quote:Op maandag 2 juni 2008 13:53 schreef Piles het volgende:
Is iedereen nou opeens naar het archief ofzo
Nee, ben aan het kijken op welke sportweddenschap ik m'n geld kan zettenquote:Op maandag 2 juni 2008 13:53 schreef Piles het volgende:
Jou even jaloers maken:quote:Op maandag 2 juni 2008 13:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
yep
Had liever gehad... een kijk-mij-nu-klaar-zijn-met-mijn-scriptie-post gehad
Ik kan niet naar het archief daar mag ik niet komen, zit naast een gamende Japanner en een persberichtmakende nerdquote:Op maandag 2 juni 2008 13:53 schreef Piles het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2008 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit hier
Zit jij in het archief?
* rent naar boven
Een gamende japannerquote:Op maandag 2 juni 2008 13:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kan niet naar het archief daar mag ik niet komen, zit naast een gamende Japanner en een persberichtmakende nerd
sorry heb m ff gespoilerdquote:Op maandag 2 juni 2008 13:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik niet hoor
Sjesus, Nico, ik zit op stage
Ik ben meer van de praatje-plaatje generatiequote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 13:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
sorry heb m ff gespoilerd
[..]
Ik ben meer van de praatje-plaatje generatie
Volgens mij is ie echt naar het archief gerendquote:Op maandag 2 juni 2008 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit hier
Zit jij in het archief?
* rent naar boven
Nou, ik had wel iets uitnodigenders verwachtquote:
Ben weer terug, snel hequote:Op maandag 2 juni 2008 13:58 schreef Jipje het volgende:
Volgens mij is ie echt naar het archief gerend![]()
ja en rennen met je broek op je knieen is toch moeilijkquote:Op maandag 2 juni 2008 13:58 schreef Jipje het volgende:
[..]
Volgens mij is ie echt naar het archief gerend![]()
wit....quote:Op maandag 2 juni 2008 14:00 schreef jna het volgende:
Ik ben nou wel benieuwd hoe dat archief eruit ziet
Goed gedaan hoor knul!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, ik had wel iets uitnodigenders verwacht![]()
[..]
Ben weer terug, snel he![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja en rennen met je broek op je knieen is toch moeilijk
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als je coach raad ik je aan hier niet over verder te gaan
Heb je er nog steeds vertrouwen in dat mn imago te redden is danquote:Op maandag 2 juni 2008 14:03 schreef Yesse het volgende:
Als je coach raad ik je aan hier niet over verder te gaan
we blijven vechten piles!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je er nog steeds vertrouwen in dat mn imago te redden is dan![]()
Ik heb een geweldig coachquote:
Daar ben ik inmiddels toch wel vanaf mag ik hopenquote:hoewel de huidige discussie minder homofiel is dan ze geweest zijn![]()
Jij vecht aan beide kantenquote:
quote:
quote:
quote:
Ik weet niet watquote:
Is het ook nog je advocaat...:?quote:
Vast ook welquote:Op maandag 2 juni 2008 14:12 schreef PieterBas het volgende:
Is het ook nog je advocaat...:?
PM?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dat is toch niet meer te redden johquote:Op maandag 2 juni 2008 14:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Vast ook wel
Maar de reactie die ik in gedachten heb is schadelijk voor mn imago denk ik
Moment is allang voorbij joh, dan is het toch niet leuk meerquote:Op maandag 2 juni 2008 14:15 schreef Jipje het volgende:
PM?
* Jipje is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te nieuwsgierig nu...![]()
Ja, dat dusquote:
quote:
Ook dat is slecht voor zn imagoquote:Op maandag 2 juni 2008 14:15 schreef Jipje het volgende:
[..]
PM?
* Jipje is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te nieuwsgierig nu...![]()
quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Moment is allang voorbij joh, dan is het toch niet leuk meer
[..]
Ja, dat dus
[..]
Ben ik trouwens de enige die mijn imago koppelt aan de ondertitel van jna![]()
Foei. Slechte opmerking. Foei.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Moment is allang voorbij joh, dan is het toch niet leuk meer
[..]
Ja, dat dus
[..]
ja...quote:Op maandag 2 juni 2008 14:18 schreef Piles het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
We hebben gewoon een ander slachtoffer nodig
quote:
quote:
Ik wilde die grap maken die Nico maaktequote:
Nee, das ook niet liefquote:Op maandag 2 juni 2008 14:22 schreef Yesse het volgende:
We hebben gewoon een ander slachtoffer nodig
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
misschien is die rubbelen bal voor in zijn mond toch wel handig
Sjonge, wat ben jij onorgineel zegquote:Op maandag 2 juni 2008 14:25 schreef nicomart het volgende:
Nee meer iets dat hem een stroomstootje geeft als hij een verkeerde opmerking wilt typen. Want tenzij hij zn mond gebruikt om te typen.. (bah) zal een rubberen bal niet werkenquote:Op maandag 2 juni 2008 14:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
Volgens mij vind piles dat wel lekker, al die aandachtquote:
I know, dat probeer ik er uit te krijgenquote:Op maandag 2 juni 2008 14:27 schreef Jipje het volgende:
[..]
Volgens mij vind piles dat wel lekker, al die aandacht
Callllllliiiiii heb jij geen rubberen bal?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:29 schreef Californium het volgende:
aandacht! Ik wil ook aaaaannndaaaccchhhttttt![]()
![]()
Geef me aaandacht
![]()
![]()
Cali!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:29 schreef Californium het volgende:
![]()
Geef me aaandacht
![]()
![]()
Nee dat hoeft helemaal niet. Hij moet alleen eens zorgen dat ergens anders dan op internet zoveel aandacht krijgtquote:Op maandag 2 juni 2008 14:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
I know, dat probeer ik er uit te krijgen
fuck it, ik maak hem gewoonquote:Op maandag 2 juni 2008 14:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Callllllliiiiii heb jij geen rubberen bal?
Je moet slecht gedrag niet alleen straffen, maar goed gedrag ook belonenquote:Op maandag 2 juni 2008 14:27 schreef Yesse het volgende:
Nee meer iets dat hem een stroomstootje geeft als hij een verkeerde opmerking wilt typen.
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:27 schreef Jipje het volgende:
Volgens mij vind piles dat wel lekker, al die aandacht
Nog voorkeur van wie?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:29 schreef Californium het volgende:
![]()
Geef me aaandacht
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:32 schreef jna het volgende:
[..]
fuck it, ik maak hem gewoon
vast wel iets anders wat van rubber is gemaakt
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:33 schreef Californium het volgende:
Ja ik verveel me ook ben maar evn nieuws gaa lezen.... Ik hou van aandacht
Neequote:
Dan vraag ik je toch, wie niet?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:32 schreef jna het volgende:
[..]
fuck it, ik maak hem gewoon
vast wel iets anders wat van rubber is gemaakt
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:33 schreef Jipje het volgende:
[..]Kunnen we samen vervelen
Ik was ook nu.nl aan het afstruinen...
Op de een of andere manier vermaak ik me altijd het best bij de achterklap als ik me verveel..
quote:AMSTERDAM - Een dakloze Japanse vrouw heeft bij een man ingebroken en een jaar lang ongemerkt op de bovenste plank van zijn kast gewoond.
Dat opzienbarende nieuws heeft de Japanse politie vrijdag naar buiten gebracht. De man begon argwaan te krijgen omdat er telkens voedsel verdween. De stille huisgenote werd uiteindelijk ontdekt nadat de man camera's in zijn huis had laten installeren die beelden verzonden naar zijn mobiele telefoon.
Opgekruld
Op een van de camera's zag hij donderdag een persoon en belde de politie met de melding dat er bij hem een inbraak gaande was. Toen agenten bij zijn woning arriveerden troffen zij echter alle ramen en deuren netjes afgesloten. Bij het doorzoeken van het huis naar een mogelijk verstopte inbreker werd de 58-jarige vrouw gevonden, nerveus en opgekruld op haar zij.
Matras
Ze had het piepkleine verblijf wat comfortabeler gemaakt door een matras neer te leggen. Ook zei ze geregeld een douche te nemen. De politie beschreef de vrouw als 'netjes en schoon'. Ze is gearresteerd wegens inbraak.
quote:
Is dat van rubber? (ik weet nooit het verschil tussen rubber en kunststof...quote:
Dat zeiden wij ook alquote:Op maandag 2 juni 2008 14:35 schreef Jipje het volgende:
[..]Dat was echt komisch! Dat bedenk je toch niet...
Das mss wel een beetje waar. Wil ik ookquote:Op maandag 2 juni 2008 14:32 schreef Jipje het volgende:
Nee dat hoeft helemaal niet. Hij moet alleen eens zorgen dat ergens anders dan op internet zoveel aandacht krijgt![]()
Misschien moet wij elkaar eens wat aandacht gevenquote:
Echt rubber wordt niet veel meer gebruiktquote:Op maandag 2 juni 2008 14:36 schreef Jipje het volgende:
Is dat van rubber? (ik weet nooit het verschil tussen rubber en kunststof...)
quote:
oke joh!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien moet wij elkaar eens wat aandacht geven![]()
DOE DAT DAN!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Das mss wel een beetje waar. Wil ik ook![]()
[..]
volgens mijn zijn ze van kunsstofquote:Op maandag 2 juni 2008 14:36 schreef Jipje het volgende:
[..]
Is dat van rubber? (ik weet nooit het verschil tussen rubber en kunststof...)
volges mij zijn daar meerdere theorien overquote:Op maandag 2 juni 2008 14:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niet geeuwen, geeuwen is aanstekelijk...
EN IK WEET WAAROM![]()
Ligt er aan, je hebt rubberen tupperware maar ook harde kunststofquote:Op maandag 2 juni 2008 14:38 schreef Californium het volgende:
[..]
volgens mijn zijn ze van kunsstofMaar weet niet zeker
Ja maar, wordt kunststof niet van rubber gemaakt? Of is dat dan weer plastic? En condooms, zijn die van rubber, of van latex? Vind dat altijd zo verwarrend...quote:Op maandag 2 juni 2008 14:38 schreef Californium het volgende:
[..]
volgens mijn zijn ze van kunsstofMaar weet niet zeker
hoeft niet van mij...quote:Op maandag 2 juni 2008 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry Cali en coach, ik zal weer ophouden
Latexquote:Op maandag 2 juni 2008 14:39 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja maar, wordt kunststof niet van rubber gemaakt? Of is dat dan weer plastic? En condooms, zijn die van rubber, of van latex? Vind dat altijd zo verwarrend...
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:39 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja maar, wordt kunststof niet van rubber gemaakt? Of is dat dan weer plastic? En condooms, zijn die van rubber, of van latex? Vind dat altijd zo verwarrend...
Dat klopt toch ongeveer wel, wat ik zegquote:Op maandag 2 juni 2008 14:36 schreef Piles het volgende:
Echt rubber wordt niet veel meer gebruikt
Alles is syntetisch rubber, dus ook een soort kunststof. Maar flexibel kunststof noemen we ook rubber
VERTEL!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
EN IK WEET WAAROM![]()
* gaat googlenquote:Op maandag 2 juni 2008 14:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ligt er aan, je hebt rubberen tupperware maar ook harde kunststof
*geloof ik
Vandaar dat het zo verwarrend is. Heb er overheen gelezen trouwensquote:
Vertel!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
EN IK WEET WAAROM![]()
Ik edit weer te vaak, dus vandaar denk ikquote:Op maandag 2 juni 2008 14:41 schreef Jipje het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo verwarrend is. Heb er overheen gelezen trouwens
Het is genetisch volgens mijn boekquote:Op maandag 2 juni 2008 14:38 schreef Californium het volgende:
[..]
volges mij zijn daar meerdere theorien over
Ja. Het staat in een reactie waar ik allang voor bij wasquote:Op maandag 2 juni 2008 14:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik edit weer te vaak, dus vandaar denk ik
Dat was toch een keer bij mythbusters geweest??quote:Op maandag 2 juni 2008 14:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
EN IK WEET WAAROM![]()
Schat, die tijd heb jij heul niet meegemaaktquote:Op maandag 2 juni 2008 14:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
ouderwetse varkensdarmen.. Dat was nog eens een tijd. Toen waren mannen nog echte mannen
Dan is het geen rubberquote:Op maandag 2 juni 2008 14:39 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt toch ongeveer wel, wat ik zeg
Kweenie, maar, deden ze toen niet gewoon seks hebben zonder condoom, en dus zonder varkensdarm? Of hebben die echt bestaan?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Schat, die tijd heb jij heul niet meegemaakt
Jahaaa, maar dat noemt iedereen ook rubber tegenwoordigquote:Op maandag 2 juni 2008 14:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan is het geen rubberGewoon zacht kunststof dus
Hebben echt bestaan volgens mij, lag er bij ons bij Biologie 1 dacht ik. Die kon je vroeger hergebruikenquote:Op maandag 2 juni 2008 14:45 schreef Jipje het volgende:
Kweenie, maar, deden ze toen niet gewoon seks hebben zonder condoom, en dus zonder varkensdarm? Of hebben die echt bestaan?
* Jipje gaat wikipedia raadplegen![]()
quote:TOKYO, 26 juli (AP) - Ai, een 27-jarige chimpansee, ziet hoe een andere chimpansee geeuwt. Vrijwel onmiddellijk kan ze zelf een reusachtige geeuw niet onderdrukken. Het is aanstekelijk en dat maakt haar en haar soortgenoten nog meer zoals mensen dan aanvankelijk gedacht. Dat staat in een onderzoeksverslag dat deze maand op de website van The Royal Society Biology Letters verscheen.
Van de zes bestudeerde chimpansees geeuwden er twee herhaaldelijk als ze videobeelden van geeuwende soortgenoten zagen. Drie nog jonge chimpansees toonden geen reactie. Beelden van chimpansees die gewoon hun mond open deden, gaf bij geen van de deelnemers aanleiding tot geeuwen.
Dat patroon komt precies overeen met dat van mensen, aldus Tetsuro Matsuzawa van het Primaten Onderzoeksinstituut van de universiteit van Kyoto. Als mensen videobeelden van gapende mensen zien, kan ongeveer de helft van hen een geeuw ook niet onderdrukken. Kinderen jonger dan vijf jaar blijken geeuwen helemaal niet aanstekelijk te vinden.
Geeuwen omdat een ander geeuwt wordt bij de mens toegeschreven aan empathie en zelfbewustzijn, waar een ontwikkeld intellect voor nodig is. Aanvankelijk werd gedacht dat alleen volwassenen 'nagapen' omdat het brein van dieren en kinderen daarvoor nog niet voldoende ontwikkeld is. Uit de studie blijkt dat de chimpansees over een gevorderde vorm van zelfbewustzijn en empathie beschikken, vergelijkbaar met die van volwassen mensen.
Bij een volgende stap in het onderzoek wordt gekeken of de chimpansees geeuwende mensen aanstekelijk vinden. Matsuzawa voorspelt dat dat zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |