abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59051910

Het vorige deel: Slank de Zomer in #161: met de excuses van MoBlo

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 93% gewijzigd door motorbloempje op 01-06-2008 17:45:14 ]
Ja doei.
pi_59052084
Hey weer een TT over Moblo
pi_59052152
over katjes, je mag die van jou dus óók posten

Ja doei.
pi_59052183
quote:
Op zondag 1 juni 2008 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
over katjes, je mag die van jou dus óók posten

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heel toevallig wanneer jij een nieuw katje hebt, normaal hebben we het hier toch niet over
Maar verder maakt het niet uit hoor kijk al uit naar de volgende
pi_59052193
never mind laat die maar zitten dat ik sorry heb gezegd betekent niet dat ik die wil

[ Bericht 64% gewijzigd door motorbloempje op 01-06-2008 18:05:44 ]
Ja doei.
pi_59052204
Is ie/ze al bij jullie thuis? (wat liefffff )

Ik kom net thuis, ik was niet bang om hem dicht te gooien hoor . Val nu half in slaap, doordeweeks slaap ik toch langer.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59052218
quote:
Op zondag 1 juni 2008 17:57 schreef Chicolate het volgende:
Is ie/ze al bij jullie thuis? (wat liefffff )

Ik kom net thuis, ik was niet bang om hem dicht te gooien hoor . Val nu half in slaap, doordeweeks slaap ik toch langer.
vandaag opgehaald

voor meer foto's, zie: Twee lieve kittens, met een derde in het hart (2)
Ja doei.
pi_59052253
Zodadelijk ga ik lekker even afwassen en dan de weggooi BBQ die hier al een half jaar ligt aansteken. We gaan lekker hamburgers eten, en nou ja.. dat kan bést op de BBQ, vonden wij

Lijntechnisch was het een 'geen-idee-weekend'.
Gisteren alleen 2 broodjes als lunch (laat wakker) en een bord pasta thuis gegeten, maar op feestje van de oom en tante van René toch ook weer wat lekkere hapjes en veul bier op

vandaag dan weer maar 3 bruine boterhammen met kaas/ham en een banaan en straks hamburgers.
Dénk dat het al met al wel redelijk in balans is, op het bier na misschien, maar dáár kon ik écht NIETS aan doen zodra hij op was werd er namelijk een nieuwe voor me neergezet
Ja doei.
  zondag 1 juni 2008 @ 18:12:23 #9
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59052452
Dat met bier ken ik

Maar.. nu moet ik natuurlijk ook wat foto's posten!

Sasha

Mini toen ze nog klein (en echt mini was
(met broertje Doerak)

Net gegeten, had kipsaté besteld. Was niet verkeerd, maar ook niet bijzonder goed ofzo
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59052520
ooooooooooooow die eerste foto van Sasha

wat een prachtbeest! Later, als we een heeeeeel groot huis hebben, wil ik ook zo een mooie pluizebol
Ja doei.
pi_59052562
oh, én die laatste foto.. Zó klein en dan ook echt een gigantische staart

ik ga maar eens wat doen de kleine ligt nog lekker te slapen, en Cato zit op de gang, ga hem eens even extra aandacht geven, voordat hij denkt dat we hem niet lief meer vinden
Ja doei.
pi_59052603
Jaina is nog steeds wat schor na de sterilisatie (ze heeft daar de hele boel bij elkaar geblèrd )
De dierenarts zei dat ze oplosbare hechtingen had, maar als ik de hechtingen zo bekijk, geloof ik daat helemaal niets van.
  zondag 1 juni 2008 @ 18:22:04 #13
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59052610
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
ooooooooooooow die eerste foto van Sasha

wat een prachtbeest! Later, als we een heeeeeel groot huis hebben, wil ik ook zo een mooie pluizebol
Ja, ik ben ook erg blij met haar Pluizebollen Ze is een half Coontje.

En dan te bedenken dat ik haar gratis van Marktplaats heb gehaald

Mevrouw had trouwens verstekelingen aan boord: een maand later had ik opeens 3 katten Bleek ze zwanger (er was echt niks te zien!)

Uiteraard moest ik er ééntje houden... dat is dus Mini (die nog langer haar heeft dan haar moeder) En Mini heeft inderdaad een enorme staart. Alhoewel ze het niet haalt bij die rode katers in Katten met foto's.

Maar eerlijk is eerlijk: ik heb wel specifiek gezocht naar een poes met (half) lang haar. Ik vind dat zo ontzettend mooi (en mijn moeder wilde nooit een langhaarkat dus toen ik op mezelf woonde en een kat kon nemen, greep ik meteen die kans! )

Freecell, dat is vervelend. Mijn poezen waren alleen maar enorm slaperig. Als je het niet vertrouwt zou ik teruggaan. Waar zitten de knoopjes, aan de binnen- of buitenkant?

[ Bericht 8% gewijzigd door Ewelina op 01-06-2008 18:27:44 ]
pi_59052703
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:21 schreef freecell het volgende:
Jaina is nog steeds wat schor na de sterilisatie (ze heeft daar de hele boel bij elkaar geblèrd )
De dierenarts zei dat ze oplosbare hechtingen had, maar als ik de hechtingen zo bekijk, geloof ik daat helemaal niets van.
Wat Ewelina zegt: gewoon even langsgaan, al is het maar voor de zekerheid...

voor Jaina en jou
Ja doei.
pi_59052720
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:21 schreef freecell het volgende:
Hier ook nog heel veel problemen gehad met de hechtingen, maar zolang het er gewoon goed en schoon uitziet hoef je er geen zorgen om te maken
pi_59052725
Lieve poesies allemaal!

Heb net heerlijk gesport. Eerst even 10 minuten hardgelopen op de loopband. Toen een lesje salsa aerobics en toen nog een lesje bodyshape erachter aan. Samen met 10 minuten heen en 10 minuten terugfietsen toch lekker 2 en een half uur gesport en ik voel me heerlijk!

Helaas moet ik zo weer op de fiets richting centrum of Museumplein naar de Albert Heijn. Ik was vergeten dat het vandaag zondag zou zijn dus ik heb echt niks in huis. Heb meer zin om in bad te duiken, maar als ik dat doe kom ik nooit die deur meer uit.
pi_59052746
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:30 schreef conleche het volgende:
Lieve poesies allemaal!

Heb net heerlijk gesport. Eerst even 10 minuten hardgelopen op de loopband. Toen een lesje salsa aerobics en toen nog een lesje bodyshape erachter aan. Samen met 10 minuten heen en 10 minuten terugfietsen toch lekker 2 en een half uur gesport en ik voel me heerlijk!

Helaas moet ik zo weer op de fiets richting centrum of Museumplein naar de Albert Heijn. Ik was vergeten dat het vandaag zondag zou zijn dus ik heb echt niks in huis. Heb meer zin om in bad te duiken, maar als ik dat doe kom ik nooit die deur meer uit.
Salsa aerobic dat klinkt wel erg leuk
Maar goed ik houd het voorlopig bij gewoon dansen
pi_59052930
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wat Ewelina zegt: gewoon even langsgaan, al is het maar voor de zekerheid...

voor Jaina en jou
Uhm, ik wil juist niét meer naar de dierenarts eigenlijk. Dat wordt dikke paniek. Ze begon deze keer ook al te blazen toen ze binnenkwam en heeft zo gevochten tegen de verdoving dat ze een dubbele dosis moest.

De dierenarts heeft de nacontrole na 10 dagen dan ook afgeraden wegens te grote kans op paniek

Ik kan zelf wel hechtingen verwijderen En ik mag van Jaina aan de wond zitten en het ziet er mooi schoon uit.
Als de hechtingen er 10 dagen na de operatie nog inzitten (en dat weet ik eigenlijk el zeker, ik kan het verschil wel zien tussen oplosbaar en niet oplosbaar) dan haal ik ze er gewoon zelf uit
  zondag 1 juni 2008 @ 18:43:49 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59052952
En toen was ik zomaar ineens in het kattentopic in F&F beland! .

Wat een flutdag vandaag. Gelukkig is het morgen weer maandag, zodat het normale leven weer kan beginnen . Net gegeten en straks nog even hardlopen, denk ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_59053006
gala was super. echt.
verslag/foto volgt
nu bbq met familiedag.
  zondag 1 juni 2008 @ 18:50:58 #21
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59053044
Kun je niet gewoon naar een andere dierenarts? Of dat de DA bij jou langskomt?
Dat het er schoon uitziet is alleen maar mooi, dat is wel een teken dat het goed zit. Heeft Jaina ook een pleister op de buik? Bij mijn poezen zag dat er zo uit:

En over pluimstaarten gesproken

Lijntechnisch vandaag redelijk gegeten. Heb alleen last van mijn buik
pi_59053750
Nou eindelijk een foto van mijn nieuwe jurkje dan

Toen ik hem kocht zat hij strakker dus zag je mijn taille duidelijker maar goed ik ben er nog steeds erg blij mee
  zondag 1 juni 2008 @ 19:35:29 #23
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59053874
Mooi jurkje, mooie pumps erbij Mooi plaatje

Hoe doe je dat met je bh? Strapless exemplaar?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59053922
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:35 schreef Ewelina het volgende:
Mooi jurkje, mooie pumps erbij Mooi plaatje

Hoe doe je dat met je bh? Strapless exemplaar?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje had ook echt zin om me netjes aan te kleden en op te tutten met dat jurkje
Ik had er geen bh onder omdat rond mijn borsten zat hij strak genoeg om toch mooi te blijven zitten
  zondag 1 juni 2008 @ 19:43:00 #25
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59054048
Ah, vandaar dat ik geen bandjes zag Ik ga alleen niet zonder bh de straat op, alleen in m'n galajurk omdat die echt verstevigd is. Geen zin in rugpijn en tieten die op en neer hobbelen Volgens mij is dit jurkje niet echt verstevigd (dwz gewone rekstof), of wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')