Het is nu wel heel ergquote:Op maandag 2 juni 2008 09:51 schreef Leinonlein het volgende:
Hola allemaal, wat is het rustig hier! Ben ik niet van jullie gewend.
quote:Nu nog een week bikkelen en dan mijn scriptie inleveren op 9 juni, spannend!
Ik heb nu 3 verslagen af, van de 8.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Was internet maar traag hier, dan deed ik mss nog wat
Maar ik dacht dat alleen Brabo's 'kei' gebruiken
[..]
Moet ik ook nog doen
Maar heb net een verslag ingeleverd, dus nu ff pauze
Ik zal zo toch nog ff weg moeten
Heb om 11.30 overleg, en daarvoor moet ik eigenlijk nog met iemand overleggen
Iedereen heeft hier een slopend weekend gehadquote:Op maandag 2 juni 2008 09:51 schreef Leinonlein het volgende:
Hola allemaal, wat is het rustig hier! Ben ik niet van jullie gewend. Gister weer eens te laat naar bed gegaan en dat merk ik nu... Kon niet stoppen met kijken naar Casiso (de film).
Nu nog een week bikkelen en dan mijn scriptie inleveren op 9 juni, spannend!
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:57 schreef Milou__ het volgende:
Ik heb nu 3 verslagen af, van de 8.
Ik hoop er vandaag nog 1 af te maken..
Eens kijken of die persoon er is. Tot zoquote:Nou veel succes dan maar![]()
Zutphen is ook Achterhoek tochquote:En achterhoekers gebruiken ook "Kei"
Zutphen is ook Achterhoek ja. Maar dat is aan de hele andere kant waar ik woon, dus daar kom ik vrijwel nooitquote:Op maandag 2 juni 2008 09:59 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Eens kijken of die persoon er is. Tot zo
[..]
Zutphen is ook Achterhoek toch![]()
Das een leuk taaltje![]()
ja gelukkig ben ik erquote:Op maandag 2 juni 2008 09:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen aan de riemen!!!
Maar je bent er
awwwwwquote:
Een hele goede morgen op deze prachtige maandagochtendquote:
Hij had feest gehad toch?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:32 schreef Californium het volgende:Top 100 van zondag 1 juni 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
32. 067 eer-ik
41. 061 Piles
97. 035 Bravebart
Piles....61 maar
Same here. Vanmorgen vroeg was het wel te doen, maar ook benauwd.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:37 schreef nicomart het volgende:
nou prachtig.. hier is het gewoon dik bewolkt en benauwd warm
Geen ideequote:
Vanochtend vroeg stond er inderdaad nog een zonnetje, maar die is nu verdwenen ja.. Maar goed, gelukkig werk de climate control hierbinnen dus is het wel uit te houden nuquote:Op maandag 2 juni 2008 10:39 schreef Jipje het volgende:
[..]
Same here. Vanmorgen vroeg was het wel te doen, maar ook benauwd.
Wel knap dat ie dan alsnog in de top 50 komtquote:Op maandag 2 juni 2008 10:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja hij had dat 25 jarig huwelijk van zijn ouders
Jazeker welquote:Op maandag 2 juni 2008 10:43 schreef jna het volgende:
[..]
Wel knap dat ie dan alsnog in de top 50 komt
ja wereldkampioentje hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 10:43 schreef jna het volgende:
[..]
Wel knap dat ie dan alsnog in de top 50 komt
Ik plak alsnog aan mn bureau...quote:Op maandag 2 juni 2008 10:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
Vanochtend vroeg stond er inderdaad nog een zonnetje, maar die is nu verdwenen ja.. Maar goed, gelukkig werk de climate control hierbinnen dus is het wel uit te houden nu
lezen!!!quote:Op maandag 2 juni 2008 10:56 schreef G.Fawkes het volgende:
Hallo jongens
kan niet lang blijven. Vrijdag moet een conceptversie van mijn afstudeerverslag worden ingeleverd...
doe ik niet aan. Lezen is voor watjesquote:
Daar zijn we mannen voorquote:Op maandag 2 juni 2008 11:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmm.. ik vraag me af waarom mijn hersens daar toch een licht erotisch beeld bij kunnen vormen
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmm.. ik vraag me af waarom mijn hersens daar toch een licht erotisch beeld bij kunnen vormen
je maakt toch geen schijn van kansquote:Op maandag 2 juni 2008 11:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
doe ik niet aan. Lezen is voor watjes![]()
Ik pwn! jou als nerd.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
je maakt toch geen schijn van kansIk ga voor de review als nerd
Heb een paar maanden op de helpdesk gezeten bij Sitecom dus ik ken het niveau daarquote:Op maandag 2 juni 2008 11:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik pwn! jou als nerd.Jeweetzzelluf
Ik kan een review van Windows, Mac, Ubuntu en Xandros doenmaarja dat wel te veel van het goede zijn voor Sitecom
Oeh dat wordt bikkelen dan! Moet je nog veel doen?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:56 schreef G.Fawkes het volgende:
Hallo jongens
kan niet lang blijven. Vrijdag moet een conceptversie van mijn afstudeerverslag worden ingeleverd...
I am overqualifiedquote:Op maandag 2 juni 2008 11:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
Heb een paar maanden op de helpdesk gezeten bij Sitecom dus ik ken het niveau daar![]()
Way to much inderdaad
Nog aardig wat ja, maar het komt goed. Radiohead is een pauperbandquote:Op maandag 2 juni 2008 11:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oeh dat wordt bikkelen dan! Moet je nog veel doen?![]()
Over anderhalve week naar Radiohead, joepie! Van het weekend kaartje gekocht
Zeker niet mee stoppen doe ik ookquote:Op maandag 2 juni 2008 11:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
sorry.. ik ben gewoon eerlijk en zeg wat ik denk
ja ga eens gewoon aan het werk ofzoquote:Op maandag 2 juni 2008 11:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
I am overqualified![]()
Naja dan niet toch. We zien het wel
dankjequote:Op maandag 2 juni 2008 11:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Zeker niet mee stoppen doe ik ookMaar het was nog steeds een grappige opmerking
je hebt gelijk. Ik ben weer weg. Tot laterzquote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
je hebt gelijk. Ik ben weer weg. Tot laterz
Radiohead is gewoon een klassieker! Ze hebben hier een soort van festival "georganiseerd", weet niet precies wat ze daarmee bedoelen, maar Radiohead heeft min of meer de line up samen gesteld. Er komen heel veel indie, rock, experimentele bandjes. Luister wat dingen op Last.fm en er staan best coole dingenquote:Op maandag 2 juni 2008 11:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nog aardig wat ja, maar het komt goed. Radiohead is een pauperbandveel plezier
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:16 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen..
Doe je er opeens 30 minuten langer over om op school te komen
tassen aan het stuur en zwabberen maar!!quote:Op maandag 2 juni 2008 11:18 schreef Californium het volgende:
[..]
leuk...Ik deed er 10 minuten sneller over...Mocht de fiets van een huisgenoot lenen...Omdat er geen bussen rijden kan ik dan boodschappen doen met de fiets
Ik had beter kunnen fietsen... maar die donkere (onweers-)wolken boven Den Haag en de weersvoorspelling, vond ik het toch een beter idee om naar Hoek van Holland te fietsen en daar de trein te pakkenquote:Op maandag 2 juni 2008 11:18 schreef Californium het volgende:
[..]
leuk...Ik deed er 10 minuten sneller over...Mocht de fiets van een huisgenoot lenen...Omdat er geen bussen rijden kan ik dan boodschappen doen met de fiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |