Ze hebben wel de prijs van de CD zo moeten verhogen dat het het duurste attribuut van de winkel is gewordenquote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 16:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar haalt je mammie wel je kleding vandaan hoor.
Onzin, zie Sneijder of VDV topic. Ik heb ook sterk het gevoel dat VDV ineens de pispaal wordt, met Mathijsen. wat mij betreft zeker niet terecht (wst van der vaart betreft, Mathijsen is idd ondermaats, maar dat moet je van Basten aanrekenenquote:Op zondag 1 juni 2008 15:59 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nee hoor, er wordt gewoon extra gelet op VdV omdat hij in principe de vervanger van v. Persie is.
Sneijder en Robben zijn zekerheidjes.
Precies wat ik wil zien, al hoeft Ooijer niet echt eruit en mag Van Persie ook wel achter Ruud.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Even tijd voor een balans.
Robben-Ruud-Van Persie en Sneijder daarachter. VdV op de bank. De Zeeuw eruit, Heitinga een linie naar voren naast Engelaar. Boulah op de plek van Sjonnie, vormt het centrale duo samen met Bouma. Pauper Ooijer eruit, Melchiot op zijn plek. Gio blijft gewoon linksback.
wat is haar WIKI pagina ?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:05 schreef BB-King het volgende:
jorien... ARLETTE OP TV...
Je mag onbeperkt wisselen,quote:Op zondag 1 juni 2008 16:06 schreef Wooldoor het volgende:
Dom dat hij Boulahrouz geen minuten laat maken, nu kan hij nog wat wedstrijdritme op doen. Na Italie is het toch wel duidelijk dat je aan Ooijer en Mathijssen geen reet heb.
toegevoegd op hyvesquote:Op zondag 1 juni 2008 16:07 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arlette_Adriani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |