Kan je door met de lampjesquote:Op zondag 1 juni 2008 22:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij het langst lopende toernooi. Halverwege februari gestart.
Maar vanaf ronde drie gewoon in een maandje afgerond, ben er tevreden over.
Je kan ook te ver gaanquote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:47 schreef BoerBert het volgende:
Al dat gehuil van 'Litmanen was niet de beste'. Het is gewoon een held en daar gaat het om!
Het gaat ook om de favoriete Ajacied allertijden. En aangezien de gemiddelde leeftijd van de stemmer hier tussen de 18 en de 30 ligt hebben de meeste de tijd van Cruijff zelf niet meegemaakt.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:01 schreef Beschouw het volgende:
Jari is een goeie voetballer, sympathieke gozer ook. Gun hem die zege hier wel, maar iets klopt er toch niet. Er is er maar één die hier had moeten winnen: Johan Cruijff. Die is van onnoemelijk meer waarde voor Ajax geweest dan Litmanen.
Er komt nog een verkiezing de beste Ajacied maar met name in de verkiezing van de Most Valuable Player zou JC ook een goede kans maken.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:01 schreef Beschouw het volgende:
Jari is een goeie voetballer, sympathieke gozer ook. Gun hem die zege hier wel, maar iets klopt er toch niet. Er is er maar één die hier had moeten winnen: Johan Cruijff. Die is van onnoemelijk meer waarde voor Ajax geweest dan Litmanen.
Dit zegt allesquote:Op zondag 1 juni 2008 22:52 schreef TheJanitor het volgende:
Jari! Mijn held!
Ik weet nog dat ik iets van 8 jaar was en een handtekening van hem vroeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |