het weer zoverquote:Op maandag 2 juni 2008 11:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Streekvervoer staakt in Nederland, voor onbepaalde tijd.. Daardoor moest ik nu eerst naar het treinstation ipv van een rechtstreekse bus naar Den Haag.
Piles is er nietquote:
Wat doet hij eigenlijkquote:
Precies...Hij moet toch minimaal 300 posts hebben om zijn daggemiddelde te halen omdat hij gister zo weinig posttequote:Op maandag 2 juni 2008 12:26 schreef jna het volgende:
Je zou toch denken dat ie wat goed heeft te maken na gisteren toen ie "maar" 41ste stond
Nee. Hij had een overleg toch?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat doet hij eigenlijkIz ie weer naar 'het archief'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |