quote:Op zondag 1 juni 2008 21:55 schreef nicomart het volgende:
pffff.. ik ga naar bed. Ben kapot.
Morgen waarschijnlijk een contractbespreking op mijn stage![]()
Maar eens kijken wat ze bieden. Een 4 daagse werkweek mag namelijk ook, dus even kijken wat voor salaris dat dan wordt en dan ga ik lekker 4 dagen in de week werken daar
Ga jij maar lekker slapen jongen, ben je wel aan toe geloof ikquote:Op zondag 1 juni 2008 22:00 schreef nicomart het volgende:
kut.. ik kan niet tellen
en mijn laatste post:
[..]
Ik doe meequote:Op zondag 1 juni 2008 22:05 schreef Yesse het volgende:
Wat een goed idee, vroeg naar bed. Al weer een aantal weken niet gedaan
Bijna precies een weekendquote:Op zondag 1 juni 2008 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik doe meeNog een half uurtje ofzo
Trouwens, we hebben op 1 minuut na precies 2 dagen met 1 topic gedaan
Netjes tochquote:
Beetje uit verhouding in vergelijking met door de weeks misschienquote:
Kan crossie ook eens trots op ons zijnquote:Op zondag 1 juni 2008 22:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje uit verhouding in vergelijking met door de weeks misschien
Maar wel eens lekker rustig zo
mmmm kapsalonquote:
Droevig niet, maar het ging wel snel voorbij. Druk weekendje geweest. Gisteren de hele dag in de weer en toen het feestje eenmaal begonnen was, was het ook verdomd snel alweer 2:30, we moesten eigenlijk al om 2:00 stoppen.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Goeienavond allemaal, nog een beetje nuttig bezig of bijna droevig omdat het weekend er weer op zit?
2:30 stoppen met een feestje of met de muziek?quote:Op zondag 1 juni 2008 22:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Droevig niet, maar het ging wel snel voorbij. Druk weekendje geweest. Gisteren de hele dag in de weer en toen het feestje eenmaal begonnen was, was het ook verdomd snel alweer 2:30, we moesten eigenlijk al om 2:00 stoppen.
Vandaag even voetbal gekeken met een biertje bij vrienden. Niet zo veel nuttigs gedaan dus. Morgen wel weer werken, overmorgen verhuizen naar een nieuw kantoor.
Met het feestje. Vergunning he. Maar we moesten ook nog aardig wat opruimen, want vanmorgen om 10:00 ging de tent alweer open, dus dat hebben we vannacht nog gedaan. Daarna nog wel een biertje gedronken en toen moest ik nog een half uurtje of drie kwartier fietsen.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
2:30 stoppen met een feestje of met de muziek?
Dat is best vroeg, of ligt dat aan mij?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Met het feestje. Vergunning he. Maar we moesten ook nog aardig wat opruimen, want vanmorgen om 10:00 ging de tent alweer open, dus dat hebben we vannacht nog gedaan. Daarna nog wel een biertje gedronken en toen moest ik nog een half uurtje of drie kwartier fietsen.
Dat is een vrij normale tijd voor een strandpaviljoen. Ik sliep alsnog pas om 7:00, dus ik vond het wel goed zo. Als we langer door waren gegaan, was ik helemaal niet meer aan slapen toe gekomen. En van 21:00 tot 2:30 is toch 5:30 voor een feestje. Prima toch?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat is best vroeg, of ligt dat aan mij?
Ik wist niet dat het in een strandpaviljoen was, daarnaast ben ik wat andere sluitingstijden gewend. Maar het klinkt niet verkeerd!quote:Op zondag 1 juni 2008 23:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is een vrij normale tijd voor een strandpaviljoen. Ik sliep alsnog pas om 7:00, dus ik vond het wel goed zo. Als we langer door waren gegaan, was ik helemaal niet meer aan slapen toe gekomen. En van 21:00 tot 2:30 is toch 5:30 voor een feestje. Prima toch?
Hier gaan de kroegen ook later dicht (tussen 4:00 en 6:00, net tot wanneer het de moeite is). Maar dat is in het centrum, niet aan het strand. En het was zeker niet verkeerd, van de zomer gaan we het nog een keer doen. Financieel was het ook erg goed te doen en iedereen vond het erg geslaagd.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het in een strandpaviljoen was, daarnaast ben ik wat andere sluitingstijden gewend. Maar het klinkt niet verkeerd!
Hier heb ik geen idee hoe laat de laatste kroegen dicht gaan, ik gooi die waar ik werk wel eens om 5 uur dicht maar ook wel eens om 8. Net hoe gezellig het is !quote:Op maandag 2 juni 2008 00:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hier gaan de kroegen ook later dicht (tussen 4:00 en 6:00, net tot wanneer het de moeite is). Maar dat is in het centrum, niet aan het strand. En het was zeker niet verkeerd, van de zomer gaan we het nog een keer doen. Financieel was het ook erg goed te doen en iedereen vond het erg geslaagd.
Ik werk in een discotheek die tot 5 uur open is, daarnaast sta ik hier vaak in een kroeg van een studentenvereniging, ik zit ook in de bar commissie dus zodoende!quote:Op maandag 2 juni 2008 00:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, hier hangt het er ook van af hoe druk en gezellig het nog is. Althans op zaterdagen. Op andere dagen gaan kroegen wel om 2:00 dicht (maar dan zijn ze toch leeg), behalve op vrijdag, dan zijn ze tot 3:00 open.
In wat voor kroeg werk je?
Ja, ik vond het ook een leuk idee. En met geleende versterkers en instrumenten hadden we ook nog een aardig potje herrie. En als iedereen zich vermaakt, dan is het uiteraard erg geslaagd. Kosten vielen erg mee, het paviljoen is van de vader van een vriendin.
Nu bedenk ik me net dat mijn pa nog wat foto's heeft gemaakt, maar de camera is nergens te vinden en hij slaap al.
Dan ikquote:Op maandag 2 juni 2008 07:41 schreef KaheemSaid het volgende:
Zo ben weer wakker, zo naar school. Iedereen is hier zelfs later dan mij, nep stagiaires
Ik ben drquote:Op maandag 2 juni 2008 08:29 schreef Piles het volgende:
Hedenavond rond 20:30 downtime FOK! Neeeeeee
Maar waarom is er nog niemand
Jaaaaaquote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 08:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Jaaaaa
Toch nog iemand die mn berichten leest
Ook weer op stage aanwezig?
Je weekend was wel geslaagd geloof ik
Ik ben zelfs wakker, boven verwachtingquote:Op maandag 2 juni 2008 08:43 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben aanwezig op stage ja, daar is ook alles mee gezegd![]()
Mooi zoquote:Mn weekend was geslaagd ja, leuke mensen ontmoet![]()
Jou weekend ook?:D
Ah Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 juni 2008 08:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben zelfs wakker, boven verwachting
Nu nog productief worden
[..]
Mooi zo
Jaaa, zeker
Had zaterdagavond feestje van mn ouders (25 jaar getrouwd), super gezellig![]()
Dank jequote:
quote:Nog 5 dagen en het is weer weekend
Ik moet nog 5 weekjesquote:Op maandag 2 juni 2008 08:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank je
[..]![]()
En nog 4 weken en het is vakantie![]()
Maareh, zijn we de enige vandaag ofzo
Ik nog iets minder als 4 mssquote:
Ohhh, dat zekerquote:Ja ik weet het niet, gezellig toch
Jij vieze smiegt.quote:Op maandag 2 juni 2008 08:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik nog iets minder als 4 mss
Heb al 11,5 overuur, en heb zo'n 6 overuren per week
[..]
Ohhh, dat zeker![]()
Dan kan ik je hele dagen legaal gezelschap houdenquote:Op maandag 2 juni 2008 09:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij vieze smiegt.
En dan? Vakantie? Ga je nog weg?
Gezelligquote:Op maandag 2 juni 2008 09:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan kan ik je hele dagen legaal gezelschap houden![]()
Vakantie = 3 of 4 dagen in de week werken
Misschien nog wel weg, maar dat zal dan alleen moeten gebeuren
Jipje heeft me al een beetje overgehaald om met zo'n soort jongeren-groepsreis mee te gaan, maar even kijken of het er van komt
Hmm ja, goeie vraagquote:Op maandag 2 juni 2008 09:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Soort jongerenreis? Waarnaar toe dan?
Arbeidsvitaminen op 3FM, die kan ik wel gebruiken. Guus heb ik zaterdagavond al genoeg gehoordquote:Guus Meeuwis op Qmusic
Guatemala.. Klinkt goedquote:Op maandag 2 juni 2008 09:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm ja, goeie vraag
Wel buitenland denk ik, en dan wel naar een beetje bijzonder plaats. Dus niet Kreta, Salou of Lloret
Maar mss sla ik wel over in de zomer, want in januari staat 3 weken Guatemala op het programma (met m'n ouders). Naar mn zus die er dan zo'n 10 maanden zit
[..]
Arbeidsvitaminen op 3FM, die kan ik wel gebruiken. Guus heb ik zaterdagavond al genoeg gehoord
Daar ben ik dan weer niet zoveel vanquote:Op maandag 2 juni 2008 09:25 schreef Milou__ het volgende:
Nou ik ga lekker met mn beste vriendinnetje naar Blanes![]()
8 dagen flink de beest uithangen haha![]()
Ík moet die zender toch nog eens opzoeken hierquote:Qmusic, het foute uur, blijft leuk
Haha dat is lief van jequote:Op maandag 2 juni 2008 09:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer niet zoveel van
Maar jullie zullen je wel vermaken denk ik![]()
[..]
Ík moet die zender toch nog eens opzoeken hier![]()
Zal ik vandaag nog iets gaan doen![]()
Moet eigenlijk nog ff weg, maar wil jou ook niet alleen laten
Was internet maar traag hier, dan deed ik mss nog watquote:Op maandag 2 juni 2008 09:38 schreef Milou__ het volgende:
Internet is hier kei traag, dus kan weinig doen hier![]()
Moet ik ook nog doenquote:Maarja is misschien wel beter, want dan begin ik eindelijk aan mn verslagen die ik voor school moet maken.
Iedereen aan de riemen!!!quote:Op maandag 2 juni 2008 09:46 schreef nicomart het volgende:
moguh.. ik was wat later. De boot had halverwege nog maar 1 motor dus hij ging maar op halve kracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |